Ben mi sana kördüm, yoksa sen mi körüdün benim sana bakışıma.
Selim AY👇🏻
Delirdim. Gerçek anlamda delirdim. Çünkü saat 3. Ve Gece hâlâ orralıkta yok. Sanırım ne gördüğünü biliyorum. Ama yanlış anladığına o kadar eminim ki.. Tamam, bana sinirleniyorsun ama neden telefonunu yanına almıyorsun? Yada Ecem'e haber vermiyorsun? En azından üstüne şalını alsaydın. Dışarıda deli gibi yağmur yağıyor. Off nereye gitmiş olabilirsin ki? Düşünelim bakalım. Sen üzülünce veya sinirlenince ne yaparsın? Buldum! Koşarsın. Tamam. Şimdi nerede koşuyor olabilirsin? Saat 3. Bu saatteee.. Of her yerde olabilirsin. Hayır. Özel bir yerde olmalısın. Balo. SENİ BALOYA ÇAĞIRDIĞIM SAHİL! Of şimdiye kadar nasıl düşünemedin aptal Selim?Lütfen burada ol! Lütfen, lütfen. "GECE!" Buradaydı. Banka oturmuş titriyordu. Hemen koşup sarıldım. Geri itmeye çalıştı ama daha sıkı sarıldım. Bir daha bırakmak istemezcesine. "Nerdesin sen? Kaç saattir seni arıyoruz. Çıldırdım meraktan." Hiç bir şey söylemedi. Bağırıp çağırmasını, hatta vurmasını bekledim ama hiç bir şey yapmadı. "Gece bir şey söyler misin?" Sadece kollarımı itti. Bu sefer çıkmasına izin verdim. Belki sinirini atar diye, ama tek yaptığı şey kalkıp gitmek oldu. "Gece bekler misin? Gece..." daha da ilerledi. "ARABADA SANA SÖYLEYECEĞİM ŞEYİ MERAK ETMİYOR MUSUN?" Durdu. Evet, doğru yoldasın Selim. Arkasını dönücek gibi oldu ama vazgeçip tekrar yürümeye başladı. Bu sefer gitmesine izin vermeyip yanına doğru ilerleyip önüne geçtim. "Merak ediyorsun. Etmesen duraksamazdın." Yana doğru bir adım attı geçmek için ama izin vermedim. Diğer tarafa geçmeye çalışınca yine aynısını yaptım. "Çekil önümden!" dedi dişlerinin arasından. Sinirli ama olsun en azından gelişme var. Susmasından iyidir. "Hayır. Önce konuşmamız gerek." Kahkaha attı. Sonra bir kere daha kahkaha attı. Sakinleşince "Ne konuşacağız acaba?" dedi. "Bana kızgın olma sebebini." tekrar kahkaha attı. Delirtrim kızı iyi mi? "Sana kızgın olduğumu nerden çıkardın?" "Öylesin çünkü." "Hayır. Ben kendime sinirliyim. Sana... Neyse söylesem de hiç bir şey değişmeyecek zaten. Şimdi çık önümden." "Gördüğün şey yanlış anlaşılmaydı." "Bak burda haklısın. Benim gördüklerim yanlış anlaşılmaymış." Bravo Selim her şeyi yerle bir etmiş oldun. "Bak gerçekten, benim isteğim dışında gelişti." "Bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Sonuçta istediğini yapma özgürlüğüne sahipsin." "Beni dinler misin artık?" "Dinlememi gerektiren bir şey yok!" Deyip yürümeye başladı. Kolundan yakalayıp, durdurdum. "EVET VAR! GECE GÖRMÜYO MUSUN SANA HİSSETTİĞİM, SÖYLEMEYE ÇALIŞTIĞIM ŞEYİ?" "BEN SANA NE GÖRDÜĞÜMÜ SÖYLEYİM! HER SEFERİNDE BAKIŞLARINDAN VEYA SÖZLERİNDEN BENDEN HOŞLANDIĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM, KORKMAMA RAĞMEN SEVDİĞİM KİŞİNİN HER SEFERİNDE BAŞKALARINA GİDİŞİNİ GÖRÜYORUM! BANA BAKAN AMA BENİ GÖRMEYEN BİRİSİNİ GÖRÜYORUM!" "Hoşlandığını düşünmek? Gece ben sana aşık oldum..." "Aşka inanmayan birisini böyle kandıramazsın. Boşa uğraşma." "Kandırmak? Hani dedin ya bana bakan ama beni görmeyen birisi diye, ben mi sana kördüm, yoksa sen mi kördün benim sana bakışıma?" "Baktığını inkar etmiyorum. Hatta ben sen inkar edersin diyordum. Değer veriyormuşsun ya, başkalarıyla çıkarak mı? Başkasını öperek mi?" "Bak o konu gerçekten öyle değil. O beni öptü, ben hemen ittim onu zaten." "Hadi diyelim o öyle diğerlerine açıklaman yok ama ben sadece bir an her şey yolunda olur zannetmiştim, unutmuştum, ama unutmamışım. Bana baka baka başkasına gitmene anlam veremiyorum ben. Onun için bırak şimdi gideyim." "Evet onun için senin için geçerli bi sebebim yok. Ama kendimce var, korkmuştum, birisini o kadar sevme ihtimali bile korkutmuştu beni. Arabada söyleyeceğim şey, bak ben bu konularda kötüyüm ama..." Ne saçmalıyon Selim? Dede kız haklı. Napıyon sen Selim? "Çok uyumak kaçmak içinmiş, uyuyamamaksa yakalanmak demekmiş. Gece.. ben sana uyuyamıyorum." Donup kaldı. Sanırım bu iyiye işaret...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYL
RandomSöylesene gece mi bu? Yoksa sen yoksun diye gecenin içinden çıkıp gelen leyl mi beni karanlığa gömen?..