Merhaba benim adım " Ali KARA " eee bizene bundan dediğini duyar gibiyim.Bekle daha ilginç kısma gelmedik.
Benim bi diğer adım da uzay gezgini. Sadece bi isim değil gerçekten de uzayda geziyorum.
Nasılmı?
Özet geçiyim : Birkaç gün önce uzaya çağrıldım ve bana bazı güçler verildi. Güçlerimin ne olduğunu anlatmadan önce daha ayrıntılı olan bikaç gün öncesini anlatıyım.
Tatlı bir pazartesi sabahının ilk ışıklarında yine erkenden uyanmıştım. Nedense son günlerde hep böyle oluyordu anlamadığım bir şekilde. Bi tuhaflık vardı bende, kendimi her zamankinden daha "dinç" ve "güçlü" hissediyordum.
Normalde bu iki kelimeye o kadar uzağım ki ne sabahları erkenden kalkan birisiyim, ne de öyle güçlü bi sıradan erkeğim.Önceden zayıf ve güçsüz birisiydim. Fizksel özellik olarak da pek bişeyim yoktu. 160 cm boyunda 50 kilo 30 yaşında bi adamdım.
İş hayatı olarak başarılı bi mimarım bir sürü proje gerçekleştirdim ve hepsinde de gurur kaynağımız " Mimar SİNAN ' ı örnek aldım. Hep onun gibi başarılı bir mimar olmaya çalıştım, onun kadar olmasam da adımı TÜRKİYE genelinde duyurmayı başardım.
Hemen yataktan çıktım daha vakit boldu her klasik zengin gibi bende sabah duşu için banyoya ilerledim. Duştan sonra güzel bir kahvaltı iyi giderdi hemen kahvaltılıkları hazırladım yanına da bol demli bir çay.
Kahvaltıdan sonra hiçbiyeri toplamadan üstümü giyindim.Anlayacağın baya dağınık birisiyim, çünkü tembel bi insanım.
Haftada bir temizlikçi gelir evi toparlar gider. Neden evde hizmetçi yok dediğini duyar gibiyim. Çünkü yalnızken huzur buluyorum sessizlik hoşuma gidiyor.
Dolabımda asla bi takım elbise olmadı. Kendi işim olduğu için öyle bi zorunluluğum yok.Çalışanlarıma da böyle bi zorunluluk yaşatmadım ve bu rahatlıkla hep daha verimli çalıştılar.
Dışarı çıktım arabaya bindim ne olduğunu söylemiycem reklam olmasın bi zenginin arabasını az çok tahmin ediyorsundur. Bi hız tutkunu olduğum için hemen şirkete vardım. Girişteki güvenlikler beni karşıladı.
Güvenlikler : Günaydın Ali bey bugün nasılsınız efendim.
Birden süperim diye bağırdım.Kimse şaşırmadı çünkü bütün çalışanlarım benim bu deli hallerime alışkındı.
Sebebini bilmediğim bi şekilde bugün ayrı bir mutluydum içimde kelebekler uçuşuyordu adeta.
Odama geçtim. Rutin olarak beni gören asisitanım Gamze odama geldi.
Gamze : Günaydın efendim.
Ali : Günaydın Gamze geç otur.
Ali : Eee bugün benim için neyin var?
Gamze : aslında bugün pek bi işimiz yok Ali bey.
Ali : O zaman bütün şirkete haber ver herkes işini bıraksın.Önce tüm şirket şöyle güzel bi parti yapalım sonra da herkes evine bugün izinlisiniz.
Gamze : Peki Ali bey.
İşlerin az olduğu günlerde hep böyle esneklikler yaparım.
Cam kenarına geçip ellerim cebimde biraz manzarayı seyrettim. Şirket binası ülkenin en yüksek binasıydı o da benim eserim di. "Superman" gibi süzülerek uçmak en büyük hayalimdi bu yüzden bina yüksekti. İnsana uçma hissiyatı sağlıyordu.
Geçmişe dalmıştım. Çocukluğum zor geçmişti herkes benimle alay eder haksız yere döverdi. O zamanlar hayattaki tek tutunduğum ip babamdı bana hep destek çıkardı. Benim kalbimdi babam.
Babam emekli bi memurdu zar zor geçiniyorduk.Sırf benim okumam için emekli olmasına rağmen birçok işte çalışmıştı. Normalde emekli maaşı ona yeterdi ve beni bi işe verebilirdi. Ama o benim okumamı tercih etmişti. Bana hep "sen oku benim gibi sürünme bana yeter." Derdi.
Annem ise beni doğururken ölmüştü. Kendimi hep annemin katili olarak görürdüm.Babam beni hep bu kötü düşüncelerden kurtarandı.
Babam 2 sene evvel gözlerimin önünde kalp krizinden ölmüştü Tarif edilemez bir acıydı. Sanki görünmez bir adam ellerini göğsümden içeriye sokmuş kalbimi söküp çıkarmıştı. Babamın ölümü ne zaman aklıma gelse gözlerimden yaşlar süzülürdü.
O zamanlar depresyona girmiştim. Tabi bu depresyonu da yine babam sayesinde atlatmıştım.
Bi gece rüyama girip bana dedi ki : Ali kendine gel sen bi yetişkinsin üstesinden gelirsin gün gelicek çok büyük işler başarıcaksın ve bende seni izliyor olucağım.
Cümlesini bitirdikten sonra beni alnımdan öptü.Rüya o kadar gerçekçiydi ki hakikaten babam beni öptü sanmıştım.
Dışarıdan bakılınca çılgın neşeli etrafına neşe saçan bi adamdım, fakat içinde derin acıları olan bi insandım. Derken Gamze odama gelip beni bu hüzünlü hülyadan uyandırdı hemen gözyaşlarımı sildim.
( Kapı çalar )
Ali : Giir.
Gamze : Ali bey herkes hazır efendim.
Ali : Tamam Gamze sen git ben geliyorum.
Keyifli süren 1 saatlik partinin ardından herkes evine dağıldı.
Evde vakit geçmek bilmiyordu en iyisi güzel bi uykuydu. Uyandığımda güneş batmak üzereydi. Saate bakmadım ama sanırım 17:00 dı.Evim geniş bi araziye kuruluydu. Arka bahçeden birinin bana seslenmesiyle irkildim. " Aliii " diye yankılanıyordu kulaklarımda.
İLK KİTAB İLK BÖLÜM NASIL BULDUN SEVGİLİ ARGADAŞIM LÜTFEN DÜŞÜNCELERİNİ BENİMLE PAYLAŞ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN GELEN GÜÇ [ DÜZENLEMEDE Bİ SÜRE ARA VERİLDİ ]
Fantasy#süperhız #süpergüç Çocukluğu zor geçen sürekli alay konusu olan haksız yere dövülen büyüdüğünde de deli dolu etrafına neşe saçan ama içinde derin acıları olan çalışanlarına arada sırada esneklik sağlayan dağınık yaşayan TÜRKİYE' nin sayılı mimarlar...