KAIBIN TV uploaded: Hi All🤩| Kaibin first vlog❣️|
Инбинь: сайн уу EXO-L. . . .биш ээ сайн уу үзэгчдээ. . . сайн байцгаана уу? өглөө, өдөр, орой, шөнийн мэнд . . . та хэдийг хэзээ үзэхийг мэдэхгүй болохоор ингээд мэндлэх нь зөв байх.
-Кайбинь влог эхэлж байна. Үнэндээ яаж эхлүүлдэг талаар мэддэггүй ээ
-Гэнэт влог хараад гайхсан биз дээ? Олон хүмүүс биднийг влог хийгээч хосын амьдрал хэр байна? гэж асуусан байсан. Жунин бид хоёр хуримынхаа дараагаас л влог хийх талаар ярилцсан боловч жоохон завгүй байсан болохоор хийж чадахгүй явсаар байгаад өдийг хүрчихлээ. Өнөөдөр гэртээ амарч байгаа болохоор влогоо эхлүүлэхээр шийдээд эхэлчихлээ.
- Ойрд бид хоёр хоёулаа их ажилтай байсан болохоор дандаа гадуур хооллоод яваад байсан чинь гэрт идэх юмгүй болчихсон байна өө. Тэгээд дөнгөж сая дэлгүүр орж хүнсээ цуглуулаад дөнгөж орж ирээд л байж байна. Одоо өглөөний хоолоо хийнэ дээ.
- Жунин түрүүнд унтаад үлдсэн гэхдээ одоо бараг сэрж байгаа байх. Дээшээ гарч түүнтэй мэндэлцгээе
============================
Инбинь: За дээшээ гарцгаая, манай шатны хэсэг харагдаж байна. Дараа нэг мөсөн гэрээ танилцуулахаараа бүтнээр нь харуулна аа. За гарцгаая. Жунин одоо бараг сэрчихсэн байх
- Бид хоёр гэрээ өөрсдийнхөө санааг оруулж яг мөрөөдөж байсан шигээ зассан болохоор бүрэн дуустлаа нэлээд удсан л даа. Хуримынхаа өмнөхөн л нэг гэртээ орсон.Гэхдээ одоо ч гэсэн зарим өрөөгөө засаж дуусаагүй байгаа. Ер нь бол ганц нэг тавилга солих бага зэрэг өөрчлөлт хийх юмнууд л үлдсэн байгаа. Энд гэртээ амьдраад удаагүй байгаа ч гэсэн шинэ гэртээ аль хэдийн дасаад бүр удаан амьдарсан юм шиг болчихсон байна.