Reggel szörnyű fejfájással ébretem.
-Uhh szörnyen néztel ki-nevetem Patrikon aki az ajtó előtt dülöngét,hogy menjen be a fürdőszibába,vagy semm.
-Te csak meg nem szólalj még arra emlékszem ahogy ivóversenyt játszotunk és te simán lepipáltál.-mondta reketes hangon,és rám nézett.
•Patrik szemszöge•
Ma komásan kelltem ez talán azért van mert tegnap egész este vedeltem.
Szabina mocorogni kezdet el sem hiszem,hogy velem aluldt.Kikeltem az ágyból és ránéztem még mindig vonzodom hozzá.De vagyon miért?Azért mert még nem léptél túl rajta bolond!mondja a belső hangom.
Nagy nehezen elindultam a fürdő elé már nem jutottam el,csak az ajtóig.Ekközben Szabina felkelt.
-Uhh szörnyen nézel ki-mondta nevetve.
-Te csak meg nem szólalj még arra emlékszem ,hogy ivóverseny játszotunk és te simán lepipáltál.-monstam reketes reggeli hangomon.
-Ha te nem mész be a fürdőbe akkor bemegyek én!-bökött arrébb.Mindig is erőszakos volt ebben már nem is változik legalábbis remélem nem nekem valahogy mindig is bejött igy.Ahogy bemegy a helyiségbe akaratlanul végig mérem,és magára rázja az ajtót.Elgondolkoztam,és tárcsáztam jó öreg bátyámat.
📱telefon hívás📱
P:Szia bratyó!
Z:Mit akarsz?
P:Csak nem megzavartam valamit?
Z:Nagyon vicces
P:Komolyra akarom forditani a szót kellene egy kis randi típp.
Z:Micsoda miért tőlem kérsz mikor neked több csajod mint nekem
P:Nem tudom hirtelen ötlet.
Z:Csak nem lény önmagad,vagy nem pont az hogy légy önmagad.Na csá.
És rácsapja a telefont.Ezután kijön Szabina a fürdőből.
-Beszélni akarok veled-kezdek bele félve.
-Hallgatlak.
-Na szólva-vakarom vedd a tarkom.
-Bökd már ki-néz rám érteltenül.
-Eljössz velem vacsorozázni.-mosolygok rá.
Elöszőr ledöbben és elmosolyodik.
-Igen mért ne.
-Amugy hol vagyunk?-kerdezem,mert nem ismerős a környezetet.
-Nálam.
-Na és Zozo?
-Dominikánál.
-Akkor már értem.
-Átöltözök és mehetünk mert hét óra van.-mosolyog rám.
-Jó neked nekem nincs egy ruhám se itt.
-Várj-És oda sétál a szekrényhez.Ide ad ferfi cuccokat,majd furán ránézek.
-Szabié-forgatja meg szemét. Igy már világos.
•Szabina szemszöge•
Ma megyek vacsorázni Patrikkal csak mint barát.Moat épp a fürdöbe öltözik.Miután kilép én megy a szobába.
Ezt vettem fel:Mivel utálom a magasarkút egyért egy siman old school nike hozzok fel.Elkészültem és elindultunk. Egy közeli kávézóba mentünk nem nagyon szeretem az éttermeket főleg ami nagyon csicsás.Bementünk a kávézó leültünk egy sarokban lévő asztalhoz.Jött a pincér mi pedig elmondtunk hogy mit szertenénk.Pizzát rendeltünk meg pepsit. Egészéges életmód off.Kihozzták a kaját mi pedig fogyasztani kezdük.Közbe nagy beleéléssel meséltünk mindenféléről.
-És emlékszel amikor kitört a fogam hátul es sírva vittek be a kórházba te pedig nyugtatál hogy nem lesz semmi baj.-mondta es én sírva nevetem ahogy elmesélte.
-Még mindig nem értem hogy tudtad kitörni a fogadat hátul mikor foggal érkeztél a betonra és neked pedig hátul tört ki.-fogtam már a hasam már nem rudtam hogy mit csinálojak kinomban.
Már csak egy szelet pizza maradt.
-Mennyit ettél-Kérdezte tőlem.
-Hármat te?
-Én is hármat.
-kő papír olló-néztem rá szúros szemekkel.
-KŐ,PAPÍR,OLLÓ-mondtuk egyszerre. És.....En nyertem a kő álltalába mindig nyer.
-Csaló-nyújtotta ki a nyelvét.
Miután elfonyasztottam a kaját.Utána eddig elindultunk a lakásohoz.Belnyitottam a házba.
-Na akkor én megyek.-mondta majd közeledett.
-Nem mész sehova itt maradsz!!
-Komolyan??-nézett rám csillogó szemekkkel.
-Igy van.
Ágyhoz mentem.
-Velem alszol!!
-Nincs választásom?-kérdezte
-Nincs-mosolyogtam.
Leöltöztünk az ágyba bújtunk a mellkasára tettem a fejét. De még először megcsókoltam és visszafeküdtem a mellkasára.
-Jó éjt!!-mondtam
-Jó éjt!! -megpuszilta a hajamat.
YOU ARE READING
Kis Csapatból Nagy Csapat❤(Kempf Patrik f.f) (ÁTÍRÁS ALATT)
Fanfiction‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️ Ez a story ez én örült fantáziám alapján készül.Kitalált Történet.Ha érdekel olvas bele.😊😊