Never tell the price

77 4 1
                                    

~Oscars perspektiv~
Om jag säger priserna på ringarna, fanns det chans att Sanna flippar ur. Och då hon kanske lämnar tillbaka ringarna, och det vill jag verkligen. Hon är värd lika mycket som ringarna för mig och killarna, jag vill verkligen ha tillbaka Sanna i Stockholm.
Vi orkade inte vara kvar hemma hos Sanna så vi tog oss till Donken, vi tog bussen dit. När vi satte oss på Bussen träffa vi 2 foooers vi tog kort och skrev autografer, sedan gick vi mot Donken vi beställde. Och sedan satte vi oss vid för fem, vi prata om allt möjligt. Sedan gick Sanna för att beställa glass, så jag och killarna börja snacka om den där
Wille. Jag gillar verkligen inte han, gör han något mot Sanna är han körd.
~Sannas perspektiv~
Jag ställer mig i kön, och väntar på min tur. Någon kramar mig bak ifrån, jag trodde det var Oscar men nej det var. Jo när jag vänder mig om står, den person jag hatar mest. "Dra för Helvete" säger jag. Ni kan lista ut vem det är Wille, den där jävla Bad boy. Släpp mig Wille. Det är min tur att beställa och Wille håller fortfarande om mig, släpp mig säger jag några gånger men det hjälper ju inte. När kvinnan har kommit med glassen,säger Wille att han ska betala. Va nej flytta säger jag, Kärlekspar eller säger kvinnan i kassan. "Nej aldrig" säger jag, Wille ställer sig framför mig och betalar och säger min FV är inte på humör. Säger han och flinar mot mig, Eyy för det fösta Wille jag är inte din FV. För det andra vad vill du mig? Asså gå slängde i väggen jag har redan en underbar PV Oscar Enestad. Han som gör mina dagar underbara "FATTTA DET".
Han ger mig glassen, och jag ger den tillbaka. Han flinar lätt och ger tillbaka den, jag tar i mot den och heller glasen över han. " OOOOOOh" hörs från många. Jag går tillbaka till killarna, med bestämda steg.
~Ogges perspektiv~
Att Sanna gjorde så, utan hjälp det var grymt. Oscar måste verkligen lita på henne, hon märkte säkert inte ens att vi sätt något. Men jo, när Wille kramade Sanna bak ifrån. Blev Oscar jätte arg, han ville bara gå fram och ge Wille en hård smäll rakt upp i facet. Men vi stoppa han för tänk ifall några Foooers skulle sätt han, vad skulle dom tro om Oscar. Och det skulle komma ut att Oscar han en FV, och de har inte berättat än. När Sanna kommer tillbaka tittar alla vi storögda på henne, Ser ni säger hon. Jag klarar mig grymt, snälla tro inte jag kommer göra något sånt mot er killar. Jag gör inte sånt mot folk utan anledning, och vad som än händer gör jag inte så mot er.

~killarnas perspektiv~
Vi blev alla sjukt chockade, men vi tror inte hon kommer göra så mot oss. Men vem vet?
Sanna är verkligen sjukt snäll, och ingen av oss visste att hon en sida av det vi precis såg. Det var rätt åt Wille den där killen, ingen av oss verkar gilla han. Han vill att vi ska tro att Sanna är en player, men vi litar på henne. Och vi är säkra att hon inte gör sånt mot oss. "Sometimes Wild Girl".
~Sannas perspektiv~
Killar tro inte något sånt, om mig som jag gjorde precis mot Wille. Jag blev arg och jag ville ge igen,
"HIGH FIVE" ropar Omar och jag gör det, du är ju grym. Oscar ler mot mig och ger mig en kram, vi ställer oss upp och vi bestämmer oss gå till Kicks. Jag ville köpa ett par lösnaglar och lösögonfransar, som jag velat ha väldigt länge. Det känns konstigt att ha 4 killar i släp tåg, Omar går vid min sida han är den ända som tycker det var roligt. Han såg ett jätte fint rosa nagellack, wow säger han köp denna. Nja säger jag, Ja ja jag betalar åt dig säger han. Va nej Omar det är lugnt, ska jag vara ärlig var det fint faktiskt. Okej då, erkänn det är snyggt säger Omar. Mm säger jag och ler mot han, Omar förstår mig på ett sätt. Jag vet inte hur jag ska förklarar. Sedan tar jag lösögonfransarna och lösnaglarna, Omar tar dom från mig och går mot kassan. När jag väl är fram hade Omar redan betalt, ska jag inte betala för något eller? Nej säger Omar allt för dig Sanna. Han tar påsen och ger den till mig, någon tar tag i min hand och det är Oscar.
"Hej" säger han och ler, hej säger jag tillbaka. Så vad tycker du om killarna frågar han, Asså dom är så underbara. Ni är dom bästa, och det bästa som har hänt mig.
~Felixs perspektiv~
Det är faktiskt roligt här i Södertälje, Sanna är jätte snäll och vi börja bli bättre vänner. Vi är som syskon nästan, vi går tillbaka till busshållplatsen. Det står en kille i vår ålder och en tjej i vår ålder vid en bänk, tjej ser rädd ut och killen håller i en glas flaska. Han börjar närma sig hennes huvud, och jag springer allt jag har och puttar bort killen. Och Flaskan går sönder över mitt huvud, allting blir mörkt det sista jag hör är snyftningar av tjejen som var rädd.

I MOVE and MEET you againTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang