Sayın arkadaşlar okuyorsunuz bir yıldıza basmaya üşeniyorsunuz.Hadi anlıyorum çok okunmuyor ama ben sizin için 2 saat uğrsşıyorum sizde benim için 2 saniyenizi ayırabilirsiniz.Boş yaptığımı düşünüyorsanız buraları geçin.
--------------
Jennie'den
Taehyung bugün beni alacaktı.Beraber onun evine gidecektik.Akşam 7 de hazır ol dedi.Rose"Ya yeter Jen!Sabahtan beri seninle uğraşıyoruz.Bu elbise gayet güzel!"diyip duruyordu,ne yapayım ilk randevum endişe edemez miydim?
Saat 7 oldu Tae geldi.Beraber onun evine gittik sevimli giyinmeye çalışmıştım.
Evet o elbiseyi giymedim.Ne yapayım biraz daha kısa olsa tişört denecek kadar kısaydı dekoltesi çok fazlaydı.
Tae kapıyı açar açmaz minnoş bir çığlık attım."Oy Şeni Yeyim ben!"
Tae gülmeye başladı."Seni kızım Yeon-Tan'la tanıştırayım." dedi.
Tae nin kucağından alıp sevmeye başladım.Tae "film izleyelim mi?"dedi.olur dedim ama Tan ile uyumuşum Tae ve Tan... çok uyumlu.Tae beni uyandırdı."Jennie kız kalk sabah oldu."dedi.
Kucağımda Tan vardı.Tae"Köpeğimi benden daha çok sevdin galiba..."dedi.
Güldüm.O da göz devirdi.Aegyo yapmaya başladım.Tae"Jennie yapma bu benim zayıf noktam.Yoksa sonuçlarına katlanırsın." dedi. Bende "açaba neymiş o sonuçlayy??" dememle.
Kendimi Koltuktan aşağıda buldum.Romantik bir şeyle karşılaşmaya çalışırken Tae nin yaptığı oyuna geldim.Pis pis sırıtıyorsu.
"Bunu ödeyeceksin uzaylı!" dedim.
Oda "Nasılmış??" dedi ve sen kaşındın diyerek dolabın üstüne duran köpek mamasını üstğne döküp Tan kucağına attım.O acı ile bağırırken bana gülmek kaldı.Kolu kanıyordu.Haketmişmiydi?Evet!Kalçam hala acıyordu.
Sonra bana "gel bakalım." dedi.Peşinden gittiğimde yerde minik bir yavru köpek vardı.Tasmasında "Benimle çıkar mısın?" yazıyordu.
Evet! diye bağırdım apartmanın inlemesiyle kapının çalması bir oldu.Tae"Müko komşularımın müko zamanlaması." diyerek kapıya baktı.
Tamam geliyorum dedi."Jennie hadi hastaneye Lalisa kötüleşmiş." dedi.
Bir hışımla kapıya koştum gördüğüm manzara şuydu"Jiminin yüzü sirke satıyor Rose ise jiminin göğsünde hıçkırarak ağlıyor." idiRose kolay kolay ağlamazdı demekki Lalisa'nın kötü bir şeyi vardı.Bende ağlarken Tae geldi evden çıktık.
Hastaneye geldiğimizde Lalisa'nın olduğu odaya koştum ve sonuç?
Aniden dizlerimin üstüne çöktüm Lalisa'yı hiç böyle görmemiştim...
------------
Tam yerinde kestim heheh sizce Lalisa:ya ne olacak?Yazım yanlışları için baştan özür dilerim dikkat etmeye çalışıyorum ama nafile... Bu arada yb için bir 5 Vote alırım 😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Look At Me {Liskook}
Fiksi Penggemar{Tamamlandı}"İki İdolün Gözlerden Uzak Gizli Aşkı"