Gdzie cię zabrał na pierwszą randke?

738 26 37
                                    

Do piwnicy i zgwałcił.

Ale tak serio teraz XD

         🗡Tanijrō🗡

Była to kawiarnia.Kupiliście sobie kawę a on ci kupił *twoje ulubione ciasto* do którego tak się śliniłaś.
XD

         ⚡Zenitsu⚡

Poszliście do parku na piknik
przy wielkim wiśniowym dzrzewie.Było wtedy lato więc pogoda wam sprzyjała.

         🐷Inosuke🐷

Nigdzie.Co ty miałaś w głowie biorąc go za chłopaka XD
Skończyliście na opieprzaniu go cały dzień i potem oglądania anime na Netflix (oczywiście jakaś bijatyka XD)

          💦Giyu💦

Zabrał cię do pizzeri.Może dla dziewczyn to nie zbyt romantyczne ale on wiedział że kochasz pizze ponad wszystko więc to był najlepszy pomysł w jego życiu.

(Oprócz tego że się urodził    (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)  )

         🔥Rengoku🔥

Zabrał cię do restauracji.Nie była jakaś specjalnie droga. (bo w drogich nie ma jak się najeść.Jebną ci ogóra,sos i płać 300 zł) ale tobie to nie przeszkadzało.Po kolacji poszliście na spacer w blasku gwiazd.

         💤Muichiro💤

Poszliście do kina.Muichiro może i ciągle śpi ale tu specjalnie dla ciebie nie spał.  

Możesz czuć się zaszczycona.

          💢Sanemi💢

Akurat zachorowałaś w wieczór wyjścia.Mogłaś na luzie wyjść ale Sanemi nalegał żebyś została w domu.Skńczyło się na oglądaniu filmu i jedzeniu

          🔫Genya🔫

Zabrał cię do restauracji stylu japońskiego.Było tam sushi,ramen,sobe i wiele wiele innych potraw które znałaź bo byłaś weebem.Już wiesz jak wygląda anioł.


          💀Muzan💀

Do lasu.Byłaś przerażona że może ci coś zrobić ale gdy pokazał ci naturę którą nie dostrzegałaś z bliska to odrazu się uspokoiłaś.

「𝙙𝙚𝙢𝙤𝙣 𝙨𝙡𝙖𝙮𝙚𝙧 -𝙥𝙖𝙧𝙩 |」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz