Reggel magamhoz képest későn keltem.Lassan kikovályogtam a szobámból,beindítottam a kávéfőzőt amikor csörgött a telom.
-Hello
-Szia hol vagy már??-Attis az.
-De hát délutános vagyok és csak 9 óra-ásittok
-Mi te most ásítasz??Na gyere befele 20 perced van szia!!-és kinyomja.Na az jó 10 perc alatt hogy öltözek fel amikor még csak egy köntös van rajtam.Nagy nehezen felöltöztem.Most lazára vettem a figurát egy melegítő együttest vettem fel.Addig lefött a kávért és nem élveztettem ki az izét.Elinsítottam a kocsit és padlógáz a munkába.
-Halliii!!!Bocsi a kését teljesen elfelejtettem ,hogy be kell tanítanom Dominikát.
-Semmi gond max 4 órával többet lesztek itt ja és ma takarítás van. Jó munkát!!-megy ki az ajtón a főnök.
-Na akkor kezdjük a pulttal itt van egy katalogus ami minden hónapban friss akciókkal van telis tele ezt meg lehet rendelni ha kérik.Vann V.I.P kártya ha nagyon sokkat jár a vársáló a boltunkba akkor pályázhatnak rá.Budapestről és Székesfehérvárról érketnek új termékek minden Kedden és Pénereken.Eddig érted??-mosolygok rá.
-Mindent.
-Oké akkor az alkatrészek van 16,20,22 bmx csapágyak mindenféle színben es rainbows azínben egyaránt külök méretek rá vannak irva a papírra és a földön a védőfelszerelések főleg tsgsek,de vannak más márkák is. Ott a sarokba-átmegyek a másik részébe a boltnak-A ruhák pólók hosszú,rövid,atléta minden majd adnak majd pólót hogy itt dolgozol hmmm mi vna még ha a raktár-ki megyek a boltból és a raktár felé veszem az irányt amit Dominka követti a tetteimet.
-Itt van a raktár itt tároljuk a bicó vázakat meg amit már nem fér be a boltba vagy feltöltéssek.-ásíttok
-Elég fáradtnak tünsz-fogja meg a vállamat.
-Áhh nem dehogy
-Akkor azért nézel ki zombinak mert aludtál?Na ki vele??
-A panelba a azomszédom a velem szembe vett szobát nem rég született kisbabájól ,és gondolkoztam,hogy lesz-e ilyen remek férjem és kisbabám jó még tudom hogy még korai de gondolkozni csak lehet Nem??-kérdezem Domit
-Biztos találsz egy remek pasit akivel szép és boldog családod lesz hiddel-mosolyog rám bemegy a raktárba és megszólal -Menjünk el bulizni!!
-Ma este?-kérdezem
-Igen ugy sincs semmien dolgod bérelünk ki rucit és mehetünk is nem légy már egyire nano jajj egész nap olyhol ülök mert én ugy érzem jól magam nem nem és nem ember 20 éves vagy élvezd az életet!!
-Csak leszek 20
-Mikor?
-szeptember
-Na az még jobb!!
Elmentünk Dominikához,mert az mondta, hogy oda rendelte a ruhárat egy volt a baj hogy nem az én stílusok.Míg én rövid ganya meg top amig ez a ruha hamos-babos és egy estére jó lesz.
Ruhám+cipőm:Domié ruha+cipő
Miután felvettük a ruhákat meg kellet tanítani magassarkúba járni,mert a szallagavatómkor volt utoljára rajta magassarkú.Ez beletelt 2 órába míg oda juttottunk,hogy tudok bele menni ,és lehetőleg nem töröm ki a nyakam.Kismikeltük nagyjából magunkat,és indulhatunk is.Barátnőm mindent alaposan bevárta a lakást.Egy közeli discohoz mentünk.Nagy nehezen találtam parkoló helyet.Beléptünk a bárba tömény alkohol szag csapta meg az orromat.Dominika telefonált ,de ki hívott ide?
A kérdésre a választ hamar megkaptam.Zozo volt tudtam hogy lesz valami köztük legalább nekik összejönni valami.
-Hooo Helloka szia drága Szabina-ölel meg komásan Patrik.
-Mit keresel itt?-kérdezem feldultan
-Nem tudom igazából de gyere meghivlak egy kör-mosolyog rám és elkezd hozni a pult elé.
Sok feles után járunk már arra még emlékszem azután már teljes sötétség.
YOU ARE READING
Kis Csapatból Nagy Csapat❤(Kempf Patrik f.f) (ÁTÍRÁS ALATT)
Fanfiction‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️ Ez a story ez én örült fantáziám alapján készül.Kitalált Történet.Ha érdekel olvas bele.😊😊