1. BÖLÜM

3.7K 77 26
                                    

akşam geleceğini söyledim ama boş vaktim oldu yazayım dedim💜

Nisa'nın ağzından
Yıllardır hayalim olan Survivor adasına bugün ayak basmıştım.
Adaya gelir gelmez oyun alanına geçiş yapmıştık. Çok heyecenlıydım çünkü bu mavi bezin üstünde durmak, çok çok başkaydı.
Takım arkadaşlarımla az çok tanışıyordum. Gelmeden önce hem bi kaçıyla konuşup hem sosyal medyalarına bakmıştım.
Ünlüler henüz ödül oyunu için alana gelmemişlerdi.
Gizem, Evrim, Meryem hepsiyle konuştum gelmeden iyi insanlara benziyorlardı. Bir yanımda Gizem öbür yanımda Yasin duruyordu.
Ünlüler gelince Acun abi söz vermeye başladı.
"Evet arkadaşlar, Survivor 2020'ye hoş geldiniz. Biliyorsunuz ki dünyanın en zor yarışmasındasınız. Hem fiziksel hem duygusal olarak çok zorlanacaksınız. Bir kaçınızla konuşmak istiyorum. Evet Barış seninle başlayalım, neler hissediyorsun?"
Barış'a baktım ünlüler takımındaydı. Upuzun boylu ve yakışıklı biriydi.
"Acun Bey burada olduğum için çok mutluyum elimden gelenin her zaman en iyisini yapacağım. Evet çok zor bir yarışma ama kendimi bu zorluğa hazırlayarak geldim. Dayanabileceğimi düşünüyorum. Umarım herkesin hakkında hayırlısı olur.
"Teşekkür ederiz Barış, Cemal bi de seni dinleyelim."
Cemal'e dönüp baktım. Evet sosyal medyadan tanıyordum onu çok yakışıklı bir yüzü vardı. Zaten gelmeden öncede tanınıyordu takipçi sayısından anladığım kadarıyla.
"Acun Abi ben zaten dışarıda ki hayatımda da her zaman sporla iç içeydim. Buraya hazırlık beni yormadı. Burayı düşünerek hazırlandım ve şüphem yok."
iddalı konuştu ama güzeldi kibar ve sempatik birisi.
"Evet sana da teşekkür ediyoruz Cemal. Şimdi oyuna geçelim. Gördüğünüz engelleri aşıp sondaki iki topu deliklere sokmanız gerekiyor arkadaşlar. Ödül ise erzak ve konforlu baraka."
Çok sevinmiştik baraka yapımını geçtim yatakta uyuyabilecektik kazanırsak.


Durum 7-4 gerideydik. Şimdi sıra Yunus Emre'de. Çıktığı oyunu kaybetmişti bu atış hiç ona göre değil.
Yine önde gelip kaybetmişti elindeki topu sinirle fırlatıp benche geldi.

8-4 lük skor ve Aycan ile yarışacaktım. Kaybedersem çok büyük bir riske girmiş olacaktım ve kazanmak zorundaydım.

Yarışa çıktım engelleri bir bir geçtim Aycan'la başa baş gidiyorduk bir ben öne geçiyordum bir o.
Son engelde takıldı ve öne geçtim. Atışlarda ilkini atamadım. Aycan attı, hızla tekrar denedim girdi Aycan üst üste kaçırıyordu ve son anda ben atmıştım. Anlık rahatlamayla bir çığlık atıp benche döndüm. Arkadaşlarımla çaktık onlara taktik verdim

"Dengede acele etmek önemli değil, dikkatli olun ve tabii ki hızlı olun. Aycan telaşla girdi ve düştü zaman kaybetti."

"Aynen haklısın." Sesleri geldi

Sıra Cemal Can'daydı

hepimize bakarak gülümsedi
İlk kez yarışacaktı. Performansını merak ediyordum aslında

"Evet arkadaşlar durum 8-5 Ünlüler önde! Cemal Can Mert'e karşı; hazır, başla!"

Hızla çıkış yapmışlardı ama Cemal öndeydi.
Bayağı fark açarak atışlara geldi
"Cemal ilkini atamadı, Mert geldi, Cemal ikinciyi attı. Mert'e attı Cemal attı, Cemal kazandı!"

Cemal benche geldi hepimize çaktı ve yerine geçti

Sıra bayrak yarışında. Durum 9-9 du.

Takımın ortak kararıyla Cemal ile ben çıkmıştık. Karşı takımdan da  Elif ve Sercan  çıkıyordu.

Açıkçası biraz telaşlandım, ben hiç Elif'le yarışmadım ama önceki turlarda hızını Evrim'e attığı farktan anlamıştım.

Cemal kulağıma eğilip, "Sakin ol tamam mı, gelebildiğin kadar hızlı gel yeter, gerisi bende sakın telaşlanma."
Bende gülümseyip kafamı salladım ona güvenmiştim. O çok hızlıydı zaten istediği zaman çıksın öne geçebilirdi. Rahatlamaya çalışarak başlangıç noktasında Cemal'in önüne geçtim.

"Evet sıra bayrak yarışında Gönüllülerden Nisa ve Cemal, Ünlülerden Sercan ve Elif. Dört çok hızlı yarışmacı, çok heyecanlı bir tur olacak. Şimdiden başarılar diliyorum. İlk olarak kızlar hazır, başla!

Bütün hızımla koşmaya başladım Elif az farkla öndeydi. Ve bayrağı önce kaldırdı arkasından hemen ben kaldırdım. Cemal başladığında Sercan ilk engeli geçmişti.  İkisi çok hızlıydı gerçekten
"Sercan tökezledi ve Cemal öne geçti. Cemal ve Sercan atışlara başladı Cemal bir Sercanda bir Sercan kaçırdı Cemal geldi şimdi Cemal, Cemal kazandı!!!
Erzak ve konforlu baraka gönüllülerin muhteşem bir geri dönüş."

Cemal arkasına dönüp direkt bana sarıldı bende ona sarıldım sonra bütün takıp gelip sarıldı ve sevinerek ilk oyunu kazanmanın tadını çıkarıyorduk.

Heeelllloooo

Bugün akşam Sercan ve Nisa'nın bir sahnesi var. Umarım Nisa olumlu bakmaz ki bakmayacaktır zaten.
*aslında sercan'a üzüldüm şcşvdşşvşff*

Her neyse, İLK BÖLÜM HAYIRLI OLSUN

ARKADAŞLAR BOL VOTE, YORUM İSTİYORUM LÜTFEN

NE KADAR VOTE NE KADAR YORUM O KADAR BÖLÜM GŞŞDŞGŞFG



neyse, sizi seviyorum cccnb

💖💖💖💖💖💖💖💖

CEMAL&NİSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin