Liskook is first day 💉

327 15 1
                                    

Jungkook'dan
Çook güzel bir uyku çekip Lisa'nın hazırladığı çok güzel bir kahvaltı ettik.Bu kız çok güzel yemek yapıyordu.

Jennie öğretmiş buna da meğersem.Telefona bakmak için açtım.Açmaz olaydım Tae  46 kez RM 23 kez Jin 29 kez ve daha niceleri...

Jimin telefonları hiç bekletmeden açardı o yüzden ne olduğunu sormak için onu aradım.

    Jikook Telefon Görüşmesi
Jungkook:Alo.Lan neden bin kere arıyonuz!
                                Jimin:Kızı yemedin 
                                 dimi lan?!
Jungkook:Bilemeyeceğim artık :)
"İt Jimin Kişisi Çağrıyı kapatmıştır"

Bunlar şaka falan yapıyor herhalde derken kapı çaldı.Lisa ile kapıyı açtık Tae ve Jimin boğazıma sarıldı.

Jisoo ve Jennie noona Lisa yı tutup koltuğa attı.Aynısını banada yaptılar.Jennie noona hesap sormaya başladı.

"Dün gece biz gidince ne oldu."
Lisayla birbirimize bakıp sırıttık.Lisa:"uyuduk unni.Jungkook sana ne dedi bilemem ama sadece uyuduk." dedi.

Jennie ve Jisoo derin bir oh çekti.Ben :"Zaten şaka yaptım.Dün gece hepimiz alkol aldık siz ne  yaptınız?"dedim.

Jisoo"Bir dahakine 4 kişi içmesin çok zorlandık eve giderken Özellikle Jennie,Rose ve ben çok saçma şeyler yaptık."dedi.

Konuştum"Ne yaptınız?" onlar anlattıkça Lisa ile ağzımız açılıyor ve gülüyorduk.

Hemen kısa bir özet geçeceğim.Yıkanmak için göle girmişler,Restoranda mango yemişler Rose kusmuş,Jisoo sokaklarda küfredip bağırmış,Jennie Kediler ve köpekleri dövmüş.

Bizim oğlanlarda sorun yok ama kızlar kafayı yemiş.Lisa gülmekten yarıldı.Ben ise olayın şokunu atlatamadım.

Ardından gittiler.Lisaya döndüm."Tatile gidelim mi?" dedim."Olur" dedi Lisa.

Uzun bir süre araştırınca Jeoju(Jeju) adasına gitmeye karar verdik.
---------------
Sizce ileride neler olcak? 108 yapmışsınız 12 kişi kalmış hadi bakem.

Don't Look At Me {Liskook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin