LİSA'DAN
Yani şuan basbaya helal olsun dermiş gibi bana bakıyorlardı.Önemli bugün Kore'ye dönecektik sonuçta.
.
.
.
2 ay sonra
Cidden baya çalışıyorduk kafayı sıyıracak duruma geldim artık.
Jungkook ile yeni şarkı çıkardık.1Haftaya sahnemiz var ve biz çok çalışıyoruz.
Jungkook hala neden böyle zor bir dans ediyoruz diye söylenirken ben ses pratiği yapıyordum.
Dispatch'de Jungkook ile haberlerimiz boy gösteriyordu.Jimin ile Rose ayrılmıştı.Red velvet'den Seulgi Jimin gibi bir çocuğu olmasını istediğini dispatch'e söylemiş.
Rose de olay üzerine patlamış.Ben olsam Seulgi'yi yaşatmazdım.Ayrıca neden kendine saklamıyor?
Bunlarda IU gibi mutluluğumuzda gözleri var.Namjoon Jihyo'dan hoşlanıyor.Daha doğrusu deli gibi aşık.Ama Jihyo'nun sevgilisi var.
Kang Daniel kendisi,bence Jihyo'yu aldatıyor.Her hafta başka kızla geziyor.Jihyo da hayranlardır deyip geçiştiriyor.
Bu melek gibi olan kız Jihyo'ya gerçekten çok üzülüyorum.Kimse medyaya yansıttığı gibi değil.
Örnek vereyim Jisoo göründüğü kadar umursamaz değil hep beni koruyor.
Jennie sevimli görünüyor ama sinirlenince çok fena.Rose oldukça şeker gibi ama fırtına bulutundan farkı yok.
Ben ise gösterdiğim kadar aptal değilim.Bazı işlerde ciddiyim.Mesela dans öğretmenliği yaptığım kızlara kötü davranıyorum.
Çünkü işim bu.Eğer sıcak davranırsam kötü dans ederler.Ciddiyetimi korumam gerekiyor.
Namjoon göründüğü gibi ciddi değil oldukça neşeli bir insan.Jin ise istediğini yapan birisi.Suga fazla gıcık.
Hoseok çok sempatik.Jimin çok kırılgan.Tae fazla duygusal.Jungkook ise gösterdiğinden bin kat iyi birisi.Aslında fazla duygusalım.En ufak şeye ağlarım.Ama beni en çok yaralayan süreli Jungkook.
Anlamadınız değil mi? Geçen olanları anlatayım.
3 gün önce Jungkook ile ödül törenindeyken IU bana çelme taktı.Jungkook Tanrıya şükür beni belimden tutmuştu...
Ben IU'ya sinirle bakarken.O bana"Dikkat etsene!Bu çocuk seni tutmak zorunda değil." dedi.
Jungkook ise IU'ya "Bu seni asla ilgilendirmez.Lisa benim sevgilim gerekirse canımı veririm..." demişti.
O gün o sözler beni çok yaraladı.Yani bana bir şey olsa Jungkook'da ölecekti.Belki de ciddi değildir diye dua ettim.
.
.
.
Gece gece 3.45 civarı yatağımda telefonum ile oynarken Jungkook aradı.2 saat falan konuştuk.Yarın gece 2 de buluşacaktık.Siz aynı yerde yaşıyorsunuz,neden ayrısınız? derseniz...
Evet şarkıya çalışmak için şirkette sabahlıyorduk.Ama yarın uyumak yerine birbirimizi görecektik.
.
.
.
Tanrım! 30 dakika sonra Jungkook beni almaya gelecek.Siyah maskemi takıp kimseyi uyandırmayacak şekilde çıktım.Altıma Siyah Tayt üstüme Beyaz uzun tişört giydim.Kapıda beklerken siyah bir araba geldi.Camı araladığında Jungkook eli ile gel işareti yaptı.
Hemen hızlıca ön koltuğa bindim.Bana sarıldı.Bende ona.Yol boyu hiç konuşmadık.Geldiğimizde Bizim evdeydik.Jungkook Hemen girip yatağa uzandı.
Amacımız gece birlikte olmaktı.Sadece bir gece beraber uyusak ne mutlu bize!
.
.
.
Uyandık.Gerçekten yorulmuştum...
------
Selamm çoşturmayı seven canım arkadaşlarım böyle kısa kısa bir kaç bölümde 2000 e tamamlayacağım söz veriyırm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Look At Me {Liskook}
Fanfiction{Tamamlandı}"İki İdolün Gözlerden Uzak Gizli Aşkı"