EREN 'DEN
Buraya herşeyin eskisi gibi olması için gelmiştim .Mutluluğumuza ablam olmasada devam etmek için gelmiştim ama Beren beni istememişti . Sabaha kadar attığı çığlıklar ve bana 'katil' demesi kafamın içinde çınlarken ve onu çok özlerken .Tek istediğim o lanet kapıyı kırıp Berene sarılmaktı.
Gözleri bana kin ile bakmıyordu ama kendi içinde oluşturduğu şeyden fazlasına inanmak istemiyordu.O gidince balkona çıltım ve onu seyretim ağlıyordu sonra kendini önünde duran bir arabanın içine attı .Ne olur ne olmaz arabanın pilakasını aldım.
Sanki gitmesi gereken benmişim gibi hissetim. Onun her göz yaşı benim için akıyordu .
Kısa süre sonra Annem arkamda belirdi ve omzuma dokundu.
- Gitti mi?
-Evet.
-Egeyle kısa bir tatil yapacaklar .
- Neden beni istemiyo .Giderken benden nefret ettiğini söyledi.
-Senden nefret etmiyo kimse kendinden bir parçadan nefret edemez .Sadece sana kırgın ve kırgın olmasının nedenini arıyo ve nedeni senin ablanızı öldürdüğünüzü düşünüyo . Ama seni özlediği için kırgın olduğunun farkında değil.
- Tamam. Biraz uyumalıyım.
Güldü ve yanağıma öpücük kondurup gitti
Bende yavaşça otuduğum sandalyeden ayağa kalktım ve Odama doğru yürüdüm giderken Berenin odasına takıldı gözüm ve içeri girdim .
Odası çok hoştu . Kapıdan girince karşıdaki duvarı pembeye boyanmıştı ve üzerinde değişik motifler vardı büyük bir ihtimalle kendi çizmişti. Kapıdan girince sol tarafta odanın köşesinde yatağı vardı yatağının yaslanmış olduğu duğarın üstünde posterler vardı ve kapından girince heme yanımda yatağın yanında , üstünde bir çok adını bilmediğim makyaj şeyler olan aynalı bir vitrin vardı . Yatağın tam karşışında boyalı duvara yaslanmış bir boy aynası vardı . Odanın sağ tarafındada ise çalışma masası ve duvarda beyaz gömme dolap vardı . Camdan bir kapıda vardı kapı balkona açılıyordu balkon camlarla kapalıydı ve yerleri tamamen beyaz halıyla kaplıydı ve balkonun her duvarı farklı renklerle boyalıdı mavi, pembe, yeşil ve turuncu değişik yerlerde yazılar vardı . Pembe duvara çivilerle renkli ışıklar sabitlenmişti ve altında renkli minderler ve alçak bir küçük sehba vardı . Yeşil duvardaki yazı dikatimi çekti ve okumaya çalıştım ingilizce yazıyordu ' I MİSSED - E ' yazıyordu . İstemsizce gözümden bir yaş geldi ışıkların altınfaki minderlere yattım ve uykuya yenik düştüm .
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟A basarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İkizim
Fiksi RemajaKüçükken birbirleriyle yaşadıkları zıtlıklar yüzünden Ablalarını kaybetmeleri ikisinide derinden etkilemişti ve4yıl ayrı kalmışlardı kendilerinin zıt kişilikler olduklarından farketmişlerdir . Farketmeleri sonucunda ikiz olmaktan vazgeçmişlerdir...