4

212 25 21
                                    

Twice üyeleri her zamanki gibi JYP binasındaki toplantı salonunda toplanmış CEO'larının onlara ne söyleyeceğini merakla bekliyorlardı. Tek fark bu sefer onlara kardeş grupları Itzy de eşlik ediyordu.

"Biliyorsunuz geçmişte Bang Sihyuk ile bir ortaklığımız var. Bu ortaklığı tekrar gündeme getirmek ve kardeş şirket olduğumuzu medyaya sunmanın iyi bir fikir olduğunu düşünüyoruz. Bunun en iyi yolu da idollerimizin ve gruplarımızın işbirliği yapması yönünde. Dördüncü jenerasyon olarak BTS ve Twice, beşinci jenerasyon olarak TXT ve Itzy'nin işbirliği yapması bize çok daha mantıklı gözüktü. İki grup da yarın sabah saatlerinde şirketimizde olacak. Bu yüzden sizin de en geç saat 07:00'da şirket binasında olmanızı istiyorum. Büyük bir özveri ile çalışıp beni hayal kırıklığına uğratmayacağınıza eminim."

Park Jinyoung'un karşısındaki idoller onu onaylarken başını memnunca sallamış ve devam etmişti.

"Size güveniyorum kızlar. İyi iş çıkaracaksınız. Gidebilirsiniz."

Tüm üyeler CEO'larını onaylarken saygı ile eğilmiş ve toplantı odasını terk etmişlerdi.

Itzy ve Twice binadan çıkana kadar birlikte ilerlemiş ardından birbirlerine selam vermiş ve kendi yurtlarına gitmek adına yollarını ayırmışlardı.

Sana bu esnada Mina'nın koluna girmiş ve hızlı adımlar ile Mina'yı da peşinden sürükleyerek üyelerini arkada bırakmıştı.

"Sence de garip değil mi Minari?"

Mina, Sana'ya dönmüş ve ne demek istediğini anlamak istercesine ona bakmıştı.

"Jimin'e attığın mesajdan sonra bunların olması yani. Her şey üst üste binmiş gibi. Bu kadarı ile başa çıkabilecek misin?"

Mina arkadaşını gülerek onaylayarak cevaplamıştı.

"Ben hallettim o konuyu. Yani işbirliği benim için sorun değil."

Sana şaşkınca arkadaşına bakmış ve "Nasıl yani?" diyebilmişti.

Mina ise başından geçen olayları bir bir Sana'ya anlatmış arkadaşının yüz ifadelerindeki değişimi büyük bir zevkle izlemişti.

"Şaka yapıyor olmalısın yani arkadaş mı oldunuz?"

Mina dişlerini göstererek gülmüş ve hızla onaylamıştı Sana'yı.

"Aynen öyle oldu."

"E o zaman işbirliği baya heyecanlı geçecek desene."

"Umarım Sana-shi. Umarım."

*

Tüm üyeler erken saatlerde hazırlanmış şirketin yolunu tutmuştu. CEO'ları her ne kadar saat 07:00 demiş olsa da onlar 06:30'da şirket binasına gelmişlerdi. Onları bekleyen JYP bir kez daha yanlış karar vermediğini anlamış, kızları ile gurur duymuştu. Bu sırada Twice ve Itzy yan yana gelmişti. İki taraf da birbirini saygıyla selamlamış ardından yüzlerindeki samimi gülümseme ile CEO'larını dinlemeye başlamışlardı.

"Erken geleceğinizi biliyordum. Hadi bekleme salonuna geçelim. Bighit idolleri de birazdan gelirler."

İki grup da CEO'larının sözleri karşısında saygıyla eğilmiş ve bekleme salonuna gitmek için harekete geçmişti.

30 dakikalık bir bekleyişin ardından BTS ve TXT üyeleri CEO'ları Bang Sihyuk Ile şirkete giriş yapmıştı.

Kısaca bir selamlaşmanın sonra herkes toplantı odasına gitmek adına asansörlere yönelmişti.

Ama bir sorun vardı.

Her asansör yalnızca iki kişi taşıyordu. Şirkette bulunan üç asansörden ikisi tamir aşamasında olduğu için çiftlere ayrılmaları gerekiyordu.

|•I Wanna You to Fxxk Me•|~Jimina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin