Betty'den :
Babam Jughead'e yumruk atmıştı ve ağzı kanlar içersindeydi,nedenini de anlamamıştım.Jughead ile ayağa kalkıp odaya gittik ve tam konuşma yapacakken içeri bir hemşire girdi ve Jughead'e pansuman yaptı.
Babam neredeydi bilmiyordum, Jughead'e yumruk attıktan sonra onu görmemiştim galiba gitmişti.Tam su doldurucakken dalmıştım ve Jughead'de konuşmaya başladı,bende bardağı düşürmüştüm ve kırılmıştı.
J:Betty onları ben temizlerim,sen dokunma eğilemiyorsun zaten.Cam batan yerler daha çok acıyacak!
B:Jug bak şu an bardak umurumda bile değil ben şu an sadece seninle konuşmak istiyorum.Anladın mı?
J:Biliyorum,ben de konuşmak istiyorum.
B:Harika!
J:Bak Betts,biliyorum bazen aldığın kararlara saygı duymadım ve seni yanlız bıraktım hatta bazen değil çoğu zaman yanlız başına bıraktım seni.Ve şöyle bir şey fark ettim ben sana zarar veriyorum am-
Jughead'ten :
Sözümü bitiremeden Betty odadan ağlayarak çıkmıştı peşinden gitmeye çalıştım ama çok hızlı ilerliyordu ona zar zor yetişiyordum ve sonunda bir yere çöküp ağlamaya devam etti ve daha da ağlamaya başladı,gözünden her bir damla daha indikçe içimde bir şeyler yanıyordu,kalbim dayanamıyordu onun ağlamasına.
B: Jughead benden ayrılmak için bu konuşmayı yaptığını biliyorum,o kadar garip bir kı-
J:Hayır Betty bu konuşmanın sonu asla senden ayrılmak olmayacaktı,aksine hayatını sürekli mahvediyorum ama hayatından çıkınca ikimizinde içinde bir boşluk oluşabildiğini görüyorum,her ne kadar işleri mahvetsem de beraber sorunları çözüyoruz.Belki kararım yanlış olucak ama seninle sonsuza kadar olmayı istiyorum Betty Cooper!
Dedikten sonra sanki içimde ki şeyleri boşaltmışım gibi hissettim.Sonra Betty bana dolu gözlerle bakarak ...
Betty'den :
Sanırım yanılmıştım,Jughead beni terk etmeyecekti aksine bütün işler birlikte iken bozulsa bile beraberken üstesinden geldiğimiz için sonuna kadar benimle olmak istediğini söylemişti bunu söylerken onun da gözleri doluydu neredeyse ağlamak üzereydi,bende göz yaşlarıma hakim olamayarak ona sarıldım.Daha sonra hiç kimsenin olmadığı koridorda yerde oturduğumuz tekrardan fark ettim tam kalkmama Jughead yardım ediyordu ki karşımda babamı gördüm ve Jughead'in kulağına "Babam burada!" diye fısıldamamla Jughead'in kafası babama döndü ve babamla göz göze geldiler.
Babamın Jughead'e neden böyle davrandığını anlayamamıştım ve çok sinir bozucuydu.
Kalktığım anda babam bize doğru sinirli bir şekilde ve hızlıca geliyordu,geldiği anda beni kolumdan çekiştirerek götürüyordu,ben Jughead'e "Sakin ol!" diye ağzımı oynatırken babam kolumu daha da çok acıtmıştı.Ben babama dönüp "Baba ne yapmaya çalışıyorsun anlayamıyorum,anlamaya çalışıyorum ama olmuyor.Onca yıl seni ölü olarak bildim seni kaç yıldır görmüyorum ve şu an tek yapmak istediğin Jughead'ten beni ayırmak mı?Niye böyle davranıyorsun?" Diye babamla konuşmaya çalışmıştım ama o beni dinlemiyor aksine daha da çok sinirlenip kolumu daha da çok sıkıyordu!
A:Bak Betty seni yıllardır görmüyorum ve sen gelmemle beraber beni hiç umursamadın!
B:Ben mi umursamıyorum?Ben senin için mezarına gittim,eve gittim sanki yanımda hala benim saçımı okşuyormuşsun sanarak yatağında uyudum ve mektubu okudum.Sence seni özlemeseydim bunları yapar mıydım?Ayrıca bana açıklamadığın çok şey var mesela neden hapisaneye girdin?Ya da neden Jughead'e yumruk attın?NEDEN BENİ BIRAKIP GİTTİN BABA?AÇIKLAMIYORSUN!
A:Bak çiçeğim sakin ol,bunları sana şu anda açıklayamam,her şeyin bir zamanı var bunun da zamanı gelecek.
Diye bana sarılıp sanki kırık kalbimi onarmaya çalışıyordu ama onu ne kadar sevsem de özlesem de olmuyordu o beni sinirlendirmişti ilk defa.Daha fazla dayanamayıp tuvalete doğru koştum.Arkamdan tanıdık bir ses gelmişti ilk başta hıçkırık seslerimi dindiremediğim için anlayamamıştım ama kendimi sakinleştirince daha da netleşmişti sesler ve sonra sadece uyumak üzere olduğumu hatırlıyorum...
Jughead'ten :
Betty'nin odasına her şey normal mi diye gittiğimde sanırım babası Betty ile bir konuşma yapıp çıkmıştı.
Odanın tuvaletinden hıçkırık sesleri geliyordu,bu ses Betty'nin sesiydi.
J:Betty,güzelim kapıyı açar mısın?
J:Betty kendine bir şey yapmandan korkuyorum!
J:Betty,İYİYİM DE BİR ŞEY DE!Betty'den ses yoktu,normal değildi belki de içeride kendine bir şey yapmıştı belki de bayılmıştı,belki de ağlamaktan yorgun düşmüştü.
Hiç zaman kaybetmeden koridora çıkıp "YARDIM EDİN!" diye bağırıyordum en sonunda birisi gelmişti ve ona olanları hızlıca anlattım çünkü kaybedecek zamanım yoktu.Adamın yanında kapı için yedek anahtarı vardı ve üstünde hangi anahtarın hangi oda için olduğu yazıyordu,adam kapıyı açtığında içeride Betty'i baygın bir şekilde yerde gördüm.
J:Betty,güzelim iyi misin?
J:Betty beni duyabiliyor musun?
J:BETTY!Diye bağırırken adam yardım çağırmaya gitti ve bir dakika sonra adam ve yardım için iki kişi gelmişti.Betty'i sedyeye koyduktan sonra hızlıca gidiyorduk nereye gidiyorduk onu da anlasaydım!
Ben de sedyenin peşinden koştururken Betty'i elimi tutmaya çalışmıştı,ona bakıyordum neden o, neden bu kadar şeye göğüs germek zorunda,neden her şey onu buluyordu?Ona baktığımda gözleri hala şiş ve yüzü ıslaktı.
Kapıyı açmak için gelen adam ve sonradan gelen kişi Betty'i alıp bir yere götürüyorlardı gitmeye çalıştım ama izin vermemişlerdi,benim Betty'nin yanında olmam lazımdı!Kafamı umutsuzlukla yukarı kaldırdıktan sonra onu gördüm...
qwhimym BÖLÜME DÜŞTÜM şöyle ki okuduğumda ben bile heyecanlandım ve son cümlede acaba nolcak lan dedim ciddi anlamda kendi yazarlığımı sorgulamaya başladım sanırım hikayeyi size versem daha iyi bir iş çıkıcak.wattpadden ayrılıyorum dermişim ayrılmam çünkü sizi özlerim ama bölüm benim yazdığım bölümlerden kat kat iyi olmuş bir de beğenmemen sanırım beni öldürüceksin bu arada sana güveniyorum o yüzden değiştirmedim haberin olsun. Teşekkürler kankam❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You And My Love
Fiksi PenggemarHani hep bir klasik vardır ya bir kız mahalleye yeni taşınır ve kimse onu tanımaz bir süre dışlanır daha sonra belki de sadece mahalleyi değil bütün hayatını sevebileceğini öğrenir. Benim hikayemde tam olarak böyle başlıyor çok sevdiğim evim Londra...