6

210 21 38
                                    

"Neden bu kadar çekicisin Mina? Neden beni bu kadar etkiliyorsun. Şu an sana neler yapmak istediğim hakkında en ufak bir fikrin yok."

Mina duydukları karşısında şok geçirirken Jimin onu duvar ile arasına almıştı bile.

"Seni istiyorum Mina. Taehyung'un yazdığı mesajdaki şeyleri yaşamak istiyorum seninle. Hatta daha fazlasını istiyorum."

Mina yaşadığı şoku atlatamazken Jimin devam etmişti.

"Seni şu yatağa atıp becermemem için tek bir neden söyle bana. Sadece tek bir neden."

Jimin devam edeceği sırada çalan kapı zili ile dikkati dağılmış bu sırada Mina kaçmayı başarmıştı.

Jimin bitkince nefes vermiş ardından kapıyı açmak için aşağıya inmişti.

Mina da onu takip etmiş merdivenlerden indikten sonra durmuştu.

Jimin kapıyı açtığı anda Jennie elindeki şampanya ile içeri girmiş ve girer girmez üstünde Jimin'in gömleği olan Mina ile karşılaşmıştı.

"Sevgilim ne oluyor?"

Mina, Jennie'nin dudaklarından sevgilim lafını duyduğu anda Jimin'e dönmüş ve ona iğrenircesine bakmıştı.

Ardından Jennie'ye dönmüştü.

"Sevgilin seni benimle aldatıyor sanırım. Bana seninle ayrıldığını söylemişti. Ve sen gelmeseydin beni yatağa atacaktı."

Jennie duydukları ile kalbinin bin parçaya ayrıldığı hissetmişti.

"Yalan söylüyorsun."

Jimin hala Mina'yı seviyordu. Bunu biliyordu ama yine de Jimin'e şans vermekten vazgeçemiyordu. Eğer Mina burada olmasa Jimin'e küfürler saydırıp yüzüne tükürdü. Ama Mina'nın önünde güçsüz bir kadın olarak gözükmek istememişti.

"Daha dün gece birlikteydik ve harika bir gece geçirdik. Büyük ihtimalle seni tek gecelik bir ilişki olarak gördü. Bunu Jimin ile sonra konuşacağım."

Yüzüne alaycı bir gülümse yerleştirip devam etmişti.

"Ama Mina. Sana gerçekten acıyorum. Sevgilisi olan bir adam ile yatacak kadar gurursuz olduğunu tahmin etmezdim. Gerçekten yazık. Kunpimook'un seni terk etme nedeni bu mu yoksa? Bir sürtük olman mı?"

Mina her ne kadar bunun doğru olmadığını bilse de bu sözleri gururuna yedirememişti.

"Evet Jennie. Mina tek gecelik bir ilişki. Bu yüzden seninle her yattığımda Mina'yı düşünüyorum değil mi?"

Jimin'in bu sözleri üzerine Jennie hızla ona dönmüştü.

"Ne saçmalıyorsun sen sevgilim? Fazla içki sana yaramıyor anlaşılan."

Mina olanları dolu gözleri ile şok içerisinde izlerken Jimin, Jennie'ye yaklaşmıştı.

"Bu yüzden seninle yattığım zaman senin değil Mina'nın adıyla inledim değil mi Jennie? Buna rağmen benden ayrılmadın. Bu kadar 'gurursuz' olacağını tahmin etmezdim."

Son cümlesine özellikle vurgu yapmış, Jennie'yi taklit etmişti.

"Sen ayrılamadın benden. Ama ben ayrılabilirim. Lütfen bir daha görüşmeyelim."

Jennie bu yaşadıklarının Mina'nın önünde olmasından dolayı büyük bir utanç duyuyordu. O gurursuz bir kadın değildi. Sadece çok sevmişti.

"Senin bu kadar pislik olacağını düşünmezdim Park Jimin. İkinizin de canı cehenneme."

Ve sertçe kapanan kapı sesi.

|•I Wanna You to Fxxk Me•|~Jimina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin