🌑14. Alan🌑

103 12 0
                                    

"A felhőtlen boldogságnak kevés pillanat adatik ebben az életben. Az ember legtöbbször fel sem ismeri, hogy egy ilyen pillanat részese, amíg véget nem ér."

Harlan Coben

A boldogságtól madarat lehetett velem fogatni, hiszen Joanna végre beleegyezett az összeköltözésbe

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A boldogságtól madarat lehetett velem fogatni, hiszen Joanna végre beleegyezett az összeköltözésbe. Mióta betoppant az életembe, eszelős módjára belehabarodtam. Nem csupán szerelmes, hanem a rabja voltam ennek az elbűvölő nőnek.

Emlékszem, amikor Jessica a hozzám költözést tervezgette, én kézzel-lábbal hadakoztam, kerestem a kifogásokat és érveket ellene. Szerettem őt a magam módján, ám nem vágytam rá a nap huszonnégy órájában. A házassággal, amelyet kikövetelt, elérte, hogy a lakásomat is birtokba vegye, ne csak az életemet. Idővel belekeseredtem a törtető, másokat gátlástalanul elsöprő jellemébe, abba, amilyenné vált az évek alatt. Fontolgattam a válást, ám ő minden eshetőséget elvetett, neki tökéletes volt az az élet, amit mellettem élhetett. Végül beismerte, ami nem megy, azt nem kell erőltetni.

Elkezdődött a vizsgaidőszak, így Joannával időnk nagy részét az egyetemen töltöttük, a nap végeztével pedig hozzám tértünk haza

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Elkezdődött a vizsgaidőszak, így Joannával időnk nagy részét az egyetemen töltöttük, a nap végeztével pedig hozzám tértünk haza. Jó pár darab női ruhával gazdagodott a szekrényem, és ezt cseppet sem bántam. Nyílt titok volt mások előtt, hogy együtt éltünk. A magánéletünket viszont az egyetemen kívülre hagytuk. Kisebb fajta felháborodást keltett a kapcsolatunk, főleg, amikor egy-két szülő felbőszülve ecsetelgette a tisztesség fogalmát. Rendszerint figyelmeztettem őket, hogy docenssel beszélnek, nem a barátnőjükkel. Egy idő után már nem vettem magamra az ilyesfajta kioktatást, kedvesen mosolyogtam, és hagytam őket saját levükben főni.

Hazafele beugrottam a sarki kisboltba, és betáraztam hétvégére élelmiszerből. Nem terveztünk a lustálkodáson kívül semmit. Vágytunk a nyugalomra és egymás érintésére. Ahogy beléptem az előtérbe, Ann akkora lendülettel vetette magát a nyakamba, hogy kis híján kiestem a folyosóra.

Elújságolta, az apja eljön a diplomaosztóra, mi több, meghívott, a nyarat töltsük nála. Ez mind remekül hangzott, viszont én mást terveztem a szünidőre.

🌞Földön ragadt imák: A Nap titka 1🌑 BEFEJEZETTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz