Eve gelir gelmez kendimi odama atmıştım.Kurt boğan yüzünden aşırı yorgundum.Ama bende Alara Korel isem bunun hesabını o sürtük den çok pis bir şekilde çıkartırım.Gözlerimi kapattım kendimi uykunun kollarına atacağım sırada kapı çalmıştı.Of ege neden anahtarlarını almıyorsun.
"Ege neden anahtarlarını almadın"diye bağırmıştım.Beni duyacağını biliyordum.
"Ege değilim desem"sesini duyduğum zaman yatağımdan kalktım ve vampir hızımla kapıya koştum.Kapıyı açtığımda Yağız karşımdaydı.
"Ne işin var senin burada?"
"İyi misin diye bakmaya geldim.Seni kurt bölümüne götürdüğümde hiç iyi gözükmüyor dun da"
"Aa evet iyim."içeri davet edilmeyi bekliyordu."İçeri gelmek ister misin?"diyerek eve girme iznini vermiştim.Bir şey demeden eve girmişti.
Salonda tekli koltuklardan birine oturmuştu.Bende onun karşısındaki koltuğa geçtim.
"Okulda piç gibi davrandığım için üzgünüm"
"Özür diliyorsun öylemi ?"
"Evet sanırsam okulda en güçlü olman beni sinir etti.Sen gelmeden önce okulun en güçlü vampiri bendim."
"Boşuna sinir olmuşsun"
"Peki baştan başlamak ister misin?"diyerek elini uzatmıştı."Ben Yağız Can"
"Alara Korel"diyerek elini sıktım."Peki yağız neden özür dilemek istedin?"
"Bilmiyorum sanırsam beni okulda iyi benzettiğinden dolayı olabilir"
"Yalnız sende iyi benzettin beni"
"Ama en güçlü sensin.Sanırsam benim düello teklifim tam bir aptallık "diyerek gülmeye başlamıştı.Bende gülmesine eşlik ettim.
"Biliyor musun okulda çok popülerim yani beni ezmeden önce ama hiç arkadaşım yok"
"Ama şuan bir tane var"
"Ah evet şuan oldu?Şey Alara akşam takılalım mı?"
"Benim akşam bir planım var istersen sende gel.Eylül ile buluşacağız.Bir bara mı ne gideceğiz orada birilerinden besleneceğiz.İstersen sende gel."
"Olur o zaman ben gidiyim.Zaten akşam buluşacağız"
"Bu arada sen benim evimi nereden biliyorsun?"
"Takip ettim desem"
"Ah harika bir tane takipçim var"
"Hey takipçi değilim sadece iyi olup olmadığın merak ettim o yüzden seni takip ettim.Neyse akşam görüşürüz"
"Tamam akşam görüşürüz"diyerek kapıdan geçirdim.Geri yatağıma doğru gidecektim ki yine kapı çalmıştı.
"Ne oldu yine Yağız?"diye kapıyı açmıştım ama kapıdaki Yağız değildi. Berkaydı. Harika bu gün bütün aksilikler beni buluyordu.
"Merhaba"
"Bir an için sapık takipçi sanacağım sizi"
"Sizi derken kim gelmişti ki."
"Boş ver "
"Yağızdan bahsediyorsun sanırsam.Evet o sapık bir takipçi olabilir"
"Biliyorsun o zaman neden soruyordun .Ayrıca neden geldin.Hem benden nefret ettiğini söylüyorsun hemde sürekli karşıma çıkıyorsun"
"Senden nefret etmiyorum.Ben sadece vampirlerden nefret ederim"
"Sonuç olarak ben neyim?"
"Melez"diyerek içeri girmişti."içeri davet ettiğimi sanmıyordum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız / Dönüşüm
VampireAnnesi hilal kurtlarından babası melez olan bir ailede doğan iki ikiz çocuk. Biri melez diğeriyse soyları neredeyse bitmiş olan hilal kurtlarından...Aileleri düşmanlarından kaçmak için izlerini kaybetmek için sürekli ülke, ülke gezerlerdi. Ve çocukl...