Dışarı çıktığımda çetinin arabasını aradım.Sanırsam şuydu.Elimdeki anahtarın üstündeki düğmeye bastığımda arabanın farları yanıp söndü.Doğru arabaymış.Kapıyı açtım.Arabanın içini talan ettim ama hiç bir şey bulamadım.Benimle dalga mı geçiyorsun Çetin?
Sinirlenip kapıyı hızla kapattım ve arabayı kilitleyerek geri içeriye doğru yöneldim.Ege ve Emre nin bağırma sesini duyduğumda vampir hızımı kullanıp içer girdim.
"Berkay sakin ol.Kendine gelsene!" Ege ve Emre onu kollarından tutuyordu.Gece de bağırarak onu kendine gelmesini sağlıyordu.Ne oluyor burada.Yere baktığım zaman Çetin yerdeydi.Çetine bakmayı bıraktım ve geri Berkayın yanına gittim.
"Berkay" diyerek yüzünü ellerimin arasına aldım.Gözleri siyaha bürünmüştü.Bana boş ve sinirli göz ile bakıyordu. "Berkay kendine gel "dedim sakin bir şekilde ve gözlerini kapatıp tekrar açtığında gözleri geri eski ela gözlerine dönmüştü.
"Ne oldu?"
"Onu sen bize söyleyeceksin? Çetine neden saldırdın" Gece benim kolumdan tutup geri çekmişti.
"Tamam onu rahat bırakmamız lazım Alara dinlenmeli.Çetini düşünmene gerek yok"
"Çetin için endişelenmedim gece bırak kolumu" diyerek kolumu kendime çektim. "Benim merak ettiğim Berkay" Berkaya baktığımda şaşkın bir şekilde bir bana birde Çetine bakmıştı.
"Ne oldu ki bana anlamadım.Ayrıca Çetin neden yerde.Yoksa ben mi yaptım?" Berkayın bu hali beni korkutmuştu.Kendi yaptığını hatırlamıyordu.
"Berkay hadi sen dinlen emre sende çetini çıkart gece sende benimle gel." Dedi profesör.Gece bana ve Berkaya baktıkdan sonra profesörü takip etti.Emre de çetinin yakasından tutarak onu çıkartmıştı.
*********************************
Berkayı yatağına yatmasında yardım ettim.Hayla çok şaşkındı.Onu izlemeye başladım.Soluk teni yerine parlak cildi gelmişti.Sanki ona bir şey olmamış gibiydi.Yorgun bir şekilde söze girdi.
"Ben ne yaptım Çetine?"
"Bilmiyorum ben o ara dışarıdaydım unuttun mu? Çetin arabadan bir şey alamam için göndermişti."
"Hayır Alara onu hatırlıyorum.Hatta Çetin ile konuşmamızı da ama sonrası yok.Hiç bir şey hatırlamıyorum.Kendime geldiğimde çetini yerde olduğunu gördüm"
"Bu dediklerin beni korkutmaya başladı"
"Korkma sana zarar vermem"
"Ama yaptığını hatırlamıyorsun?"
"Belki profesörlerden birisi buna açıklık getirebilir"
"Olabilir.Ama şimdi onları düşünme dinlen"
**********************************
Gece'den
Kapının önünde biz beklerken Alara içeriden çıkıp Çetinin arabasına doğru gitmişti.Vampir olması beni gıcık ediyordu.Ama en azından yarısı kurttu.Değişik bir kız.Berkay kolay kolay hiç bir kızdan etkilenmezdi.Bu kızı görene kadar tabi.Yarısı vampir olmasa bir ihtimal onunla konuşurdum.
"Naber güzelim" egenin sesini duyduğumda düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm.
"Az önce ne dedin sen bana "
"Güzelim"
"Bir daha bana güzelim deme.Ben senin o yattığın kızlara asla benzemem" dedim ve gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız / Dönüşüm
VampireAnnesi hilal kurtlarından babası melez olan bir ailede doğan iki ikiz çocuk. Biri melez diğeriyse soyları neredeyse bitmiş olan hilal kurtlarından...Aileleri düşmanlarından kaçmak için izlerini kaybetmek için sürekli ülke, ülke gezerlerdi. Ve çocukl...