~Sannas perspektiv~
Nu har det gått 2 dagar sedan jag kom till sjukhuset, Oscar gick hem för 1 timme sedan. För att han skulle duscha och byta om, och jag gick för att hämta min lunch. Jag fick gratis lunch och frukost, och kvällsmat. Men jag brukar inte orka, men jag blir ju tvungen. För att Oscar tycker att jag är för smal, och jag ska äta lite mer. Jag sätter på mig kläder som Oscar hämtat åt mig, jag satte på mig ett par svarta jeans och ett vitt linne. Jag satte upp håret i en bulle, och jag sätter på mig ett par ballerina. Sedan fortsätter jag ut, till den lilla matsalen. Jag tar min lunch och sätter mig vid ett bord, ska jag vara ärlig är det jätte bra mat här. Idag var det spaghetti och köttfärssås, efter en stund kommer det en tjej och sätter sig framför mig. Hon heter Olivia, och var lika gammal som mig. Hade vart med i en bilolycka, och hade brutit foten. Och hon hade små sår på ansiktet, vi börjar äta och prata om allt mellan himmel och jord. Sedan formas mun till ett O, och jag känner ett par händer runt min midja. När jag vänder mig om ser jag personen jag vill träffa minst just nu, och det var Felix. Han kysser mig på kinden, och jag ropar släpp mig. Men han släpper inte, jag smäller till han rakt upp i ansiktet. Och han får ont, och ropar efter mig. Jag går in på toaletten, och låser efter mig. Felix kommer efter mig och bankar på toalettdörren, Sanna Sanna Sanna Sanna ropar han. Man hör hur han snyftar, gråter han. Hur kan han gråta efter allt han gjort mot mig, snälla förlåt jag har tänkt efter en stund och du är Sanna Oscars FV som vi träffade. När du var i skogen en gång, för första gången vi träffades.
~Felix perspektiv~
Jag kommer ihåg henne nu, och jag ångrar allt jag gjort.hur kunde jag vara sån, hon är min bästa vän. Jag litade på henne och hon betyder mycket för mig, och killarna. Jag ångrar allt jag gjort, Sanna ropar jag jag ångrar det jag gjort. Jag lovar, och jag kommer aldrig göra om det. Jag hör dörren öppnas, och där står Sanna. Jag öppnar min famn och hon kramar mig, vi står där länge.
Tills vi hör någon säga vad händer här
Då, vi släpper kramen och där står Oscar. Sanna springer fram
Till honom och kramar han, tja säger Oscar till mig och gav mig en brohug.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu har jag 969 läsare 🙀 snart 1000 tack tack tack tack❤️❤️❤️❤️
\FooerGirl❤️ love u
YOU ARE READING
I MOVE and MEET you again
FanfictionHandlar om Sanna 17 bor i Stockholm Och träffat killarna. Omar,felix, oscar, ogge Och flyttar till Södertälje. Det är spännande vill inte avslöja ❤️