Vyříkání

911 41 0
                                    

Taehyung
Já z něho zešílím, neustále na mě čumí, jeho dech, polykání a všechno ostatní na něm, mě totálně znervózňuje. Šukal bych ho tak moc, že ty vole.. achjo Taehyungu uklidni se. Zničehonic na mě začal Jungkook řvát, a hned na to se zavřel v koupelně. "Jungkooku otevři.." zaťukal jsem na něho když jsem uslyšel vzlyk.

Jsem fakt kokot, já vím, ale co ode mě čeká? Že ho budu milovat podle jeho představ? Říkat mu sladké věci a chodit s ním na rande? To ani náhodou.. Najednou jsem zřetelně ucítil krev "Jungkooku!! Proč cítím krev?!.. Otevři ty zkurvený dveře!!.." začal jsem bouchat do dveří tak moc, že se začali rozštípávat od zdi.

Po chviličce Jungkook otevřel a já ztuhl. "Jungkooku.. Co si kurva myslíš, že děláš?!.. Jsi normální do hajzlu?!.." popadl mě nehorázný vztek. "Jimine vím, že mě slyšíš.. Otevři dveře prosím.." stál za dveřmi a volal na Jimina. Krev mu stékala mezi prstama na zem "Promiň...." vypadlo zničehonic ze mě.

"J-Jimine... Prosím.." klekl si před dveře a začal do nich pěstmi bouchat, "Omlouvám se ti!! Slyšíš mě?.. Jsem zkurvenej sobeckej kretén.. J-já.. Mrzí mě to..Nechci ti pořád ubližovat..Ale.." zamumlal jsem do prostoru mezi náma. "C-co ale?!".. Zakřičel na mě a já sklopil pohled k zemi.

"Kookie... Měl bys něco vědět.." ozval se Jimin za dveřmi "..Ehm.. Sorry brácho, ale takhle to dál nejde.." ohlásil se pro změnu Yoongi, a já se podíval na Jungkooka. Viděl jsem v jeho očích zlost, ale i zklamání "Jungkooku.. Tu noc ehm.. Co tě znásilnil ten týpek.. Byl to Taehyung kdo tě odnesl domů.." řekl Yoongi a můj výraz zůstal neutrální.

"A kookie.. To ráno, kdy s tebou chtěl Tae upéct dort.. Um.. Odešel hledat jen zástěru, kterou si bere když vaří.. A když se vrátil.. Ty už jsi tam nebyl.." řekl Jimin a já neměl slov. "Kookie..-" zamumlal Jimin a Jungkookovi se znova spustily slzy "P-proč?!.." zamumlal, stoupl si a přišel ke mě. "P-proč?!" zakřičel tentokrát a vrazil mi facku.

"Necháme vás tady osamotě.. Vrátíme se tak za 2-3 hodiny.." prohlásil Yoongi a v momentě, kdy to dořekl, nastalo ticho. "P-proč jsi mi nic z toho neřekl?!.." vyjel na mě Jungkook. "Řekni už něco sakra!.." křičel bezmocně, a já už se neudržel. Vzal jsem ho za bradu a silně políbil na rty.

"C-co..uhm..ahh~.." vydal ze sebe, byl jsem tak kurevsky vzrušený, myslím, že už si zaslouží pravdu. Líbali jsme se, jakoby to byl poslední den co se vidíme. Tolik vášně a pocitů, "Ahh.. Kookie~.." vydechl jsem přebytečný vzduch a hodil ho na postel. Sundal jsem si všechno oblečení až na spodní prádlo.

"Tae.. Moc tě chci.." zašeptal Jungkook, který se na mě díval se psíma očima. "Aww~.. Jsi tak kurevsky roztomilý.." řekl jsem mu, když se zrovna svlékal. Oba jsme byli jen ve spodkách, a naše rty se vrátily k žhavému líbání. Lehl jsem si na záda a hodil Jungkooka na sebe tak, aby mi seděl na rozkroku.














*Pardooon že jsem včera nic nepřidala... Měla jsem narozky a neměla jsem total náladu na nic.. A už vůbec ne na psaní.. 😊*





Craving Blood * Vkook * Taekook * Kde žijí příběhy. Začni objevovat