Küçük Bir Not

175 27 41
                                    

İlk olarak hepinize bayılıyorum❤️ ikinci olarak ben diğer hikeyeye ilk başladığım zamanı hatırlıyorum da kuzenimin evindeydim ve kuzenimi pek sevmem açıkçası(kendeodkl) çok sıkılmış ve mutsuzdum ilk yorumu Just-DuaLipa dan aldım ve gerçekten çok iyi hatırlıyorum o zamanı yeni bölüm ne zaman tarzı bişey yazmıştı ben beğendiğini görünce mutluluktan çıldırıyordum. İlk 4 bölüm civarı yanımda sadece o vardı ve yazmak istemiyordum 5. Bölümde egibudu  de geldi ve o ikisi bütün moralimi düzeltti. Bölüm atmaya başladım yorumlarınızı okuyunca gülmeye sonra votelar arttı ve çok mutlu oldum. Diğer hikayemin sonlarına doğru votelar yorumlar artmaya başladı sorular soruldu gerekirse özelden gerekirse yorumlardan ve ben her bunları okuduğumda mutlu oldum yavaş yavaş büyüdük ve bir kaç arkadaş daha geldi. Yorum yapmaya başladılar ve ben daha çok mutlu oldum. İşin özünde hayalet okuyucu olmayın lütfen yani bir vote atabilirsiniz saçma salak yorum yapabilirsiniz ama yeterki yapın bişiler cidden mutlu ediyorsunuz beni... Yerim sizi bu arada diğer hikayede 2k ya son 20 kişi az kaldı en azından bu ay içinde 2k oluruz diye düşünüyorum. Hepinizi çok seviyommm ve evde kalın lan sinirlendirmeyin beni korona olursanız ağlarım.

You And My LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin