Biz İmkansızız

1.2K 62 16
                                    

Yaa şu yıldıza basmak çok mu zor ??
Vote verin nolurrr
---------------
Lalisa'dan
Sevgili olmuştuk.Ama YG öğrenirse bizi yaşatmazdı.Dombili alkollü pislik.Neden böyle diyorum sizce??

Bir keresinde Kill This Love perfonmasında Rose güzel dans edemediği için ona tokat atmıştı.

Anlayacağınız öğrenirse ayırırdı üstüne beni dövmekten beter ederdi.
Jungkook bana:"Moment Verelim mi?" dedi.

Hayır dedim.Çünkü YG ile başım derde girerdi.Çok ısrar edince son çare evet dedim.

Kurallar belliydi.Sadece arada birbirimize bakacaktık.Şarkılara eşlik edecektik vs. Ve sonuç??


YG beni odasına çağırdı videoyu gösterdi.Sesini Yükseltip:"Bana Cevap Ver Lalisa!Aranızda Ne Var!."
Başımı eğip yere baktım.

Bana şirketin kurallarını çiğnediğim için 15 saat dans cezası verdi.

Jungkook'tan
Ceo beni odasına çağırdı.Video kaydını gösterdi.Daha bizim Hyunglara söylememiştim Namjoon öğrenmişti o da kazayla.

Lalisa'nın bana bakyığını görünce bana gülümsedi.Bende anlatmak zorunda kaldım.Onay verdi.

Ceo'ya gelirsek içimden geçti.Yasak olduğunu ve fanların Lalisa'yı linçleyebileciğini söyledi.Lalisa umrunda değilmiş şirketin başı yanarmışmış.

Sinirlendim.Lalisa'yı önemsemiyordu.Bu adamı döverdim ben,yumruğu sıkıp bir güzel daldım.

Ve sonuç? Daha fena oldu.20 saat arasız dans ve oda beni dövdü.

Lalisa'dan
Sinirim bozuldu.Ağlıyordum kendimi yırtıyordum.Battaniyeme sarılıp uyumaya çalıştım ama olmadı.Bay Yang bana çok sert konuşmuştu resmen beni şirketi çökertmeye çalışmakla suçladı.

O sırada Jisoo odama girdi.Yüzü düşmüştü,bana bakıyordu.Saçlarımı okşayıp bana sarıldı."Lalisa,iyi misin?"Bu kız melekti.Benim gerçek ablamdı.Buna oldukça ihtiyacım vardı.

Birkaç saat sarılarak uyuduk.Uyandığımda Jungkook'u aradım açmadı.Endişelenmeye başladım.15 saat olan cezam yarındı bende yarın onunla konuşamazdım.2 güne konser vardı.Swalla dansını yapacaktım.

Jungkook'a ulaşamayınca Jisoo dan Jin'i arayıp bana vermesini istedim.Yanlış duymadınız.Jin ile Jisoo gizli sevgiliydi.

Jin'e Jungkook'u sordum.
Jin:"Aptal Maknae bir sevgilisini bile gizli tutamıyor.20 saat ceza aldı çalışıyor.2 güne konser var,o zaman buluşursunuz."dedi.

2 Gün Sonra
Konser zamanı gelmişti.Eşofmanlarımı üstüme geçirdim ajansa gittim.Sarı saçlarımı Dalgalı yaptılar.Kahkulumu düzleştirdiler.

Dans çok hareketliydi.Ve bi o kadar açık giydirmişlerdi.Pratik yaptım.Konser alanına gittik.Allahım sana şükürler olsun ki BTS yan masadaydı.(İman Time)

Sıra bana geldi Swalla dansını yapacaktım.Sahneye çıktım dans etmeye başladım.


Masaya gittim.Jennie bana:"Öyle ölmeyiz Füze atsaydın.Kızım o nasıl güzellik??" dedi.
Hafifçe gülümsedim.

Telefonla oynarken Kook'dan mesaj geldi.'Konuşacağız' Ona baktığımda sinirli ve yorgun duruyordu.

Lalisa-Jungkook Görüşmesi:
Lalisa:Ne oldu Kookie?
Jungkook:Bütün erkekler sana baktı!
Lalisa:😑
Jungkook:Ne yani kıskanamaz mıyım?
Lalisa:Kıskanırsında,Sana ne oldu? yorgun gibisin.
Jungkook:Ee 20 saat pratik yaparsan olacağı bu.

Sahnede
Lalisa:
Çok yorgun duruyordu.Birden düştü.Ayağı kaydı sandım.Ayağa kalmadı Şaka yapıyordu herhalde.3 dk boyunca kalkmayınca Koşmaya başladım.

Herkes orada olunca ben görülmedim.
Ve rahatça yanına gittim görevliler geldi.Doktor "Bayılmış" diyince.Ağlamaya başladım ilk kez sahnede ağladım açıkçası.

Müdahale ettiler.
-----
Bir Bölümün daha sonuna geldik♥️

Don't Look At Me {Liskook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin