Reggel valaki szólogatott.
-Jó reggelr álomszuszék!
-Ne már még 5 percet!
-Ne mert megyünk na mozdulj meg!
-Akkor menjetek majd én is megyek.
-De lesznek kutyák is.
-Úristen azt mondtad,hogy kutyák-ugrottam fel és azzal a lendületel orrban vágtam.
-Uhh bocs nem tudtam, hogy ilyen közel vagy.Jól vagy?
-Áhhh nem gáz.Na menjunk.
-Jó csak felöltözök.
Felvettem egy fekete rövid nacit és egy snoppdogos fehér pólót.Lementünk Bencével a konyhába.
-Na menjünk a kutyákhoz.
-Héjjj először reggeliz meg-mondja Perta.Miután megreggeliztem ami müzli volt indulunk is a parkba.
-Sziasztok úram anyám egy mopsz-Lelkesedtem
-Az enyém Csumpi a neve.-közölte Zozo.
-Cuki kutyának cuki név igaz gyere ide.-a kiskutyus odajött rögtön simogatam a puha szőrét,olyan puha.És után amit láttam azt nem hittem egy jack rossel teriver szaladt mellettem.
-Runi-szólitattam meg ismerem én a kutyát na még a gazdáját.A kutyus rögtön kapcsolt,és már rohant is hozzám.
-Jajj igen ezt jóleszik.-Simogatam mindkét kutyát.
-Na Runi mutasd meg hol van a gazdi-Értete,mert mar szaladt is.Mikor oda érdem nem hittem a szemnek.
-Máté!
Megfordult.
-Szabina hát te? Ismered a sracokat?
-Volt szerencsém ismerni mindegyik ökröt!Ha az egyiknek a hugicája vagy.
-Szabi az úgy tudtam és nem is kérdeztelek meg?-nevete és megölel.Ekközben elszakadtunk,mert Runi nagyon elemében volt.
-Azt hiszed,téged kihagylak ennyi idő után.
-Srácok!!Kutyasétáltatás Szabina Patrik Légyszíves!!
-Ohh cucc kösz Zozo-ütögetem meg a vállát.
-Ohh igazán nincs mit-mosolyog.
Két kutyával indultam meg elöszőr egyedül,es utána társaságom akadt.
-Beszélhetünk??-kérdezi Patrik.
-Nincs választásom Mond??
-Együtt vagy Hocival??
Lesokkoltam.
-Nem ezt honnan veszed.
-Mert a parkban ugy látszott.
-Mióta vagy együtt Petrával??
-1 éve es nem tereld a témát oké??
-Azta Kemény vagy.
-Te ki mentél Angliába és és akkor már nem voltunk együtt.
-Hhmm.Igaz akkor két napja szakitottunk és rögtön kapcsoltál uhh új csaj kell.
Hirtelen meg állt és leült.
-Lenne egy kérdésem??-intek hogy mondja-Miért jöttél vissza?Miért nem maradtál kint?Honnan ismered Hocit?
-Inkább azon gondolkoznék hogy miért kell nekem az osztály ribanca?
Útközben gondolkoztam hogy visszamenjek Angliába.Hoci volt a lakótársam és nagyon jóba lettünk es hát igen.
-Héj minden rendben?-elveszi tőle az egyik porászt Máté
-Igen
-Patrikot hol hagytad?
-Egy padon valahol arra-mutattok a másik irányba.
-És fondolkoztál azon hogy vissza jössz-e?
-Minden pillanatban.
-És mire jutottál??
-Kettős érzés kint imádtam élni semmi baj semmi akadály ugye mikor kimentem nagyon lázadtam buli buli hátán,és egyészakásos abból is volt rengetteg.
-Utána meg én.
-Mi komolyan gondoltuk ami Angliában történt,csak én haza költöztem ami kicsit megbántam.
-Most 2 hónapig nyári leállás van addig gondolkozhatsz,gyere menjünk vigyük vissza Csumpit.
-Menjünk.
Sétáltunk és megszólalt a teloja.
-Szia,aha nem tudom igen itt van Adom-ideadja-Zozo.
-Szia
-Na szia,az van,hogy a tónál rendezünk egy kisebb bulit,és mivel csapattag vagyok muszály eljönnöd,és nincs semmi féle kifogás.
-Kik lesznek ott?
-Csepi,Sipos,Andi,Bence,Beni,
Todi,Patrik,Petra sajnos,Tibi,Pizsa,Kis Hoci,Hoci,Szabi,Imi,Falkon,Rózsa,Csucsu eddig.
-Baráti összejövettel 40fővel.
-Nagy a csapat.
-Na igen.De nem akarok menni,mert az előbb össze kaptam Patrikkal.
-De jössz és megmutatod a csapatnak,hogy te tökös fasza csaj vagy.
-Ilyenkor ugy utállak.
-Tudom,hogy szeretsz,na akkor ezt megbeszéltük ma este 8-kor a tónál.Pápá.
-Szia-visszaadom
-Na mi van?
-Megyek én is
-Na de jó haza kisérlek én majd vissza viszem Csumpi mert a bicom a parkban maradt.
A haza sétálás csendben telt.
-Menj öltözz ja és csini légy.-ad puszit az arcomra.
-Petra!!
-Igen?
-Segíts válsztani valami ruhát légyszi???
-Aha szóval mész.
-Igen rábeszéltek mármint Zozo mondta,mert összevesztem Patrikkal kutyasétáltatásnál??
-Te elmentél kutyát sétáltatni?
-Ja.Mert beszélni akart velem
-És?
-Kérdezgetett és dühös lettem,mert azt állította,hogy kurva vagyok igen én ezt velem ki belől,mert ő meg az osztály ribancával jött össze közvetlen utána mikor kiköltöztem utána Mátéval futottam össze a kutyáját Runit meg Csumpit sétáltattam és lehet,hogy vissza költözök Angliába-hadarom el gyorsan.
-Hogy mit csinálsz?Szabina ezt mégis hogy képzeled,hogy itt hagysz a legjobb barátnődet hm?-akadt ki nevetve a vegén.
-Ugye Máté volt a szobatársam és mi összejöttünk de nem mondtuk meg azoknak a barátainknak akik jobba vannak Patrikkal vagy Zozoval és te azért nem tudsz róla,mert akkor nem mert akkor nem voltunk jóban.
-És utána mikor jóban lettünk utqna mondhatad volna jajj bocsi csak ezek a hormonok-ölel meg.
-Semmi baj és mikor lesz ultrahang?
-Holnapután es már a baba neme is 100 százalékos.
-És mi lesz a neve?
-Titok.
-Jajj ez annyira szuper,olyan csodálatos család lesztek-hajtottam le a fejem.
-Csak,hogy ti olyan szépen megvagytok nekem csak futókalandjaim voltak.
-Ne csögedj rátalálsz majd az igazira csinos vagy szép,bármelyik fiú oda van érted csak fél bevallani.
-Gondolod?
-Igen.Na gyere nem sok időnk van elkészülni.
-Te nem jössz?
-Nem Szabit meg itthom marasztalom.
-Romantikus vacsi jól hangzik
-Valami olyanmi.Na gyere most teljesen kimozdítalak a konfortzonádból.
Bementünk a gardroba már a sokkadik ruha és sokkadik nem mikor Petra megszólalt.
-Aha erre nem mondhatsz nemet ,kár hogy már nem jó rám ezért neked adom.
-Úramisten Petra!!Ez egyszerüen csoda szép.
-Ez alap dologna moat ezt felveszed.
Amit Petra adott ruhát.Egy pink csipkés short es spagetti pántos atléta.Bele néztem a tükörbe a látványt illeti tetszett.Na merre rám Tóth Petra muttasunk egy kis showt.A tóhoz értünk nagyon régen jártam itt.Hocival mentem.
-Na haliii!!Hol hagytad Szabit?-kérdezi Zozo egy kicsi se józan.
-Otthon maradt Petrával??
-Oké.Akkor kezdjük ezzel-nyujtja felém.
-Ez micsoda??
-Ne kérzedd idd!!!
Elvetettem tőle igazán finom ize volt.
-Mi volt ez?
-Teqila
-Uhh adj még!!
-Nem Nem ez még a megérkezőké,de bent van még,ha annyira izlik.
-uhh oké
-Biztis nem lesz sok tudod amikor ennyit ittál akkor kirúgattad magad a discoból-figyeljmeztett Máté.
-Nyugi kóstold meg-nyujtom felé a poharam.
Félve elvette megkostolta és lehuzta az egeszét.
-Na izlik
-Nagyan adj még
Miutáb öntöttem mindenkinek ugy én voltam a pultos.A sorrend tequila buli tánc.A tavat belepte a zene,amit Zozo hallkitotta le majd fel.
YOU ARE READING
Kis Csapatból Nagy Csapat❤(Kempf Patrik f.f) (ÁTÍRÁS ALATT)
Fanfiction‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️ Ez a story ez én örült fantáziám alapján készül.Kitalált Történet.Ha érdekel olvas bele.😊😊