"Berkay"
"Alara"diyerek bana doğru geliyordu."Sen ne yapıyorsun?"bir buseye bir bana bakmıştı."Buseye ne yapıyorsunuz?Konuşsanıza ne susuyorsunuz!"sesinde aşırı bir sinir vardı.
"Berkay sen önce bir sakin ol"
"Sakın oluyum öylemi?Sevgilim eve gideceğim diyerek bana yalan söylesin,gelsin burada kıza işkence etsin.Sizde izin verin"diyerek gece ve eylüle bakmıştı.
"Sana zarar verdi.Sen olmasan bile bana zarar verecekti.Bende cezasını verdim."
"Alara sen iyi misin?"
"Evet hemde çok iyiyim Berkay.Lütfen buseyi sakın koruma"
"Ben onu demiyorum.Buseyi istersen öldür umurum da değil.Benim umurumda olan bana yalan söylemen"işte bunu beklemiyordum.Yanıma gelip kolumdan tutmuştu."Gidiyoruz!"diyerek sinirli gözler ile beni çekiştirerek kulübeden çıkartmıştı.
"Berkay kendimde yürüye bilirim"dedim ama nafile beni sürükleyerek ormanın içine götürüyordu."Berkay"
"Sus ve yürü!"ne oluyor buna böyle.Sesi bile kendine ait değilmiş gibi.Sesi çok kalın ve öfke doluydu.Kolumu öyle bir sıkıyordu ki.İnsan kolu olsa kesin şimdiye morarmıştı.
"Berkay "diyerek elinden kurtuldum."Ne oluyor sana."
"Asıl sana ne oluyor.Alara bana neden yalan söyledin!"diyerek üstüme doğru geliyordu.O geldikçe ben geriye doğru adım atıyordum.En son ağaç ile berkay arasında kalmıştım.
"Bana neden yalan söyledin!"diyerek elini yumruk yapıp serçe vurmuştu.
"Bağırma önce!"
"Bağırırım!"onun gibi bende bağırıyordum.Sakinleşmek için gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım."Yalan söylemek istemedim aslında.Busenin işini bitirmeye gidiyorum dersem izin verirmiydin"
"Vermezdim"
"İşte ben bu yüzden yalan söyledim.Üzgünüm"
"Üzgünsün."diyerek bende geri çekildi."Üzgün ha"diyerek yere ayağı ile vurmaya başladı.
"Berkay sakinleşir misin lütfen?"
"Sakin falan olmuyorum"dediğinde aniden boğuluyor muşum gibi hissettim.Ve elimi boğazıma attım.Berkay ne yapıyordu bana.Nefes almam iyice zorlaşıyordu."B-berkay"bana bakmıyordu kafası yine yere eğikti.Ve etrafından siyah dumanlar çıkıyordu.Bunu acilen durdurmam lazımdı.Yine aynı şey oluyordu.Berkay çetine yaptığını aynısını bana yapıyordu.
"Berkay! Aaah"ne yapmaya çalışıyordu .Bu baş ağrısından nefret ediyorum.Resmen beynimi ezip ezip duruyorlardı.
"Berkay!"diye son gücümle bağırdığımda berkay yere savrulmuştu.Yine o büyü yapmıştım.Ama işe yaramıştı.Berkayın büyüsünü kesmişti.Öksürerek yerden kalkmaya çalıştım ama başaramamıştım.
"Alara!"berkayın endişeli sesini duyduğumda kafamı kaldırıp ona baktım.Yerden kalkıp yanıma geldi."Ne oldu sana?"
"Ne?"
"Ne oldu sana?"
"Yine hatırlamıyor musun?"gözleri yine siyaha dönüyordu."Ben mi yaptım bunu sana Alara"
"Evet.Berkay sen iyi değilsin.Acilen aileni görmemiz lazım"
"Hayır"
"Evet Berkay farkında mısın?İlk çetine zarar verdin şimdi ben.Hadi bana bir şey olmaz sadece acı çektim peki ya sürün den birine yaparsan.Onlar buna dayanamaz ve ölür.Etrafına zarar verecek kalmadıktan sonra ya kendine zarar verirsen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız / Dönüşüm
VampireAnnesi hilal kurtlarından babası melez olan bir ailede doğan iki ikiz çocuk. Biri melez diğeriyse soyları neredeyse bitmiş olan hilal kurtlarından...Aileleri düşmanlarından kaçmak için izlerini kaybetmek için sürekli ülke, ülke gezerlerdi. Ve çocukl...