Lalisa'dan
Elini sımsıkı tuttum ve bırakmadım çoğu idol ve fan bana garipçe bakıyordu.Özellikle IU bana öldürücü bakışlar atıyordu.Biliyordum Jungkook'tan hoşlanıyordu her ne kadar nefret ediyorum desede.
Doktor çıkınca yakasına yapıştım."Neyi var?Nasıl oldu?Yaşayacak mı? İyi mi?"
Jin arkadan "Yok deve!!" diye bağırdı.Komik miydi? Ben mi anlamadım yoksa bunlar mı özürlüydü?
Doktor"Sakin olun.Sevgilimizşn durumu gayet iyi,sadece fazla yorulduğu için kendini kaybetmiş."
Sevgilisi dediğinde gözlerim açıldı.
Jennie gelip "Bayan Lalisa Manoban bir isteğiniz var mı?"dedi.Taehyung arkadan "Şuna Jeon Lalisa de!" dedi.Kulağa çok hoş geliyordu.Jungkook'un bir gün karısı olmak....
Aman ne diyorum ben be !!! Daha 23 yaşındayım ne evliliği en az 25-30 dan önce olmaz! İdolüm ben.
Doktor hastayı görebilirsiniz diyince ittirip odaya girdim.Karşımda Bir Adet kendinde olmayan Tavşan vardı.
Gülümseyerek bana baktı,bende ona.
Jungkook'tan
"Aynı şeyi mi düşünüyoruz?"dedim.
"Evet" diye karşılık aldım.İkimizde aynı anda "Yeee sonunda fanlar ve şirket içimizden geçiçek!!"dedik.Gülüp birbirimize sarıldık.Odaya Yoongi hyung girdi"Ooo biz sizi rahatsız etmeyelim."dedi."Gel lan." diye karşılık verdim.
Lalisa kızarmıştı resmen.Dedim "domates bir su verir misin?"
Göz devirdi.Suyumu içio doğruldum."Başka bir emriniz Macesteleri?"dedi."Gel buraya" dedim.Sıkıca sarıldık.
Jimin"En iyisi Biz bu ergenleri baş başa bırakalım." dedi.Jimin bunu der demez Rose ayağına bastı ve "Yani ben hasta olsam geber git diyeceksin?Öyle olsun Jimin!"Jimin toparlamaya çalıştı"Yok Birtanem öyle olur mu?Sen daha farklısın." dedi. O anda "Ben üvey evlat mıyım?" dedim.
Odayı kahkaha bastı.Lalisa çok sevimli duruyordu ,onu ben yerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Look At Me {Liskook}
Fanfiction{Tamamlandı}"İki İdolün Gözlerden Uzak Gizli Aşkı"