Hayatta bazen her şey yolunda gitmez,gidemezde...
Tanıştığın insanların gerçek yüzünü görürsün ama çok geç kalırsın ya hani :(
Hani üç yıldır tanıdığın birinin yanında rahat olmazsın.Ama iki gün önce tanıdığın birinin yanında çok rahat oluraunya.
Sonra düşündükçe unufacık kalırsın merede hata yaptım ben? Diye düşünüp durursun sürekli bulamazsın çünkü hata sende değildir ama sen genede bulamzsın işte o çaresizlik çok zor.
Hemen idareye yöneldim,bir an kayboldum sandım okul o kadar büyüktiki etrafa bakmaktan resmen boynum tutulacaktı.Kendimi etrafa bakına bakına giderken fark etmeden idarenin kapısında buldum.Kapıyı tıklarıp içeri girdiğimde,biyük ihtimalle okulun asileri kavga ermiştir diye düşündüm.İçeride küçük bir kaos ortamı vardı.
Müdür yardımcısı bana
"Buyur kızım nasıl yardımcı olabilirim?"
"Eee şey ben okula yeni kayıt olmuştumda,dokuzuncu sınıfım şubemi öğrenmek için gelmiştim."
"İsmin neydi kızım.?"
"Adım Didem,...Didem Korkmaz.!"
"Hemen bakıyorum Didemcim.Şubeen 9/A sınıfı 3.kat koridorun sonundaki sınıf"
"Teşekkürler hocam görüşmek üzere"
"Görüşmek üzere evladım"
Hemen merdivenlere yöneldim çıkarken birde bir kız bana çarptı arkamdan.Çantam bir yana,telefonum bir yana,ben bir yana savruldum.Kız hemen yanıma geldi eşyalarıma bakındı toplayıp bana getirdi.Benide yerden kaldırdı ve:
"Çok özür dilerim.Bugün okulda ilk günümde çok heyecanlıyım.!"
"Önemli deyil benimde ilk günüm burada"
"Ben Neşe bu arada memnun oldum :)"
"Bende Didem memnun oldum"
Böyle tanışmış olduk.Aslında çok sevimli bir kızdı böyle konuşa konuşa son kata geldik ve:
"Benim sınıfım 9/A seninki?"
Dediğinde hem mutlu olmuş hemde şaşırmıştım.Düşünsenize lisenin ilk günü okulda biriyle çarpışıyosunuz,arkadaş oluyosunuz ve aynı sınıfa denk geliyosunuz. :) müqemmel bir şey bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA DEK ♾
Romanzi rosa / ChickLitBu kitap Tüm korkanlara Susanlara,içinde tutanlara Kaçanlara Yıkılmışlara Kırılmışlara Vazgeçilenlere Kıymeti bilinmeyen ve kıymet bilmeyenlere Her şeyi zor görüp imkansız diyip pes edenlere.... Merhaba sevgili okurum ben ZEYNEP BERRA ÇOBAN öncelik...