Jungkook
"Nebo si chceš užít tady?.." Řekl Taehyung a mě se udělalo zle, ne z toho že ho zabil, ale z toho jeho chování. Otočil jsem se čelem k němu a hluboce se mu podíval do očí "Co tak koukáš?" zamumlal a uhnul pohledem.Vzal jsem si do dlaní jeho obličej a donutil ho se na mě podívat. "Jungkook-.." spustily se mi slzy "Už na mě nikdy nemluv..odstěhuju se a budeme dělat, že jsme se nikdy nepotkali.." odtáhl jsem se a odešel směrem domů.
"Nenávidím ho!" zakřičel jsem do domu, bouchl dveřmi a rozešel se ke schodům. Sakra, Jimin úplně mi vypadl z hlavy, otočil jsem se a přiběhl do kuchyně, kde předtím ležel. "Uh.. Yoongi.." podíval se na mě vražedným, ale zároveň smutným pohledem.
"Jungkooku co se tady sakra stalo?!" vyjel po mě a já začal couvat dozadu. "Omlouvám se, to Jin.. Zničehonic přišel a začal tady střílet a mě chtěl jen pro sebe.." omluvil se mu. Pohledem jsem sjel k Jiminovi, který byl stále celý od krve "B-bude v pořádku?" zamumlal jsem "Měl by být.." odpověděl Yoongi a svůj pohled přemístil zpátky k Jiminovi.
Taehyung
Co si jako o sobě myslí? Tak já mu tady zachráním život, ten kripl málem zabije Jimina a on se ještě nasere? Ať si jde, už ho mám fakt plný zuby. Uklidil jsem tělo, a šel zpátky do domu. Slyšel jsem jak si v kuchyni povídá Jungkook s Yoongim."Hej Yoongi co kdybys ho uklidil do pokoje a šel se mnou najíst..?" zeptal jsem se a koukal při tom na Jungkooka, ale ten měl pohled zabořený do podlahy. "Um.. Tak já už jdu spát..Dobrou Yoongi.." Řekl Jungkook a odešel.
"Taehyungu? Cos mu udělal?" podíval se na mě s vážným výrazem. "Co bych mu měl jako dělat?" mávl jsem rukou a sedl si na linku "OK.. Dej mi 5minut" Řekl a přemístil se s Jiminem do svýho pokoje. "Pff" odfrkl jsem si a šel se převlíct, Jungkook byl zrovna v koupelně.
Sako jsem hodil na postel, košili do prádla a chystal jsem se i na kalhoty, ale ucítil jsem na sobě něčí pohled, který šel ze dveří. Otočil se a tam stál celý rudý Jungkook "Heh" usmál jsem se a přemístil se k němu. "Prvně mě zjebeš.. a teď mě tady budeš očumovat.. Hmm?" Sklonil jsem se k němu tak, aby se naše obličeje dotýkali nosy. "Um.. J-já nekoukal, a řekl jsem ať na mě nemluvíš"..
Odstrčil mě a chtěl odejít, ale já ho zatáhl do svého pokoje a rychlostně zavřel za námi dveře. Přitlačil jsem Jungkooka ke zdi, byl celý rudý, tak roztomilý, nejradši bych si ho dal a to hned. "Mám hlad..~" zavrčel jsem mu do jeho ouška a on mírně zasténal. "Ale..ale co to právě bylo?" můj obličej se hodil do úšklebku.
"Taehyungu... Nech mě být" Řekl zklamaně, a ve mě jakoby se srdce zastavilo "Hm.." odvrátil jsem pohled a pustil ho. "Dobrou noc.." prohlásil a odešel. "Fajn.." začal jsem se oblékat do pohodlnějšího oblečení. Yoongi už čekal dole, vyšli jsme si společně na jídlo, a domů se vrátili nějak nad ránem, ale to mi vůbec nevadilo, naopak byl jsem rád, že už Jungkook spí.
ČTEŠ
Craving Blood * Vkook * Taekook *
RomanceBoooo....🤤🤤 15+... Jungkook má svou minulost.. Taehyung dominantní vraždící upír, který je protivný a neumí se ovládat při krmení. Změní se jeho povaha potom co se sblíží s Jungkookem? Možná ano možná ne