Radyoda sürekli dinledikleri o yayındaki adam bir şey söylemişti.
Altı yıldır bugünün hayalini umutsuzca kurdukları bir cümle söylemişti.
Luhan ansızın ayağa kalktı, çocuk o yayındaki adamın dediği şeyi duyunca ilk başta anlam verememiş ama Luhan ayaklanınca heyecanlanmış ve yanına gitmişti.
Luhan sıkıca onu kucakladı ve kaldırdı. "İnanamıyorum! İNANAMIYORUM!" dedi sevinçle.
Güneş yavaş yavaş batıyordu. Onlar bayırdaki bir evdelerdi, şehirden uzakta, ölülerden uzakta.
Altı yıldır dışarıdalardı. Sık sık yer değiştirmek zorunda kalıyorlardı, hayatta kalma mücadelesi veriyorlardı.
Bir sürü insan ölmüştü. Baekhyun, Junmyeon, Minseok, annesi, babası, kardeşi, Sehun'un ailesi. Ama o yayındaki adam, her şey bitti dedi. Çözümü buldular, tedaviyi buldular dedi. Artık gökyüzünden uçaklar geçerek tedaviyi bir yağmur gibi yağdıracaklar ve yürüyen ölüler gidecekti.
Her şey bitmişti.
Güneş batıyordu.
Luhan çocukla beraber dışarı çıktı. Tam da vaktinde çıkmıştı, onun geldiğini gördü. Elinde yemeklerle geliyordu. Hep söz verdiği gibi, en geç güneş batarken geleceğinin söylerdi.
Çocuğu kucağından bıraktı ve Sehun'a doğru koşmasını izledi. Çocuğa kardeşinin adını vermişti. Çocuk, Sehun'a "HER ŞEY BİTTİ! HER ŞEY BİTTİ!" diyerek koştu ve ona sarıldı. Sehun elindeki torbaları yere bırakarak onu sıkıca kucaklayıp kaldırdı. Luhan da hızlı adımlarla yanlarına vardı, Sehun çocuğu öperken Luhan ona gülümsedi. "Her şey bitti." dedi. "Tedaviyi bulmuşlar."
Sehun gülümsedi, yıllardır ilk kez rahatça gülümsedi
Virüse neyin veya kimin sebep olduğu hâlâ bilinmiyordu. İki buçuk milyar insan ölmüştü. Dünya nüfusunun %33,3'üydü.
Tepelerinden bir uçak sesi geldi, bir yağmur gibi yere ilacı dökmeye başladı.
Her şey sonlanıyordu. Bir gün doğumunda kaybettikleri geleceklerini gün batımında geri kazanıyolardı.
BİTTİ ARKADAŞLAAAR
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ÇÜNKÜ BEN BEĞENDİM BU SEFER YAZDIĞIM ŞEYİ VE YAZARKEN GERİLDİM BİR GRAM AYNI ŞEYLERİ YAŞAMIŞIZDIR İNŞALLAH :'D
Neden büyük harfle yazdım çünkü çok heyecanlandımm. Okuduğunuz için çko tşkler byüü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Wee Small Hours // HunHan texting
FanfictionBir kış günü bir adam hasta oldu ve öldü. Ölüm sebebi ilk kez görülen bir virüstü. Virüs bulaşıcıydı. Aynı gece başka ülkede başka bir adam daha öldü ve aynı bilinmeyen virüsün teşhisi kondu. Luhan endişeleniyordu sevgilisi Sehun ise ilk başta ciddi...