3 óra múlt.Ezt az jelenti,hogy mehetek haza.Atis vált aki épp belépett az ajtón.
-Szia jött még áru?Mert akjor segítek pakolni.
-Szia nem kell már nem sok van csak pár doboz.
-Akkor megyek szia!
-Szia!!
Beülök az autóba inditanám,de megszólalt a telefonom a kifejző Szabit mutat.Meglepődtem talán.
-Szia.
-Szia lenne egy kérdésem?
-Na mond csupa füll vagyok.
-Ha haza értél pakolj mert jössz Gyulára.
-Mi?Hogy most?Ugye csak viccelsz?
-Nem mondom Roli Pesten anyaék nincsenek itthon a főnököddel beszéltem 5 nap szabi.
-Hát akkor nincs már választásom 6-ra ott leszek.
-Jóóó Köszi.Szertlek hugi
-En is bátyó
Kinyitottam a haz ajtaját.A szobámból keresem a böröndöt.Bepakoltam néhány ruhát.Rá kellet ülnöm, mert ugye nem is én lennék ,ha nem pakolom túl.Beraktam a böröndömet az autóban és mehetek Gyulára.Az autópályára kiérve amit minden hétvégén megteszek zökenő mentesen telt.Amikor elhagytam a Gyula feliratú táblát,már csörög a telom.Micsoda időzítés.
-Na hol vagy már?
-Már a táblánál.Mert?Csak nem hiányzok ennyire?
-Jaaaa Nagyon na gyere skateparkba ja és hozz kaját.
-Persze a kaja a minden nem is a testvéred.
Igen nálunk már csak igy mennek a dolgok.
-De akkor hozzol.
-Igen viszek
-Oké köszi.Cső
-Cső
Benyitottam a szülői házba és Petrával álltam szembe.
-Úristen már az hittem soha nem érsz ide-ölelt meg szorosan.
-De már itt vagy nem.Megyek mert Szabikának kaját kell csinalni mert a végén éhen pusztul.Csibálttam 2 szenvicset utána elindultam.Ahogy sétáltam a járdán valaki megszólitott.
-Mini Szabi-hát igen itt már gyulán igy ismernek de nem hiv igy mindenki.
-Bence ezer éve-ugrottam a nyakába.
-Már az hittem, hogy nem láttlak soha.
-Na és te??Mikor jönn a vonatod?-vágok ugymond.
-Na nézenek oda már el is akar küldeni kösz szépen.
-Jajj nem te hülye..
Megint csörög a telom.
-Megyünk mert meg Szabika éhen hall.
-Oké,de nagyon szokott nyafogni a kajátért.
A skateparkhoz érve Bence mondta hogy bebédőzik.Addig oda mentem Szabihoz.
-Na végre jó hogy jó majdnem éhen haltam.
-Nem az én bajom lett volna.Es Perta ő is csinálhatta volna.
-Őt nem erőltettem.
-Mert mi van Petrával?
-Majdkesőbb,de addig is mutatok be sogorjelöltett.-durrul el a bicójával.
-Ne már Szabi ez nevetséges
Szabi odagurul a srácokhoz.
-Sráxok bemutattom a hugom Szabinát az elite bmx shopba dolgozik.
Erre a mondatra mindenki felkapta a fejét.Tipik férfiak.
-Imi vagyok Gog Imi-rámmosolyog és kezet rázunk.
-Én Csepi vagyok-őt már ismerem .
-Ismerek már régóta bánat-nevetek fel.
-Kempf Zoli vagyok a barátoknak Zozo-megfogja a kezem és igy folytatja-Hmm igazi bmx-es kéz-és a fülembe súgja-ugye olcsobban adod majd az alkatrészeket.
-Aha ezt meg meg beszéljük -nevetek érzem hogy jóban leszünk.
-Mi ez a vallatás-szólal meg egy visitó hang.
-Ő Kempf Patrik és a csaja Tóth Petra-mondja Zozo.-De ezt te tudod jó -sugja a fülembe.
-Na mivan a kis ribinek nincs senkije komolyan sánalmas vagy.
-De hogy nincs senkije itt vagyok-szólal meg Bence.
-Ilyenkor ugy szeretlek-motyogom az orrom alatt .
-Nyugi,tudom
-ohh,hogy milyen édik na megyek macim puszi szeretlek-nyalogatta a szemüvegest.
-Csak én utálom-szólal meg Zozo.
-Nyugi én is-pacsizik le vele Csepi.
-Hát akkor én indulok mert sötétedik és nem akarok este kovájogni-indultam meg a kijárat felé.
-Oké mindjárt megyek én is-orditott utánam Szabi.
Haza fele úgy döntöttem hogy Petrát kifaggatom egy kicsit.
-Petra!Petra?
A fürdőszobából hangokat hallok.
-Petra mi a baj?
-Az első pár hét még borzalmas de idővel jobb lesz.
-Mi a bajod?
-Most komolyan még nem esset le.Bioszból hanyas voltál?
-3-ra érettségiztem és egy bicikli boltba dolgokok nem értek ezekhez-és ekkor leessett-Ja mond hogy kisbabát vársz.
-Igen-elkezdünk ugrálni m8nt egy kislány.
-Ez nagyszerű-legugolok a hasához-Na kicsi unokahugi vagy öccsi mert ugye ezt még nem tudjuk,de azt megígérem,hogy a legeslegjobb nagynénid leszek!!
Ajtó nyitodik Szabi és Bence lép be.
-Na mikor maradtam le?-kérdezi Bence,mert ugye még Petra derekat ölelem.
-Nagynéni leszek!!És te nem szóltál Szabolcs!Erre tanitottak,hogy ne mondj el ilyen remek hírt?Szégyeld el magad!!-akadok ki jogosan-Amugy rajtam kivül ki nem tudja hogy apa leszel?Hmm?
-Patriknak a csaja mert attól még az étel kedvem is elmegy,meg állandóan itt lepzselne-borzong meg.-Nagyon örülök,hogy itt vagy ,és csak ennyire orditottad le a fejemet.-ölel meg mosolyogva ekkor már álltam Petra mellet.
-Ez termeszetes dolog Szabi
-Na megyünk mert holnap korán kell fel mindenki és te is Szabina!!-emeli ki a nevemet.
-Nem válltoztál semmit az évek alatt.
-Már megszokhatad volna na menj és aludj-osamegy Petrához és megpuszilja.
-Jajj de cukik!!Bence jössz?
-Aha Jó éjt!!-köszön a lent maradoknak.
-Alszol velem mint régen?
-Persze,mint 18 éve nem?-nevet
-Hühü vivves vagy nagyon na gyere-belépek.
-Nanát hát ezek a te cuccaid te itt aludtál?
-Igen tán' baj?
-Nem miért lenne baj?-elgondolkozol-Emlékszem 14 voltam amikor az első csókom elcsattant pont itt.-állok meg a ágyam előtt.
-Igen arra én is éppen vigasztaltalak,mert nem vettek fel a gimibe ahhoz szeretél volna es ezért mentél az Erkelbe.
-Igen megtennéd megint?
-Ahányszor kérnéd-közelebb jött és megcsókolt.
-Olyan amilyenek elképzeltem.
-Én is.
-Aludjunk mert nekem kötelező,ugye Szabika mondta.
-Igen aludjunk-nevet fel.
Most kivételesen hamar elaludtam.Remélem tetszett ja és szurkoljattok Zozonak az exatlonban Hajrá Bajnokok🔴❤
Puszi❤
YOU ARE READING
Kis Csapatból Nagy Csapat❤(Kempf Patrik f.f) (ÁTÍRÁS ALATT)
Fanfiction‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️ Ez a story ez én örült fantáziám alapján készül.Kitalált Történet.Ha érdekel olvas bele.😊😊