İdoller sırası ile sahneye çıkıp performans sergiliyordu. BTS ve Twice, MAMA'nın gözde sanatçılarıydı. Bu yüzden her zamanki gibi en son performans sergileyecek gruplar onlardı.
Twice'ın performans sergilemesine 4 grup kalmışken Mina hazırlanmaya gitmeden önce tuvalete gitmesinin iyi bir fikir olduğuna karar vermiş ve üyelerden ayrılmıştı.
Bu sırada bütün tören boyunca onu çeken kameraları umursamadan gözlerini Mina'dan ayırmamış olan Jimin, Mina'nın ayaklanması ile ayaklanmış ve peşinden tuvalete gitmişti.
Mina her ne kadar Jimin'i arkasında hissetse de umursamamış ve gitmesini umut etmişti.
Ama aksine Mina tuvalete girmek üzereyken Mina'yı kolundan yakalayıp duvar ile arasına almıştı.
"Konuşmalıyız."
Mina bunun kaçınılmaz olduğunu anlayıp Jimin'i yavaşça onaylamıştı.
"Bence de."
Jimin direkt konuya girmek için atılmıştı.
"Mesajı sen mi attın?"
Mina yavaşça başıyla onaylamıştı Jimin'i.
"Evet."
Jimin bu cevap karşısında gülümsemesini gizlemeye ve içindeki heyecanı bastırmaya çalışmıştı.
"Neden peki?"
Mina bitkince nefes vermişti.
"Dahyun yüzünden. Doğruluk mu cesaret mi oynuyorduk. İçkiyi biraz fazla kaçırmışım. Sıra bana gelince cesaret demiştim. Dahyun da rastgele birine bu mesajı atmamı istedi. Ben de mesajı yazıp rastgele birine tıkladım. Şansa sen çıktın."
Jimin duydukları ile her ne kadar hayal kırıklığına uğrasa da belli etmemiş ve ciddi bir yüz ifadesi ile konuşmuştu.
"Senin bilinçli olarak göndermemene sevindim. Sonuçta biliyorsun. Benim bir sevgilim var."
Mina, Jimin'in gözlerine bakarak konuşmuştu.
"Evet biliyorum Jimin."
Jimin adını Mina'nın ağzından duymanın ona yaşattığı duygu ile dağılırken Mina'dan uzaklaşmıştı.
"Gitmem gerek Mina. Sonra görüşürüz."
Jimin tam gitmek için adım atacakken Mina onu kolundan tutup duvar ile arasına almıştı.
Şimdi pozisyon değişmiş Mina üste gelmişti.
Mina vücudunu Jimin'in vücuduna yapıştırmış bir bacağını Jimin'in bacak arasına yerleştirmişti.
"Peki o mesajı sen mi attın Jimin-shi~"
Jimin bu durumda daha fazla dayanamayacağını bildiği için hızla konuşmuştu.
"H-hayır."
Mina yüzüne yan bir sırıtış yerleştirmişti.
"Peki kim attı?"
"Taehyung. Telefonu elimden alıp yazdı."
Mina duydukları ile Jimin'den ayrılırken bakışlarını Jimin'in pantolonuna yönlendirmiş ardından tekrar yüzüne çıkartmıştı.
"Tuvalete gidecektim ama sanırım senin benden daha çok ihtiyacın var."
Ardından Jimin'i orada bırakıp üyelerinin yanına dönmüştü.
Neden böyle bir şey yaptığını gerçekten bilmiyordu.
Sadece Jimin'in ondan etkilenebileceğini düşünmüştü. Ve mesajı Taehyung'un değil onun atmasını umut etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•I Wanna You to Fxxk Me•|~Jimina~
FanfictionHer şey basit bir doğruluk cesaret oyunuyla başlamıştı. Mina şişe onda durunca alkolün de etkisiyle ani bir heyecan ile "Cesaret" demiş ve üyelerin ona sunduğu cesaret görevini yapmak zorunda kalmıştı. Görev:Beni becermeni istiyorum adlı bir mesaj y...