1.8

126 23 0
                                    

Baekhyun'un yolladığı link:

*** isimli Instagram hesabının gönderisi:

Bu olay Ukraynalı bir kızın başına gelmiş ben de internette İngilizcesini buldum ve elimden geldiğince Korece'ye çevirerek sizle paylaşmaya çalışacağım.

"Babam salgın hastalık nedeniyle dört gün önce öldü. Onu gömmek istedik ama doktorlar bize izin vermedi çünkü virüsün ne kadar yaşayacağını veya topraktan yayılıp yayılmayacağını bilmedikleri için morgda kalmasının daha uygun olacağını söylediler. Biz de çaresiz kabul etmek zorunda kaldık, hâlâ babamın cenazesini yapamadık. Dün çok tuhaf bir şey yaşadım, arkadaşlarımla ile beraber okuldan sonra takılmıştım ve eve geç dönüyordum. Evimin olduğu sokakta yürürken ise takip edildiğimi hissettim ve normal olarak kendimi çok tedirgin hissettim. Etrafa bakındığımdaysa kimseyi göremedim. O zaman beni kim izliyordu? Çok geçmeden cevabı öğrendim. Beni izleyen kişi bir adamdı ve bu adam babama çok benziyordu. Karanlık olduğu için öyle sandığımı düşündüm ilk başta. Eve doğru koştum ama o kişinin babam olduğunu düşünmeden durmuyordum. Bu yüzde ertesi gün o sokaktaki kafeden kameraya bakmayı rica ettim. Bu gördüğünüz fotoğraf o gece ben kaçarken görüntülenmiş bir kamera kaydından alındı, bu kişi gerçekten babam veya ona çok benzeyen bir adam. Aynı gün hastaneye gidip babamı görmek istediğimi söylediğimde morga ziyaretçilerin alınmasının yasak olduğu söylendi. Yetkililer tarafından getirilen bir kuralmış, yani devletin ta kendisinden.
Bu salgın hakkında bizden bir şeyler saklanıyor ve çok dikkatli olmalıyız."

Elimden geldiğince çevirdim. Şunu söylemek istiyorum ki bence babasına benzeyen bir adam olabilir. İkinci fotoğrafta babasının fotoğrafı var ve karanlık olduğu için ben karıştırdığını düşünüyorum. Zaten babasını yeni kaybetmiş, acısı da taze olduğu için böyle bir yanılgıya kapılmış olabilir. İnternette bu yazıyla alakalı bir çok makale var ve ben bunu başka bir Instagram sayfasından İngilizce olarak aldım: @***

Siz ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar:
.
.
.
.
.
baekhyunee_0506: SİKEYİM İNANILMAZ

The Wee Small Hours // HunHan textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin