Keyifli bir günün ardından kendime gelmiş normale dönmüştüm, üstümü değiştirip yatağıma girdim.
Ali : Sabah ola hayrola.
&
Yorucu bir günün ardından deliksiz uyumuş, dinç ve mutlu bir bedende uyanmıştım. Gördüğüm rüya aklıma geldi ama artık etkilenmiyordum. Aynanın karşısına geçip kendimi iyice bi süzdüm.
Ali : Ulan ne rüyaydı öyle. Yine de güzeldi bee. Neyse boşver kapat şu konuyu Ali.
Ali ' nin İçindeki Deli : Sanamı soracam Ali?
Ali : Evet bana soracan Ali aynı kişiyiz sonuçta. Ben niye sürekli kendimle tartışıyorum argadaş yaa?
Ali' nin İçindeki Deli : Niye olacak malsın çünkü katıksız süzme mal.
Ali : Kendinize hakaretiniz bittiyse önce duşa sonra da kahvaltıya gidebilirmiyiz Ali bey?
Ali' nin İçindeki Deli :Gidemeyiz kimse bana napıcağımı söyleyemez. Amaan neyse boşver kalkıyorum ama kendim istediğim için anladınmı?
Ali : Anladım anladım senle uğraşılmaz.
Ali' nin İçindeki Deli : Tabi uğraşılmaz lan! Ben deliyiiiiimmmm!!!!!
Ali : Biliyorum biliyorum. Bi psikoloğa görünsem iyi olacak.
Ali' nin İçindeki Deli : Ne dedin?
Ali : Havalar diyorum nasıl.
Ali' nin İçindeki Deli : Haa iyi canım çok güzel havalar.
Ali : İyi o zaman sorun yok.
Sabah sabah kendi kendime uzunca boşboğazlık ettikten sonra duşa girdim. Her zamanki gibi soğuk suyla yıkandım. Neden sıcak değil de soğuk suyla yıkanıyorsun dediğini duyuyorum. Çünkü soğuk su kasları sıkılaştırır, üşütmeyi engeller, vücudu dinç tutar ve en önemlisi yorgunluğu alır. Üstelik banyo yaptıktan sonra ayakları soğuk suyla yıkamak Peygamber Efendimiz' in sünnetidir. Soğuk suyun önemini belirttiğime göre bu benden sana küçük bir bilgi olsun "Ali KARA' nın" hayat hikayesini okuyan sevgili okuyucu.
Duştan sonra kahvaltı için mutfağa ilerledim. Canım sucuklu tost çekmişti. Bu arada hamarat bi erkek olduğumu ve aşçılık sertifikam olduğunu söylemişmiydim? Baştan söyleyeyim ben ego sahibi bi insan değilim. Sonuçta burada benim hayat hikayem söz konusu benimle ilgili olan biçok şey burada geçecek. Eğer böyle gereksiz bilgiler istemiyorsan bana sarma. Beni böyle yazan sinir bozucu "Can YANIK' a" söyle!!!
Kahvaltımı bitirip üstümü giymeye karar verdim. Hemen beyaz sade tişört siyah keten pantolon ve beyaz spor ayakkabı kombinimi giyindim, ardından şirkete doğru yol aldım. Odama girdiğimde "Gamze' nin" beni beklediğini farkettim beni herzamanki güler yüzüyle baştan aşağı alıcı gözüyle iyice bi süzdü. Sanki kurbanlık koyun bakıyordu. Tabi ben hiç dururmuyum şakayı patlattım.
Ali : Nasıl beğendinmi kurbanlık koyunu etli butlumu?
Gamze : Anlamadım.
Ali : Deminden beri alıcı gözüyle beni süzüyorsun da kescenmi kurban ayında?
(Gamze kahkahaya boğulur)
Gamze : İlahi Ali Bey nerden geliyor aklınıza bu şakalar. Ben dünki halinizden sonra nasılsınız diye merak ettim onun için bakışlarım sizin üzerinizdeydi.
Ali : Teşekkür ederim çok incesin. Neyse gırgır şamata bittiğine göre bizim Afrika' daki su kuyuları noldu onu soracaktım?
Gamze : Son iki kuyu kaldı herşey tam takır işliyor planınıza harfiyen uyuluyor.
Ali : Peki temel ihtiyaç takviyesi ne durumda?
Gamze : Yola çıktı efendim.
Ali : Pekala herşey yolunda olduğuna göre bi keyif kahvesine ne dersin?
Gamze : Seçme şansım yok sanırım üstelik bana da uyar.
Ali : Beni çok iyi tanıyosun aynen öyle.
Kahvelerimiz geldikten sonra balıklama sohbetin içine daldık.
Gamze : Ali bey size bi sorum olacaktı müsade varmı?
Ali : Müsade senin buyur sor istediğini.
Gamze : Neden bunca yardım? Sizden daha zenginler bu yardımı yapmazken sizi bu yardıma iten nedir? Nereden geliyor bu istek?
Ali : Güzel soru tebrik ediyorum. Öncelikle başkaları duyarsız diye bende duyarsız olacak değilim. Üstelik bu ihtiyaçlara bizden çok ırkçılığın iğrenç olmasına rağmen hala ırkçılık yapılan o tatlı kardeşlerimin ihtiyacı var. Ayrıca çok şükür bunca malım mülküm var geceleri rahat uyumam için vicdanımın rahat olması şart.
Gamze : Ne diyeceğimi bilemiyorum nutkum tutuldu iyiliğiniz karşısında. Siz bu kadar iyiyken ben kendimden utanıyorum.
Ali : Estağfirullah utanılacak bişey yok eminim ki benim durumumda olsan sende aynı şeyleri yapardın. Neyse kahveler bittiğine göre işe başlayalım.
Yoğun bir iş temposunun ardından akşam rutinlerimle başbaşa kaldım. Yarın haftasonuydu uzun güzel bi uykuya kimse hayır demezdi. Ertesi sabah çok güzel bi güne uyanmıştım. Hava çok güzeldi böyle havalarda insanın evde durası gelmiyordu. Kahvaltısız dışarı attım kendimi açlık hissetmiyordum. Gezintimin sonunda kendimi ıssız düz yeşillik bi alanda buldum. Etrafıma bakındım, birden gözlerimi alamadığım ürpertici manzara karşısında donakaldım. Yine oydu yüzünde hoş bi tebessüm vardı bu sefer. Yine rüya mı görüyordum acaba? Kontrol etmek için ani bi hareketle kendime öyle bi tokat atmıştım ki yüzüm sızlamış o acıyla bağırmıştım. Yüzümün kızardığından emindim. Tüm bunlar olurken bana hınzır bi şekilde gülüyordu.
Ali : Neye gülüyorsun benden ne istiyorsun?
Hız Gücü : Çok komiksin o yüzden gülüyorum. Senden bana doğru koşmanı istiyorum.
Dediğini yaptım ve yaptığıma şaşırdım. O kadar hızlı koşmuştum ki aramızda tahmini 100 metre olmasına rağmen anında yanına varmıştım. Kalbim taramalı tüfek gibi atıyordu.
Ali : Bana noldu böyle?
Hız Gücü : Bişey olduğu yok sadece sana bi takım güçler verdim.
Ali : Ne gücü neyden bahsediyorsun sen.
Hız Gücü : Sen artık 10 insanın dayanıklılığına ve gücüne sahipsin yani kurşun geçirmezsin. İstediğin hızda uçabilir veya koşabilirsin artık senin hayal gücüne kalmış ne kadar hayal edersen o kadar hız elde edersin. Belli bi hıza geldiğinde yer çekimi senin için yok olur bu sayede havada yürüyebilir ve koşabilirsin. Artık oksijene ihtiyacın yok ve sıcak yada soğuktan etkilenmiyorsun. Yer çekimine karşı koyacak hıza gelirsen kuvvetin ve dayanıklılığın yok olur buda senin zayıflığın. Şimdi uçmayı dene ardından şu kayayı kaldır sonra da bir yumrukla parçala.
Hemen dediklerini birbir yaptım sonra cepinden silah çıkardı ve ben daha dur demeye kalmadan alnımın tam ortasından vurdu beni "BAAAAMMMMMM". Kurşunu alnımda hissettim fakat geriye doğru hareket bile etmedim.
Hız Gücü : Şimdilik benden bu kadar güçlerine alış kafanı toparla yine gelicem. Boşuna peşimden gelmeye kalkma henüz benimle aynı hıza ulaşamazsın güle güle.
(Hız Gücü aniden ortadan kaybolur Ali arkasından bağırır.)
Ali : Bekleee sana sormam gereken şeyler vaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDAN GELEN GÜÇ [ DÜZENLEMEDE Bİ SÜRE ARA VERİLDİ ]
Fantasy#süperhız #süpergüç Çocukluğu zor geçen sürekli alay konusu olan haksız yere dövülen büyüdüğünde de deli dolu etrafına neşe saçan ama içinde derin acıları olan çalışanlarına arada sırada esneklik sağlayan dağınık yaşayan TÜRKİYE' nin sayılı mimarlar...