Ez az 5 nap nagyon hamar eltelt.Először is rengeteget időt töltöttem a fiúkkal na meg ugye Petráékkal kiderült a baba neme is kislány a srácok pedig nagyon kedveltették velem a konditermet ahhoz már napi szinten járok.Ma indulok Győrbe,mert kaptam egy dolgozót akit bekell tanitanom, ugye nekem már le járt és akkor én tanítom be.Épp búcsúskodom.
-Vigyázz magadra!!-mondja Petra
-Inkább ti vigyázzatok!!-ölelem meg mindkettőt.
-Na indulok,mert soha nem érek haza ja meg beugrok Kempfékhez,mutatni akarna valamit.
Szabi berakta a böröndömet a kocsiban utána mehetem is.Amikor befordultam az utcájukba láttam Imit futni.Lelassítok.
-Hey állj meg,mert még szívrohamot kapsz.
-Jó,hogy mondod-megáll és pihent egy kicsit és tovább fut,azonban öszetalálkozott egy lánnyal.
-Máris mész?-mondta.
-Hát persze,hogy nem lássalak-mosolyog rá.
-Szabina te hová mész Győr nem erre van!
-Nem mindegy az neked,hogy hova megyek-kihalyogok az ablakon-Héjj Szabina vagyok jössz velem ismerek helyes palit-kacsintok.
-Na itt én vagyok a leghelyesebb pali csak néz rám-ránézek-Poén?!-elröhögi magát.
-Na jössz?-nézek a lányra-Amugy hogy is hivnak?
-Dominika.
Imi a szavába vág.
-A szomszédom
-Sajnos igen megyek bajom nem lehet,de akkor haza visszem a böröndöm.
-Dehogy vidd tedd be a csomagtartóba,és szállj be.
-Köszi.
-Szia Imike!!
-Csácsá!!
Közben megérkeztünk.
-Haliii Hoztam valakit!!!
-Sziasztok Kempft Patrik vagyok!!
-Nagy Dominika-fognak kezet.
-Na mik a fejlemények?Hol van Zozi?
-Garázs előtt??
-Vajon mi lehet??
-Szia jöttem ahogy igértem-de nem Zozi volt ott hanem a többiek is-Sziasztok srácok!
-Ő kicsoda??-mutatnak a lányra.
-Dominika
-Zozo,Csepi,Bence,Rózsa,Hoci-ahogy mondtam a fiúk ugy integetek.
-Ez láttnos kell szerintem tetszeni fog!!
-Oké
Éneklek nagyba a többiekkel mindenkinek a kezében a piás üveg.The ropes mindenki torka szakatából.Patrikkal csókolozok utána a tóba dobnak be és vége.
-Mi a baj ezzel hmmm tök jó!!
-Csak ki vágtuk a jobbat. A másik az Patrik laptopján van.
-És az annyira rossz?-néztem a többiekre.
-Nagyrésze igen de megmutattom gyere-mondja Patrik.
Bementünk a házba egyenesen Patrik szobájába.Elinditja a laptopot amin még én vagyok a háttér.
-Nem volt időd átcserélni?-mutatok a kijelzőre.
-De volt időm,csak nem akartam lecserélni!
-Ha na mutatsd azt a videot!
A videon Zozo Dominika várj nem is tudtam hogy előtte is ismertem a csajt.Na a lényeg,hogy kint vagyunk a skateparkban a valaki videozik a felvételen Zozo épp szaltózni probál,de mivel részeg nem sikerült neki Dominika oda fut hozzá megkérdezi,hogy van utána hivom a mentőket Dominika bemegy Zozoval ,mert engem Patrik nem endegedet.A következő felvétel ott már Csucsu kamerázz aki orditja,hogy dobd a vizbe hang vagy,ugye aki beledobott a vízbe nem más mint Patrik akit Hoci beledobta utánam a vízbe,és kiabálják hogy nem ér hazudni mert vízes maradsz.A kövi jelenet az már a faházba van a hol szerelmet valumk egymástnak a kisebbik Kempffel.
-Ez mikori?
-Tegnap egy búcsú buli hogy mész vissza Győrbe ennyire emlékszem.
-És ez mindenki látta??-Bologat-és a barátnőd?
-Neki semmi közze hozzá nem rá tartozik.
-Előttem is titkoloztál?
-Nem mert ugyis rájöttél volna mindenre.
-Lekötelez-ránezem a telomra 20:56-ot muttat-Uhh neki indulnom kénne későre jár.
-Búcsúpuszi?-nézz rám angyali fejjjel.
-Na jó de csak egyet.-oda hajoltam és megpusziltam,de ő nagyon hamar elmélyitette levegőhiány miatt szétt szakadtunk.
-Tenyleg mennem kell szia Patrik-mondta halkan és becsuktam az ajtaját.
Kint az udvaron röhögesés halatszott.
-Na srácok nekünk mennünk kell mert este van-néztem Dominikára.
-Oké megyek jó volt veletek beszélni majd talizunk halii.
-Sziasztok-mondták koruszba.
Beszálltunk a kocsiban.1 óra alatt simán Győrbe értünk.
-Amugy hol fogsz dolgozni?-töröm meg a csendet.
-Elite bmx shopba.
-Akkor teged kell betanittani na legalább veled jól kijövök.
-Ennek igazán örülök.
Dominika elmondta hogy pontosan hol lakik és elég közel hozzám ami nagyon jó.Miután haza vittem Domit pár perc múlva otthon is voltam.Leparkoltam az alfámat és rögtön egy forró hosszú zuhanyt vettem ilyen se történt,de kivételesen hamar elaludtam.
YOU ARE READING
Kis Csapatból Nagy Csapat❤(Kempf Patrik f.f) (ÁTÍRÁS ALATT)
Fanfiction‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️ Ez a story ez én örült fantáziám alapján készül.Kitalált Történet.Ha érdekel olvas bele.😊😊