Jungkook
Dělal jsem si nějaké svoje věci, uklízel v pokoji, stěhoval, no prostě tak různě abych zabil čas. Bylo kolem 2 hodiny odpoledne, a já se rozhodl, že konečně vylezu z pokoje a půjdu se podívat dolů. Dobře hlad mě přemohl jinak bych v tom pokoji zůstal do večera."Zdravíčko.." pozdravil mě Yoongi, který koukal na televizi "Ahoj.. Dneska je ta oslava co?.." řekl jsem trošku nervózně "Jo.. Ale buď v poho.. Ty li.. Ehm.." odkašlal si a pokračoval "No bude to v pohodě.." zasmál se a aniž by se otočil, natáhl směrem na mě ruku a ukázal palec nahoru. "Heh.. Takže tady bude plnej barák krvelačných upírů a já budu jediný člověk.." zasmál jsem se ironicky.
Ale v místnosti nastalo ticho "Prosím řekni, že to není pravda.." žadonil jsem na Yoongiho "Neboj nebudeš jediný člověk" zasmál se a dál se věnoval nějakýmu filmu, který zrovna dávali v televizi. Začal jsem se rozhlížet co bych si dal k obědu, otevřel lednici a uviděl nádherný pastelový dort s malinkými kytičkami na kraji a uprostřed.
"Páni.." zíral jsem na to jak na něco velmi cenného "Zavři tu lednici telka je v obýváku" Řekl otráveně Taehyung, který stál vedle mě "Uh.. Já jen.. Ten dort je strašně hezký, musí být určitě výborný.." zamumlal jsem, a lednici zavřel. A tak se mi vyskytl pohled na červenajícího Taeho "Zajímalo by mě kolik mohl stát.. Heh.. Asi dost.." prohodil jsem jen tak a nandal si jídlo na talíř, který bylo na sporáku už hotové.
Taehyung
Kolik stál? To si ze mě dělá srandu? "Pff" odfrkl jsem si a šel si sednout za Yoongim na gauč ten se na mě podíval s úšklebkem "Víš Jungkooku.. Ten dort upekl dneska ráno Taehyung.." zavolal na něj a Jungkook se začal dusit jídlem. "Jo a to jídlo co teď jíš taky vařil on.." dodal Yoongi a Jungkook vyprskl kusy jídla na stůl.Hodil jsem po Yoongim polštář, ten ho chytl a zasmál se, já zakroutil hlavou, naznačil mu, že je trotl a zasmál se s ním. "Ehm.." odkašlal si Jungkook, zvedl se od stolu a přišel směrem k nám. "N-nevěděl jsem, že jsi tady ráno pekl.." řekl se sklopenou hlavou. "V pohodě.." mávl jsem nad tím rukou a sledoval film.
Den probíhal tak nějak v klidu, všichni tři jsme koukali na několik filmů, Jimin pořád spal, nebo spíš regeneroval zadek. "Heh" usmál jsem se nad myšlenkou, že by se Jungkook díky mě taky nemohl zvednout.
Padlo 7 hodin, Jungkook usnul na gauči a Yoongi šel vzbudit Jimina, takže jsem tu zbyl jen já a on. Vypadal tak sladce, nevinně a všemožně roztomile, takový kurva roztomilý králíček. Měl bych ho vzbudit, aby se šel připravit na oslavu, vstal jsem a popošel blíž k němu, sklonil se a olízl si spodní ret.
"Jungkookie.. Vstávej.. Za chvilku příjdou lidi na tu oslav-.." máchl rukou a shodil mě na sebe. Právě jsem mu ležel mezi nohama a Kookie mě objímal a všelijak mačkal, "Uh.. Sakra.. Tohle mi nedělej.." zašeptal jsem, přiblížil se k jeho uchu a zavrčel "Vstávej nebo toho pak budeš litovat~" zkousl jsem mírně jeho ušní lalůček a Jungkook vystřeštil oči, škubl sebou tak silně, že mě ze sebe shodil na zem.
ČTEŠ
Craving Blood * Vkook * Taekook *
RomanceBoooo....🤤🤤 15+... Jungkook má svou minulost.. Taehyung dominantní vraždící upír, který je protivný a neumí se ovládat při krmení. Změní se jeho povaha potom co se sblíží s Jungkookem? Možná ano možná ne