~ Sannas perspektiv~
Jag FAT FATTAR inte vad Oscar precis sagt, jag går fram till Oscar och pussar han på kinden. Killarna bus visslar bakom oss, jag rodnar och ler mot Oscar. Men ger killarna en blick som betyder ni är körda, dom skrattar så att dom ramlar omkull.
~ Oscar perspektiv~
Pussade Sanna mig precis på kinden, det var som tiden stanna. Jag var förvånad och glad, jag kunde inte förklara mina känslor. Men jag tror inte hon gillar mig, skit i Oscar tänker jag för mig själv hon kan inte gilla mig. Hon kunde pussat vem som helst av oss killar.
~ Omars perspektiv~
Dom var så söta ihop, tänker jag för mig själv. När hon kom så nära Oscar såg man från lågt hålla att han blev lycklig, men jag hoppas det händer något i mellan dom. Vad tänker du på säger Sanna och knuffar på mig, hon himlar med ögonen och gör sedan puppy eyes. Jag ler och berättar, jag tycker att du och Oscar är så söta ihop. Aww säger Felix och skrattar och jag och Felix och Ogge blir jagade runt hela huset, jag ställer mig mot en vägg och pustar ut blir hon aldrig trött eller säger jag högt. Nej inte alls!! Hör jag från min vänstra sida och där står Sanna, jag ligger illa ute säger jag. Jag gör mina puppy eyes, för jag vet att man inte kan stå i mot dem. Okej då säger hon och jag ger henne en kram, hennes kramar var underbara.~ Sannas perspektiv~
Min mobil börjar vibrera och jag tar ut den ur byx fickan, på skärmen står det " Mami❤️" ( Hennes mamma Heter Camilla) ( M= mamma S= Sanna)
M: Hej Sanna
S: Hej mamma
M: jag måste berätta något.
S: okej
M: jag och din pappa har hittat en lägenhet i Södertälje, och ett jobb kommer jag väl hitta.
S: Mamma du skämta
M: Nej jag talar sanning.
Jag blir gråt färdig, tårarna börja rinna och mascaran har jag under ögonen. Jag springer fram till Oscar och kramar han länge, inte fören nu märker han att jag gråter. Vad har hänt frågar han, just nu känner jag att jag inte vågor berätta vad som hänt så jag kommer på en lögn. Min Hund Sammy dog, mm synd säger Oscar med en sorgsen röst. Oscar han TRODE mig, jag hatar att ljuga för folk som jag gillar. Men det var nödvändigt, jag går in till huset och går in på toaletten. Jag låser och tvättar ansiktet, sedan tittar jag på mig själv. Och säger F*** mitt liv, när jag har det så bra ska allt förändras. FAN också, jag går ut till killarna och ger dom varsin kramar. Jag går och lägger mig, just nu har jag just nu en jätte bra idé på gång, men jag måste för min och killarnas skulle. Jag går in till det rummet som jag skulle sova i så kallat gästrummet, jag lägger mig i sängen och somnar.
~ NÄSTA MORGON~
Jag vaknar snabbt upp och packar mina väskor, jag går till toaletten för att fixa mig. Sedan sätter jag upp håret i en hög hästsvans, och sminkar mig. Jag tar på mig ett par vita jeans, och en svart munk tröja. Sedan låser jag upp dörren försiktigt, och går mot rummet jag sovit i jag packar ner mina grejer. Sedan går jag mot hallen, jag sätter på mig mina skor sedan stänger jag dörren efter mig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu har jag hunnit skriva ett kapitel hoppas ni gillar det. ❤️💙💚💜💛💗
Foooergirl
💓
YOU ARE READING
I MOVE and MEET you again
FanfictionHandlar om Sanna 17 bor i Stockholm Och träffat killarna. Omar,felix, oscar, ogge Och flyttar till Södertälje. Det är spännande vill inte avslöja ❤️