3.bölüm

62 30 17
                                    

Tesadüf diye bi şey var mıdır sorusuna bundan bi bir iki ay önce bana sorsaydınız cevabım çok net hayır olurdu karşımda şuan savaş Aslan mı duruyordu yoksa sarhoş olduğum için mi öyle anladım hem belkide o meşhur savcı olan savaş Aslan değildir dimi kendime gelmeye çalışarak "anlamadım"dedim.
"Anlamayacak bi şey Yok savaş Aslan dedim" dedi tam cevap verecekler kapı açılma sesi ve Mert'in "almila noluyor burda bu herif sana bi şey mi yaptı" dedi içimden evet yaptı kalbimi çalmaya çalışıyor dedim " hayır yapmadı " inanmayan gözlerle
"Çok mu kaçırdın içkiyi bitkin duruyorsun iyi misin" dedi Mert ah Mert cidden iyimiydim
Başımı sallayıp "iyiyim sadece sarhoşum galiba ben" dedim ve o ağzıma gelen acı tatla kusma zamanının geldiğini anlamıştım savaş hızlıca yanıma gelip saçlarımı tuttuğunu hissettim Mert öylece kala kalmıştı "ah almila ah dedi Mert ve sonra "ben su getireyim" diyerek içeri girdi cidden rezildim içinde ben ben değildim kabul savaşın "belamısın kızım"dedi Kusma pozisyonundan doğurulup
Tam cevap verecekken bir acı tad daha ve olanlar olmuştu üstüne kusmuştum evet hemde çok kötü bir şekilde "işte şimdi bittin yavru kedi dedi ama nedense hiç üzülmedim "oh iyi oldu dedim ve dil uzattım "
"Bi de dil uzatıyor ya" dedi "ne yani uzatamaz mıyım hem benim nerem yavru kedi" dedim. cidden nerem yavru kediydi ya tövbe yalan sonra göz göze gelince gözlerimin içine baka kaldı tabi bende onunkinde içimde tarif edemediğim duygular yeni umutlar yeşeriyor gibi Aliye hissetmediğimiz şeyleri ben bu adama karşı hissediyordum adını bilmediğim duygular filizleniyordu gözleri o kadar güzel ve göz alıcıydı ki ama bu aurayı bozan isim o olmuştu "şu haline bakarsan dışardan herkes öyle sanar" dedi ne "varmış halimde hiç mi sarhoş görmedin"
"Senin gibi ilk defa birini gördüm"dedi dediği şeyden kastı neydi ilk defa mı bir kız gördü sanmam buraya binlerce kadın kız geldiğinine emindim ona anlamayan gözlerlerse bakınca "boş versene"dedi. Ve sonunda Mert gelmişti "al almila iç şunu diyerek suyu uzattı" bir yudum zor içtim başımda tarif edemeyeceğim şekilde bir Ağrı saplanmıştı "hadi seni evine bırakalım küçük ayyaş" dedi Mert sırıtarak benim nerem ayyaş ya Ben küçükcük ayıyım ayı dedim ne saçmalıyordum ki ben içeri girerken savaşın gözlerinin ağırlığını üstümde hissediyordum arkamı dönüp bakmalı mıydım yoksa gitmeli miydim içimde ki küçük kız bakmamı söylüyordu bedenime ne kadar engel olmaya çalışsam da ruhum beni ele verdi Mert'in kolundaydım bir an durunca mertte benimle birlikte durdu bana baktığını hissedince anlamayan gözlerle bana bakıyordu ama o bakışında sanki bir şeyler vardı ama anlayamadım Mert'ten gözlerimi çekip yavaş yavaş kafamı arkaya çevirdiğimde çenesinin kaskatı olduğunu altın kahve gözlerinin dondugunu fark ettim direk gözlerime bakıyordu o gözleri bir çok şeyi ifade ediyor gibiydi ama buna anlam veremedim ve önümü dönüp hızlıca ilerleyemeyince devam ettik klübün içine girince Damla''nın "kızım sen nerdesin ya , başına bi şey geldi sandım valla abi kıtır kıtır keserdi beni aradı sen açmamışsın hemen beni arasın dedi"
Ben iyiydim sadece sarhoş olmuştuk hepsi bu Ne bunda abartılacak dimi yani hem Ali mi aramıştı buruk bir gülümsemeyle "gördüğün gibi iyiyim damla sadece biraz fazla kaçırdım lavaboya gittim sonda dışarı çıkıp hava aldım Aliye de gelirsek ararım ben onu " damla bir den donup kaldı"aliyle bi şey mi oldu"dedi evet olmuştu bana ona mecburmuşum sanki hiç bi şey yapamazmışım gibi davranıyordu bunu Damla'ya diyemezdim çünkü bütün gün başımın etini yerdi "hayır damla dedim ya çok içtim hepsi ondan sorum yok"dedim sorun vardı hemde çok büyük. Mert'e dönerek beni eve bırakır mısın Mert dedim "bir an panik olmuş bi şekilde "t-tabi bırakırım siz kızlar "dedi damla "çekiliş yapılacak onun için melek kalacak sen aşkım almilayı evine bırak abi eve girene kadar götür ha sonra başıma bi şeyler geliyor"
"illa bir gönderme yapacan ha" dedim Mert biraz rahatsız olmuş gibiydi ne vardı bu çocukta böyle eşyalarımı alıp klüpten çıkınca arabaya tam binecekken üzerimde bi silületin beni izlediğine yemin edebilirdim ama kanıtlayamam arabaya yerleşip emniyet kemerimi takınca Mert'in bana kısa bir bakışı dokundu araba hareket edince radyoda -Pera bul beni kaybolmuşum-çalıyordu
Sözleri insanı içinden etkiliyordu
Bul beni kaybolmuşum
ya gerçekten ben ben değilsem kaybolduysam bi karanlıkta yuvarlanıp gidiyorsam
İzim silinmiş dilim suskun susumuşum
Sanmaki sarhoşumm
Şarkı bitmeden sessizliği bozan taraf Mert olmuştu "şimdi daha iyi misin"
"Teşekkür ederim iyiyim"
Mert damlanın abisi olduğu için uzun süredir ki tanıyorum siyah dalgalı saçları hafif çekik gözleri orta kalınlıkta dudakları vardı ve neredeyse peşinden koşmayan kız yoktu hiç bir zaman yanlışınıda görmemiştim "o adamı tanıyor musun"dedi cevap vermek için Mert'e bakıp "hayır ilk defa görüyorum bana yardım etti sadece "
"Nasıl bir yardım "
"Sapıgın biri bana saldırmaya çalıştı eğer o yetişmeseydi neler olurdu hiç bilmiyorum"
"Ne demek sana saldıracaktı kızım sen ne saçmalıyorsun" diyerek bana kükredi ben ne yapmıştım ki cevap vermedim çünkü hatalıydım o kadar içmemem gerekirdi
♠️
"Mert gidebilirsin bak eve giriyorum dimi "
Evet bu da Ali gibi bana çocuk yerine koyan mertti "kapıyı kapatana kadar gitmiyorum hiç bir yere"dedi
"İçer girip tamam kapatıyorum iyi geceler" diyerek kapıyı kapattım onun iyi geceler demesini beklemeden ayaklarım su toplamış gibi hissediyordum yatak odama doğru ilerlerken bir yandan üstündekilerden kurtulmaya çalıştım ve görev başarılı yatak odama gelinceye denk baya soyunmuştum şu an sadece üstümde iç çamaşırları vardı ılık bir duş almak Harika olacaktı çünkü yarın sabahın köründe okula gidecektim masada ki dijital saate bakınca saatin gecenin ikisi olduğu görünce oha dedim içimden ve hemen üstümde ki son kalanlarında çıkarttıktan sonra duş almaya koyuldum duş başlığı ve ılık suyu ayarlayıp suyun altında kaldım Ne kadar çok şey olmuştu insan bazen hayatını duş alırken sorguyar yani genelde ben hep öyle yaparım sonunda duştan çıkınca temiz iç çamaşırlarımı giyinip yatağa girdim tamam kabul pijama giyinmeye üşendim üşengeç biri olabilirim belki gözlerimi kapatınca altın kahve gözler gözümün önüne geldi insanı hipnoz edecek cinstendi daha fazla yorum yapmadan kendimi uykunun kollarına teslim etmiştim.
♠️
Günün Işık'ları yüzüme vururken başımın ağrısıyla uyandım Of kazan gibi olmuş derdin neydi almila salağı hah bu kadar içecek kendi kendime kırarken birden aklıma dün geldi acaba dün gece kötü bi şey yaptım mı acaba Yok ya Ne yapacaktım ki birden alarmım sesiyle yerimden sıçrayınca resmen yere kapaklanmıştım allah belanı versin alarm gibi seni ha zart zart derdin ne ah kalçam alarm mı kapatır kapatmaz ya bıktım ya yemin ederim telefonun sesi bütün evi inletiyordu kimdi bu ya sabah sabah yerimden kalkarak bi ya dan da kalçamı ufalayarak telefonu gittim ekranda
Ali arıyor....
Ali mi Ali ismini görümce içimde ki küçük kız çocuğu baştan duygularımın en derin köşesine saklanmıştı ben aliyi seviyordum ama ona aşık değildim olamıyordu bir türlü dün aramadığım için çıldırmış olmalıydı daha fazla bekletmeden
"Alo"
"Vay almila hazretleri sonunda sonunda "
Iyhh valla içim şişti
"Sanada günaydın ali , ne zaman geliyorsun ?"
"Günaydın hayatım bende onu haber vermek için aradın yarın geleceğim şimdi toplantıya giriyorum aradığımda direk bak"
"Emredersiniz Ali bey hazretleri "
İçimdeki almila yapacaksın hıhım diyip duruyordu
"O zaman sorun yok seni çok seviyorum öptüm"
"Seni seviyorum " ve telefonu kapattım saat baktığımda saat yediydi hazırlanmam için on dakika vardı hemen hızlıca giysi dolabımın önüne geçip kot tulumumu çıkarıp üstüme geçirdim ve kısa bot tamamdır saçlarımı serbest bırakıp sade bir makyajla çantamı ve anahtarımı aldığım gibi evden çıktım koridorda elbisem ve topuklular dün gece noldu be evden çıkınca direk asansör çağırdım ve ilk defa çabuk gelmişti zemin katı basarak otoparka inmesini sağladım Ne zamandır kullanmadığım bebek ne yapıyordu acaba sonunda otoparka inince hızlıca kırmızı Mercedes'imin önünde durup anahtarla kapısını açıp sürücü koltuğuna oturup motoru çalıştırdım şimdi gidebilirdik
♠️
"Dün gece bana darılmadınız dimi "
"Saçmalama almila çok kötüydün zaten" dedi damla eve okula gelmiştim hatta son iki saatimiz kalmıştı " yinede kusura bakma"dedim utangaç bir tavırla evet dün çok kötü olmuştum pek bi şey hatırlamasamda
"Ali aradı mı" aramazmı tabi aradı ilk defa azarlamadı mutsuz gözükmemek adına gülerek
"Ah evet yarın gelecek bebek " dedim ve sınıfa ilerledik
Sınıftakiler hoca bi şey diyecekmiş sessiz olun diye bağırdılar "lise mi burası Ne demek bağıracak"dedim
Damla bana bakarak sadece sırıttı ve hocanın sesi
"Arkadaşlar birazdan size bir süprizim var dedi çok sevdiğim bir arkadaşım gelecek bazılarınız onu tanıyorsunuz"hoca konuşurken falan filan diyerek kafamı sıraya koyup uyuma planları kurdum son bir saat bir saatir
"Ve arkadaşlar salak saçma sorular sormayın"
kapı tıklatma sesi "buyurun hoş geldiniz dedi hocamın cevap vermedi galiba kafasını sallamıştı ama kafamı kaldırıp bakmıyordum damla anlatırdı her şeyi Damla'ya gözüm kayınca ağzı açık bir şekilde hocanın olduğu yöne doğru bakıyordu Emin'im yakışıklı biri geldi çünkü damla nerde bi yakışıklı erkek görse ağızının suyu akardı gelen misafir "merhaba arkadaşlar" deyince ses çok tanıdık geldi sonra ismini söyleyince "ben Savaş aslan"
o isim ve o ses kalbime hakim olamadığım kadar etkiliydi içimdeki küçük kızın heyecandan yerinde duramadığı ses gözlerimin kocaman açılmasıyla beraber sıradan kafamı yavaş yavaş kaldırıp hocanın yanında duran adama baktım savaş Aslan'a baktım.












Selam bebekler bana destek olmayı unutmayın seviliyorsunuz yasak elmalarımmmm 💋💋💋
İnstagram :burcuscn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN CİNAYETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin