Öncelikle hepinize merhabalar!! ben size 65 olunca yb atıcam demiştim 78 olmuşşş yani şuanlık sayı bu bölümü internet olunca atacağım Ankara genelinde Elektrik yok şuanda her neyse başlayalımm
----------
Lalisa'dan
Şişko dombili alkolik şirkete çağırdı kesin yine jungkook ile ilgili bir olay var.Jungkook a sordum onuda çağırmışlar ve sadece İKİMİZİkesin yine içimizden geçecekler.Şirkete gelince Başkan Yang-sik önüme bir anlaşma uzattı.
Yüzüne baktım."Şirketten ayrılma sözleşmesi mi?"Bay yang-sik hayır anlamında kafasını salladı.Sözleşmeyi okudum.
BigHit ve YG biz sevgili olunca anlaşma yapmış eğer bir aldatma,kaza ya da herhangi bir şey durumunda şirketten atılacaktık.
Sözleşmeyi imzaladım.Jungkook'u aradım.Aynısını onada yapmışlar.
Ardından kookla buluştum.Telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim.Adamın biri koluna bıçakla Lisa yazıp bana uygunsuz fotığraflar göndermiş.
24 yaşında olduğunu öğrendim.Arkadan uzanan iki el gözlerimi kapattı."ben kimim?" dedi.
Bu sesin jungkook a ait olmadığına adım gibi emindim.Dedi."Aşk olsun Lisa,Benim Tzuyu."
derin bir oh çektim.Belliydi çünkü kız sesi sadece o an farkedememiştim.Tzuyu Bizim kızlardan sonra en yakın arkadaşımdı.Uzzuuuuuuuunca bir sohbet ettik.Ardından Jungkook geldi."Geç kaldığım için özğr dilerim."demesiyle Tzuyu ile ikimiz büyük bir kahkaha patlattık.
Tzuyu'den
Aman Tanrım.Lisa gerçekten çok eğlenceli bir kız.Bir zamanlar Jungkook ile sevgililer diye haber çıkmıştı.Tabii ki yalan Lisa'nın en baştan beri ondan hoşlandığını biliyordum.Zaten o çocuğu(kook) gözüm tutmamıştı.
Lisa'ya bunu ellibin defa anlatsamda kabul etmiyordu.IU nun kook'a attığı bakışlar dikkat çekiyordu.
Sırf Lisa'yı korumak istiyordum o kadar.Biz 5 senedir yakın arkadaşız.
IU'dan
O lisa denen sarı hıyar'a ödetecektim bunu.O nasıl Benim Jungkook'umla sevgili olurdu ya?Asıl merak ettiğim kook bu cadıya nasıl bakmış?Tamam sırf ünlü diye Kook ile beraber olmak istiyordum.Ama bu da benim hakkımdı.
Lisa hakkında binlerce haber yaptırdım.Budist pislik gibi.Ama bu gün aklıma öyle bir fikir geldiki...
Medyaya Jungkook'tan hamile olduğumu yayacağım ve 2 ay sonra aldırdığımı söyleyeceğim ve onunla sevgili olcağım.Nasıl plan ama?
Jungkook'tan
Lisa ile bankta uzanıp telefonlara bakıyorduk.Tzuyu çoktan gitmişti.Aniden Lisa bağırdı:"Jungkook bu ne!"bana foto attı baktım.IU dispatch'e benden hamile olduğunu söylemiş.Açıklama yapmama izin vermeden ağlayarak koşup gitti.
2 saat sonra
Hyunglar başımdaydı Jimin saçlarımı okşuyor Tae ellerimi ovuşturuyor Jin bana su içirmeye çalışıyor Hoseok Düşünüyor Yoongi Omuzlarıma masaj yapıyor Namjoon ise beni teselli etmeye çalışıyordu.Ben ise bağırarak ağlıyordum.IU nun bu planı çok hainceydi.Artık olmuş bitmiş neden başka birinin mutluluğunu bozarsın ki?
Bir yandan ağlarken diğer yandan "Ben yapmadım."diye bağırıyordum.Namjoon"Buradaki herkes senin Lisa'yı ne kadar çok sevdiğini ve asla böyle bir şey yapmadığını bilir." dedi.
Fayda eder mi etmez mi nafile... Bağırarak"Hyung ben onun için canımı veririm." dedim.Çoook ağladığım için ateşim çıkmış Jin Hyung beni soymaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Look At Me {Liskook}
Fanfiction{Tamamlandı}"İki İdolün Gözlerden Uzak Gizli Aşkı"