6.rész

112 5 0
                                    

Én már vagy 4 órája ébrén vagyok,már nem tudtam aludni!Hogy miért?Mert az exem fekszik az ágyamban.Ami nem helyes,de azonban még jó érzéssel tölt el.Éppen a kávémat iszogatom,akkor Patrik elkezd mocorogni.Kinyitsa a szemét,és rámnéz.
-Jó reggelt!Nekem is csináltál?
-Jó reggelt!Gyere szolgáld ki magad-mosolygok rá.-Ma mennem kell dolgozni te nem tudom mit fogsz csinálni,vagy itt maradsz,vagy haza mész?
-Huumm szabadon válaszhatok inkább itt maradok-ekközben a lábára üt,ami az jelenti,hogy üljek oda,miután ezt megtettem újra megszólal.
-Próbáljuk meg újra!
-Biztos,hogy jó ötlet ez,na és a barátnőd mit szólna ehhez?
-Várj megkérdezem-majd mélyen a szemembe néz-Szabina ha nem baj veled szeretnék lenni nem pedig vele-böki meg a vállamat.
-Jajj de hülye vagy-ölelem át a nyakát.
-Te leszel azzá!
-Naa még a végén zavarba hozzol.-nevetek fel-Na mennem kell,mert a végén kirugatom magamat.Majd jövök-csokolom meg és ki lépek az ajtón.Most az utam a munkába hosszan telt.Dugó volt nagy dugó.És ma még árúszállító is ma jó.Ugy fél óra alatt odaértem.
-Sziasztok!!Bocsi,hogy késtem,csak dugó volt.
-Semmi gond most raktár fogsz  pakolni,mert kell a hely az újaknak na szaporán kiscsaj!
-Megyek főni!!
-Szia Dominika!
-Szia ki vagy virulva!
-De hogy vagyok.
-Áhh nem valami fiu van a dologban.
-Talán.-huzzon össze a szemet.
-Uhhh ki az??-csillant fel a szeme.
-Azt bizony nem köttöm az orrodra.-érintem meg az orrát.
-Ez nem fair!-kezd el duzzogni.
-És te miért vagy kivirulva?
-Te se mondtasz semmot én se!
-Akkor nem is.
Megérkezet az friss áruk megyek is szólok a fiúknak

Bmx csoport

Szisza:Gyertek gyerekek!Friss áru érkezett,csak szólok mig el nem viszik!!❤

Zozi:Indulunk nemsoká vsak patrik nem tudom,hogy hol van?

Csepi:Megyek én is

Ezzel le is tettem a telefont.Elpakoltunk mindent,ekközben meg érkeztek a fiúk.
-Hali,hello,szasztok,-köszöntek  mindenki külön-külön.
-Sziasztok!!
-Én felhívom Patrikot!!
Elkezdte csörgetni és az én telóm is csörögni kezdett.
-Ohh nem haragudjak biztos anyu.Hallo
-Szabina te beszélsz bele miért van nálad Patrik telefonja.
-Mi moat hülyeskedsz egy az én telefonom láttod!-muttatom meg Zozonak.
-Hmmm érdekes akkor ki van cserélve a sim kártya!
-Mind1 nézetek körül én is mindjárt megyek én is megyek!-közben tárgyázom a saját telefonszámomat.
📱Telefon Hivás📱
P:Áhh szia máris hiányzok.
Sz:Szia kicserélted a simkártyámat és átteted az enyémet a tiédbe.
P:Én nem csináltam ilyet.
Sz:Na mind1 otthon meg beszéljük.Szia.
P:Szeretlek
Sz:Én is.
📱Telefon beszélgetes vége📱
-Na találtatok valamit?-lépek be a raktárba.
-Igen nekem lesz ez a rainbows küllő meg 2 csapágy es ennyi-mondja Csepi és a kaszához bemegyünk.
-Oké akkor 2 csomag rainbows  küllő meg két csapát nagy trip lesz?
-Csak bekapolok belőlük.
-Oké akkor 7000 forint.
-Leakarsz huzzni teljesen!
-Akciósan-kacsintok rá-perkálj baba.
-Hitetlen vagy-nevete fel,és ide adja a pénzt.
-Gyere.Tibike.
-Ez lesz csak.
-Mivan nincs pénz?-huzzom fel a szemöndököm.
-Nem csak pályát építek
-Na gratuálok Dominika át veszed le járt az időm.Sziasztok.Majd beszélünk-intettem.Már az ajtó előtt állok amikor káronkodást hallok.Benyitok a lakásban.
-Mi a fene folyik itt??Mit csinálsz??
-Kaját akartam csinálni neked!-húzta el a száját.
-Jajj édesém várj segítek.
Miután meg csináltunk a kaják. Meg vacsiztunk,rögtön az ajkaimnak eset.Mar perc múlva már csak a zihálásunkat helyetett hallani.

Kis Csapatból Nagy Csapat❤(Kempf Patrik f.f) (ÁTÍRÁS ALATT)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz