YARIŞMA ÖNCESİ HAZIRLIK

8K 412 12
                                    

"Berkay defol"diyerek yerimden kalkarak okula doğru ilerlemeye başladım.Neden böyle davrandığını bir türlü aklım almıyor.Bir bakmışsın melek gibi bir bakmışsın şeytan gibi davranıyor.Acaba birisi sürekli ona benimle ilgili davranışlarında bir uyarmamı yapıyordu.Ah Alara saçmalama o bir alfa.Kendi ne isterse onu yapar kimsenin ne dediğini önemsemezler.Berkay da aynısı işte.

Böyle düşünerek sınıfa girmiştim.Sınıfın ortasında profesör durmuş sınıfa bir şeyler anlatıyordu.Beni gördüğünde "yerine geç"der gibi bakmıştı.Ona bir şey söylemeden eylülün yanına geçtim.

"Ne oluyor burada?"

"Her yıl yapılan bir yarışma var onu anlatıyor profesör.Güçlü kişileri seçecek kesin sen varsındır."

"Almayayım ben okulun gereksiz ve saçma bir yarışına katılacak değilim"biz eylül ile konuşurken profesör sınıfa açıklama yapmaya devam ediyordu.

"Biliyorsunuz her yıl yapılan bir yarışmamız var.Ve ne yazık ki bu yarışmaları her yıl kurt okulu kazanmaktadır.Ama bu yıl aranızdan en güçlü beş kişiyi seçeceğim.Ve onlarda bu yarışmayı kazanacaklar."dedikten sonra sınıfa göz gezdirdi.

"Alara"

"Eylül"

"Yağız"

"Buse "

"Ve son olarak da Hakan sizi okul çıkışı odamda bekliyorum "diyerek sınıfdan çıkmıştı.Ne bir dakika bize fikirlerimizi sormadı.Belki ben katılmak istemiyordum.

*****************************************

Son ders bittiği zaman hiç istemeyerek profesörün odasına doğru ilerlemeye başladık.Gözlerim yağızda takılı kalmıştı.Derse geldiğinden beri bana ne selam nede sohbet etmişti.Yüzü asıktı.Acaba neden?

"Yine şu lanet olasıca yarışma.Hayır anlamıyorum kazanamayacağımız bir yarışta kendimiz neden rezil ediyoruz"dedi yağız.Buse yağızın sırtını sıvazladı ve ona moral verir gibi konuşmaya başladı.

"Merak etme bu yol biz kazanacağız.Ve bu sefer kurtlar rezil olacak"hakan hiç onlara inanmıyormuş gibi gülmeye başladı.

"Sen bu dediğine gerçekten inanıyor musun buse?Sanırsam pembe bir hallerin içindesin.Farkında mısınız bilmiyorum ama karşı takımda Berkay var onu nasıl yenmeyi planlıyorsun ha?"hakan böyle konuşunca nedense konuşmalarına dahil olmuştum.

"Bu yarışma sizin için ne kadar önemli "

"Çok önemli Alara.Çünkü o it sürüsüne yenilmek onların gözünde küçük ve güçsüz duruma düşmek oluyor"

"Bir dakika bu it sürüsüne siz her yıl yeniliyor musunuz?"

"Ne yazık ki evet"

"Siz bu kurtları fazla büyütmüyor musunuz?"

"Seni yarışırken göreceğiz melez kız.Onlar A sınıfının en güçlüleri.Özellikle de Berkay ve Gece"

"Berkay ve Gece derken"

"Kurt okulunun en güçlü klanları onlar.Berkay karanlık kurt klanı.Gece ise Gölge kurt klanından.Tabi Berkayın sürüsünde ki kurtların klanları da en güçlülerinden ama gece ve berkay kadar değiller." 

"Onların klanları ne peki biliyor musunuz?"

"Evet onların klanlarını bilmeyen mi var?hakan onları çok iyi tanıyordu. Klanları'na kadar.

"Emre .Berkaydan sonraki en güçlü kurt klanı ise Kemik klan "

"Nasıl yani "

"O kadarını bilmiyorum melez kız.Sadece klanlarının isimlerini biliyorum. "

Melez Kız / DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin