7

203 21 51
                                    

Yaşananların ardından bir hafta geçmiş ama ne Jimin ne de Mina sessizliği bozmuştu. Bu süreçte Mina yaşadıklarının utancını bastırmaya çalışmış, Jimin ise Mina'ya yaşattılarından sonra onun yüzüne nasıl bakacağının derdine yanmıştı.

Twice bu süreçte Jihyo'nun doğum günü için bir parti vermiş, BTS ise yeni şarkıları için bir kutlama yapmıştı. Ama onlar ne doğru düzgün yemek yemiş ne de doğru düzgün eğlenmişlerdi. Tek mutlu oldukları şey iki tarafında birbirlerinin kutlamalarına davet edilmemiş olmasıydı.

Bu bir hafta her ne kadar zorlu geçse de yarının yanında hiçbir şeydi. Yarın işbirliğinin ilk çalışmaları başlayacaktı. Ve bu ikilinin bir solosu vardı. Mecburen birbirleri ile görecekleri yetmiyormuş gibi bir de tüm üyeler gittikten sonra da çalışma odasında kalacaklardı.

Sadece ikisi... Yalnız...

Bu düşünce iki taraf için de korku vericiydi. Jimin, Mina'nın bir daha onunla konuşmayacağına neredeyse emin bir şekilde ölü gibi yaşıyordu. Mina ise Jimin'in ne yapabileceğini kestiremediği için yaşanacak olaylardan korkuyordu. Sonuçta onu kenara sıkıştırıp ahlaksız sözler söylemişti. Hoş Mina da onu tuvalet kenarında sıkıştırmış ve pek hoş olmayan olaylara sebep olmuştu. Mina bunu düşünürken bitkince nefes verdi. Bu anıları düşünmek kalbine iyi gelmiyordu.

Başını sağa sola sallayarak aklındaki düşünceleri silmek istemişti. Bu davranışı sonucu yanında oturan Sana ve Momo, Mina'ya dönmüş ardından Momo endişeli bir yüz ifadesi ile sormuştu.

"Mina bir haftadır ölü cenaze gibisin. Ne olduğunu anlatmayacak mısın?"

Mina derince bir nefes alıp başından geçenleri anlatmıştı.

*

"O mu sana sürtük dedi? Ha aynaya bakmayı unutmuş sanırım. Resmen tüm vücudu ben sürtüğüm diye bağırıyor."

Momo yine fazla tepkileri ile karşı tarafa odaklanırken Sana Mina'ya odaklanmış ve bunu belirtmek istercesine omzunu okşamıştı.

"Takma onu Minari. Herkes senin nasıl biri olduğunu biliyor. En başında da Jimin."

Mina, Jimin'in ismini duyunca istemsizce titremiş, tüylerinin diken diken olduğunu hissetmişti.

"Bilmiyorum."

'Biliyor muydu ki gerçekten? Gerçek beni tanıyor muydu?'

'Sanmıyorum.'

'Kimse gerçek beni tanımıyor ki. Hatta ben bile tanımıyorum.'

O bu şekilde düşünürken Jihyo koşarak Mina'nın odasına girmiş endişeyle elindeki telefonu sallıyordu.

"Mina hakkında haberler yapılıyor ve pek hoş bir gündem değil."

Mina hızla ayağa kalkmış ve Jihyo'nun elindeki telefonu alıp okumaya başlamıştı.

"Twice'ın Hasta Güzeli, Myoui Mina gruba geri dönmesinin ardından yeni ilişkisi ile gündeme oturdu."

"Anksiyete bozukluğu yaşayan Myoui Mina grubu Twice'a uzun süre ara vermişti. Geçtiğimiz haftalarda grupta aktif hâle gelen Myoui Mina geçtiğimiz günlerde geç saatlerde Stray Kids üyesi olan Han Jisung'un arabasından inerken görüntülendi. Üstünde yalnızca siyah bir erkek gömleği olması oldukça ilgi çekti."

"Ayrıca Han Jisung'un bu gömleği önceki promosyonlarında giymiş olduğu bilgisini de vermemiz lazım."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
|•I Wanna You to Fxxk Me•|~Jimina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin