BEREN'DEN
- Eyor bo kono hokonondo bor şoy doho dorson sono dolondon tovono aosorom.(Eger bu konu hakkında bir şey daha dersen seni dilinden tavana asarım)
- Kızım yavaş ye boğulcan
-Son bondon bor notolloyomo çok mo goroyoson.(Sen benden bir nutellayımı çok mu görüyosun)
Dedim ve ağlamaya başladım.
-Kızım saçmalama .
Dedi ve bana sarıldı.
- Boğulcaksın diye dedim sonra kilo aldım diye ağlıyosun.
Daha çok şidetlendirdim ağlamayı .O sırada telefonu çaldı telefonunu açtı ve
- Beren ağlama artık ve onu yemeye devam et
Dil çıkartım ve yemeye devam ettim.Bir yandan onu dinledim.
- Evet , Gelmesen daha iyi ,Nutellayı sömürüyo , Tamam gönder birkaç tane , Görünüşe bakılırsa sabaha kadar nutella yiğip alıycak ,Üzme kendini o hep önyargılı sadece bildiğini okuyo ,Görüşürüz.
- Kom o
-İkizin seni soruyo.
- Bonom okozom yok .
diyip tekrar ağlamaya başladım .Aslında bu kadar huysuz ve duygusal değilimdir. Ama bu konu hem hassas hem özel günüme denk geldi.
-Beren dışarı çıkmak istermisin.
- Hayır.
- Filim izleyelim.
- Hayır.
- Uyu bari çok yorgun gözüküyodun.
- Hayır.
- Ne yapayım.
- Ada çağır.
- Kızım bende onların numarası yok .
-Ada'nın vardır.
-Ah keşke olsa .
Telefonumu çıkartıp Egeye verdim .Ada benim en yakın arkadaşımdı ve ikizim olduğunu bile bilmiyordu.
- Dur arama.
- Ne olduki?
- Onlar durumu bilmiyolarki anlatamam şimdi.
- Tamam.
- Doğayı arasana o gelsin .O pek sorgulamaz
- Off o cadıyı çağır-
-Ege ara dedim.
- Tamammm. Toprağı da çağırabilirsin
Ve kapı çaldı Ege eliyle telefonu tutup .
-Sen açsana .
- Tamam
Kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı yavaşça açtım kapıdaki kişiyi görünce kapıyı kapatıp ve ağlayarak Egenin odasına kapattım kendimi.
Neden geliyo buraya ? Ondan kaçtım zaten beni üzmekten yorulmadımı. Elindeki poşete ne vardı acaba. Peki neden onu her gördüğümde deli gibi çığlık atıp ağlayasım geliyo? Çok özledim sarılamazmıyım?
- Beren iyimisin ? Kızım salakmısın sen her gördüğünde ağlamayı pilanlıyosun yandık .Hadi aç kapıyı.
Kapıyı açtım ve Egeye satıldım beni kucağına aldı ve yatağına yatırıp üstümü örtü.
- Uyu artık çok yoruldun .Ayrıca o kadar çirkin değil gideri var çocuğun görünce ağlamaktan vazgeç.
İstemsiz olmultu .Gözlerimi kapatım ve uykunun gelmesini bekledim ama gelmedi tam kalkmayı pilanlıyodumki kapı açıldı biri yavaşca yanıma geldi yatağın başına oturdu ve saçlarımı okşadı kokusu beni sakinleştirmişti bütün gerginliğimin gittiğini hissetim ve son zamanlarda kabuslarla dolu uyku larım yerine tatlı bir uykuya dalmadan önce yüzümü ona döndüm ve elini tutum. Şimdi uyuyabilirim .Eskisi gibi.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟A basarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İkizim
Teen FictionKüçükken birbirleriyle yaşadıkları zıtlıklar yüzünden Ablalarını kaybetmeleri ikisinide derinden etkilemişti ve4yıl ayrı kalmışlardı kendilerinin zıt kişilikler olduklarından farketmişlerdir . Farketmeleri sonucunda ikiz olmaktan vazgeçmişlerdir...