4.BÖLÜM

1.8K 54 30
                                    

hadi ikinci bölümünüz bugün💖

İyi okumalar ;)

Nisa'dan
Adaya döndük. Çok mutluydum hem karnım doymuş hem Cemal o konuşmadan sonra birkaç defa göz kırpıp gülümsemişti.

Ama bu dengesiz tavırları beni şaşırtıyordu ve ona sormak istiyordum. Hazır tek başına sahilde dolanırken yakalamalıydım, Fatma'dan önce.
"Cemal naber?"
"Çok iyiyim, karnım doydu ya, bi de sütlaç yesek ne güzel olurdu."
"Sütlaç mı? Hiç sevmem."
"Sütlaç sevilmez mi be canımı veririm."
gülümsedim, çok tatlı konuşuyordu.

Artık konuyu açmanın vakti gelmişti.
"Biraz otursak mı?" diye sordum
"Olur." deyip direkt kuma bıraktı kendini ve yanındaki yere pat pat vurdu otur anlamında
Oturdum
"Ya Nisa bir şey soracağım."
deyince merakla ona döndüm.
"Sor tabii."
"Bugün sabah neden moralin bozuktu?"
"Hiç, sebep yok. Canım sıkıldı çünkü başımda ağrıyordu biraz."

Ooo nisa hanım iyi çeviriyorsun dedim kendime.

İnanmamış bakışlarla "iyi mi şimdi başın?"
"İyi iyi açlıktandı galiba."
"Doyurduk Nisacığımızı o zaman" deyip güldü

Ya Nisacığın yesin seni

"Sabah neden beni görmezden geliyordun... Yani birbirimizin yanında olmamıza rağmen hiç takmadın merak ettim. Bir sorun mu var aramızda?"

"Yok be, Fatma'nın dolduruşuna geldim. Ama merak etme sen ben onu uyardım demin. Bir daha samimi olacağımı hiç sanmıyorum." deyince o kadar mutlu oldum ki.

Fatma ve Makbule önümüzden yürüyerek geçerken bizden gözlerini ayırmıyorlardı bende meydan okurcasına onlara bakmaya devam ediyordum.

Cemal ise beni kahkahaya boğmuştu.
"Ne bakıyorsun yılan?"
diyerek.

Fatma sinsisi
"Cemal, büyük hata yapıyorsun. Farkettiğinde çok geç olacak." deyip gitti
"Kime geç olacak sana dönmek için mi hahaha güleyim bari." diye bağırdı Cemal ve bana döndü göz kırptı
Kalbim yerinden çıkacak yapma şöyle.

E R T E S İ     G Ü N

Sabah çok mutlu uyandım Cemal'le yaşadıklarımız aklıma gelmişti. 
Gizem'de uyandı ve
"Nisoş gel konuşacaklarımız var." diyerek beni arka taraflara götürdü.
"Ne oldu?" diye sordum.
Giz-Sen Cemal'e karşı bir tuhafsın.
Nis-Neyim tuhaf?
Giz-bilemiyorum artık nisacığım varsa bi şey emin ol güvenebilirsin.
Nis-bilmiyorum gizem. Onunlayken çok mutluyum ve hiç bitmesin istiyorum hep o kalsın benimle ilgilensin istiyorum.
Giz-Canımsın ya, sen hoşlanıyorsun bundan.
Nis-hayır gizem. Olmaz yani olmamalı. Burası Survivor. Ne onun ne benim emeklerimiz çöpe gidemez.
Giz-Ya Nisa ne çöpü ne gitmesi? Sen aşık olurken kalbine mi sordun? Sen mi istedin?
Nis-Ama yasak
Giz- Yemişim yasağını ya. Kim farkedecek ki? Sen o tatlı bakışlarına hakim olursan değil Acun Medya, Cemal bile farketmez tabi sende onu farketmiyorsun da neyse."
Nis- nasıl?
Giz- bebeğim bu çocuk sana boş değil.
Nis-Ne yani Cemal benden mi hoşlanıyor?
Giz-Çok belli. Ama sakın Fatma ve Makbule' ye bulaşma. Şeytan ikili.
Nis- ya bırak onları. Cemal benden hoşlanıyorsa bin Fatma bin Makbule olsun kaç yazar be?
diye bağırdım ama, gelen seslerle lanet okudum kim ki bu?


bölüm atayım dedim.
BOLCA VOTE VE YORUM GELMEDİKÇE BÖLÜM ATMAYACAĞIM ARTIK ARKADAŞLAR SİZİ SEVİYORUM.💖

CEMAL&NİSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin