Bir buçuk saatlik bir toplantı sonucu Itzy ve TXT çalışmalara başlamak adına salonu terkederken BTS ve Twice hala toplantı salonunda CEO'larının onlara söyleyecek sözlerini bekliyorlardı. Daha ne kadar uzayabilirdi ki bu toplantı.
"Evet çocuklar sizin işiniz çok daha basit olacak çünkü yıllardır bu işi yapıyorsunuz. Toplantı uzun sürmeyecek yani rahatlatabilirsiniz."
CEO'larının bu sözü ile yavaşça nefes vermişti tüm üyeler. Hoş Jimin ve Mina toplantının çoğunu dinlemediği için toplantının uzun ya da kısa olması onları pek etkilememişti. Asansörde yaşananlar üzerinden zaman geçmiş olsa da etkisi hala tazeydi.
"Jimin ve Mina."
İkili isimlerini duyduğu anda CEO'larına dönmüştü.
"Bu performansı siz yapabilirsiniz değil mi?"
Jimin hiçbir şeyden habersiz sormuştu.
"Hangi performans?"
JYP tek kaşını kaldırmış ve Jimin'e dönmüştü.
"İkili modern dans. Az önce anlatmıştık ama pek dinlemediniz sanırım."
Jimin susmuş ve utançla başını eğmişti.
Bunun üzerine Mina CEO'suna dönerek sormuştu.
"Ayrıntıları anlatabilir misiniz PDnim. Ben de kaçırdım sanırım."
Bu sözleri üzerine Jimin ayaklarına odaklı olan gözlerini Mina'ya odaklamıştı. Resmen Jimin'in üstündeki yükü azaltmak istemişti.
CEO'ları performansın ayrıntılarını anlatmaya başladığında ise hızla onlara dönmüştü. Tekrar azar işitmek istemiyordu.
*
Sonunda herkes toplantı salonunu boşalırken Jimin hızlanarak önünde yürüyen Mina'ya yetişmeye çalışmıştı.
"Teşekkürler."
Mina şaşkınlıkla Jimin'e dönmüştü.
"Ne için?"
Dünyaya geldiğin ve beni böyle bir güzellikten mahrum bırakmadığın için diye haykırmak istemişti Jimin.
"Suçu üstlendiğin için."
Mina önüne dönerek yürümeye devam etmişti.
"Suçu üstlenmek değildi. Ben de dinlemiyordum. Ayrıntıları öğrenmem lazımdı sonuçta ben de varım bu işte değil mi?"
"Bir yemek ile teşekkür etsem?"
Mina tekrar Jimin'e dönmüştü. Bu sefer yüzüne şaşkınlık değil hınzırca bir gülümseme yerleştirmişti.
"Yemeği sen mi yapacaksın?"
Jimin ise yüzüne yan bir sırıtış yerleştirmiş ve Mina'ya yaklaşmıştı.
"Evet. Hem de hepsine ketçap sıkabileceksin."
Mina'nın yüzündeki gülümseme genişlerken konuşmuştu.
"Kabul. Nerede olacak peki bu yemek? BTS yurdunda mı?"
Jimin onaylamazca başını sallamıştı.
"Hayır. Benim evimde olacak. Baş başa."
Jimin bunca zaman kimseyi götürmemişti oraya. Buna Jennie de dahildi.
"Sevgilin kızmasın?"
Mina'nın sürekli Jennie'yi ortaya koyması sinirini bozuyordu. "Biz ayrıldık." deyivermişti.
"Öyle mi? Çok üzüldüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•I Wanna You to Fxxk Me•|~Jimina~
FanfictionHer şey basit bir doğruluk cesaret oyunuyla başlamıştı. Mina şişe onda durunca alkolün de etkisiyle ani bir heyecan ile "Cesaret" demiş ve üyelerin ona sunduğu cesaret görevini yapmak zorunda kalmıştı. Görev:Beni becermeni istiyorum adlı bir mesaj y...