7.BÖLÜM

1.7K 75 124
                                    

1000 kelimelik bölüm yazmıştım silinmiş sinirden deliriyorum. Bunu da yazmayacaktım aslında o kadar sinir oldum ki cidden of.

Nisa'dan
Kim gidecek ki bizim takımdan? Lütfen lütfen ayrılmayalım. Ayrıca ben karşıdan izlerken Cemal'in Ezgi'ye, Aycan'a sarılmasına dayanamazdım.

Acun Bey " Arkadaşlar gönüllülere geçecek olan ilk isim Sercan."

Evrim resmen içimizi karartıyordu. "Cemal bak demedi deme ya sen ya Yasin geçeceksiniz."

"Sus Evrim Allah korusun." diyerek içimi okudu Cemal.

"İkinci isim Aycan."

Performansları kötü değildi bizim takımdan Yunus Emre gitsin istiyordum.

Cemal'in elini tuttum ve gözlerimi kapadım.

"Ünlülere geçecek ilk isim;

Meryem

Erkeklerden ise..."

Kalbim yerinden çıkmak üzereydi. Ne olur ayrılmayalım.

"Ardahan."

Bir yanım çok mutlu diğer yanım çok mutsuzdu.

Anlık rahatlamayla derin nefes veren Cemal'in eğilip omzunu öpmüştüm.

O da gözlerini kapatmıştı.

Ama Ardahan, onu da çok seviyordum ve performansı Sercan'dan daha kötü değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama Ardahan, onu da çok seviyordum ve performansı Sercan'dan daha kötü değildi. Keşke hiç böyle bir şey yaşamasaydı.

Meryem'i de çok seviyordum. Çok iyi kalpli bir kızdı.

Aycan ve Sercan'ın karakterlerini bilmiyordum.

"Arkadaşlar bugün direkt olarak yeni adanıza geçiş yapacaksınız. Eşyalarınız zaten orada olacak."

Üzülmüştüm. En azından son gecemizi geçirseydik.
Evrim ağlıyordu Meryem'in elini tutmuştu.

Cemal ve Yasin gözleri dolu dolu Ardahan'a bakıyorlardı.

Konseyde sanki arkadaşlarımız elenmişçesine vedalaşarak ayrıldık.

Adaya dönmüştük.

Cemal "Ardahan'sız ilk gecemiz. Yalnız hissedeceğim."
Aycan "kalma yalnız gel bizle uyu."
Cemal "Düşündüğün için sağ ol Aycan. Lafın gelişi söyledim böyle iyi. "
Aferin oğlum tersle gıcık oldum Aycan'a.

Öyle sıradan konuşurken
Yasin çok üzgün bir ses tonuyla
"Arkadaşlar; bence uyuyalım. Hem ünlülerden Parviz elenmişti güçlü bir isim. Avantajlıyız. Yarın ki ödülü mutlaka almalıyız."
Evrim "Evet kesinlikle alacağız."

Demişti üzgünce yataklarımıza girdik. Bir yanımda Gizem diğer yanımda Meryem yatıyordu, yani artık Aycan.

Takımlarda çok bi şey fark ettiğini düşünmüyordum. Çünkü giden ve gelen isimlerin performansı hemen hemen aynıydı.

Bütün akşam Sercan'ın bakışlarını üstümde hissetmiştim. Çok rahatsız oldum. Sanki sürekli izleniyor gibi tedirgindim. Umarım Gizem'in anlattığı şey doğru değildir. Umarım Sercan bi şey hissetmiyordur.

Sabah olmuştu.

Kalktım herkes uyuyordu daha, saat erkendi.

Sahile biraz yürüdüm ardından yerde duran kütüğe oturdum.

Yanıma birinin oturduğunu hissettim. Cemal değil hayır.
Bu Sercan'dı.

"Nasılsın Nisa?"
"İyiyim sen?"
"İyi bende, bir şey soracaktım."
eyvah! korktuğum başıma gelecekti.
Bir şey yapmalıydım.

"Efendim Sercan Abi?"

En mantıklısı buydu. Belki kırılır. Ama muhabbet hiç açılmazdı.

Yüzündeki hüzün gözle görülür haldeydi.

"I-ı şey beni çağırıyorlar sanırım. Ben gidiyorum sonra konuşuruz zaten önemsizdi galiba."

hızlıca gitmişti. Ben birkaç dakika daha oturduktan sonra barakadan sesler geliyordu ve kalktım.

Herkes uyanıktı Cemal hariç.
Sercan
"Cemal akşama kadar mı uyuyorsun sen ne bu, kalk biraz oyuna hazırlan. Belli oldu beceriksizliğinin sebebi."

Cemal gözünü açtı, sinirli görünüyordu.

"Adama bak ya, Daha dün geldin sen be. Ne bu nefret? Benim mi performansım kötü? O yüzden korkuyorsun benimle parkura çıkmaya değil mi, benim performansımı eleştirecek güçte değilsin Sercan kendine gel. Ayrıca benim performansımı sadece burası değil tüm Türkiye biliyor."

Benim onu motive ettiğim sözü hatırlayıp söylemesi,Çok hoşuma gitmişti.
" Nefret falan yok. Başarılı olsaydınız biz burada olmazdık şuan."

"Bunun sorumlusu biz değiliz. Eğer siz oyun alabilseydiniz bunlar olmazdı. Abim dediğim Ardahan burada olurdu. Sizin takımınız beceriksiz diye suçu buraya atamazsınız. Mert yanında yok ya bütün havan söndü. Hepiniz birbirinizin kuklalarısınız ."

Cemal resmen gömmüştü Sercan'ı oraya.

Oh olsun.

Taraftar bulmanın gücüyle Makbule
"Bak işte Cemal'in performansının kötü olduğunu düşünen tek ben değilim demek ki."

Cemal konuşturtmuyordu onları. Laf edenlere bak Makbule komik.

"Konuşana bak Makbule tanıtayım; her oyunda karşı takımın en güçsüz yarışmacılarıyla çıkıp 0 çeken bir yarışmacı. Gelmiş beni eleştiriyor, Makbule, buna ancak gülerim." dedi ve yapmacık bir şekilde güldü

Yasin "Makbule ve Sercan saçmalıyorsunuz. Cemal bu takımın en iyilerinden. Bu kininiz nefretiniz niye bilmiyorum ama bırakın. Devam ederse kötü olur."

Adamım Yasin!

Oyuna gelmiştik ve ödül
"Manevi bir ödül, ailelerinizin sizin için seçtiği yemek ve tatlıları yiyeceksiniz."

Çok mutlu olmuştum. En sevdiğimiz yemekleri yiyecektik.

Oyun zor bir parkurdu fakat ben inanıyordum.


9-9 da kalan oyunu kaybetmiştik. Bitkindik. Makbule ve Sercan'ın 2/0 yapıp Cemal'in 2/2 yapması biraz cevap olmuştu aslında.

Cemal ağlamak üzereydi Sercan Cemal'e tiksinerek bakıyordu.

Hadi ama Sercan, şu yüz ifadesinden tiksinilir mi?

Ben gidip Cemal'e sarılınca

3 çift göz bize nefretle bakıyordu.

SERCAN
FATMA
AYCAN

kavgaya yer arıyorlar resmen.

ÇOK SİNİRİM BOZULDU UPUZUN BÖLÜMÜM GİTTİ NEYSE BEN YİNE YAZAYIM DEDİM.

HADİ BOLCA VOTE YORUM💖

BUGÜN BAŞKA BÖLÜM GELMEYEBİLİR ÇOK İŞİM VARDI VE BEN HER BOŞ ANIMDA ALIP BİRAZ BİRAZ YAZDIM DİĞER BÖLÜMÜN SİLİNMESİ HER ŞEYİ BOZDU ZATEN.

SİZİ SEVİYORUM!

YB İÇİN SINIR KOYUYORUM;

10 VOTE 12 YORUM.

713 kelimelik bölüm💖

CEMAL&NİSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin