14-)Bölüm

110 5 0
                                    

BEREN'DEN

Müjde çilekler çıkmış. Ve ben şu anda şekere batırıp yiyiyorum.

- Banda ver

-Bir kilosu kaç lira senin haberin varmı?

- Bana ne almışlar işte

-Hıh işte o pahalı çilekleri sana yar etmem bebişim.

- Kardeşimiz hasta oldu diye kucağımızda hastaneye götürüyoruz. Bize çilek bile vermiyo.

- Durumu sen kıritikleştirdin.

Bu arada hastaneden geleli 3gün oldu. Geldiğimiz ilk gün  ben yarı uyanık bir şekilde yatarken  bu geçmiş başıma ağlıyo ya kitaplardaki gibi olursa ya hastalığın varsa.Sonuç :yaşıma göre boyum kısa bunu herkes bilyo ama boyuma görede kilom çok azmış  ve bu beni güçsüz kılıyomuş bende hastalıkları ağır geçiriyormuş kusmamın nedenide hasta olmammış yani soğuk algınlığı  .Şimdi  gayet çok yemek yiyorum sanırım kilo almam lazım.

- Off misafirler gelmeye başladı .

- Evet ya o değil yanaklarım beni bırak sen devam et diyo .Abi çok fena sıktırıyolar.

- O değil Alazlar geliyo oğlummm

-Vallaha çok özledim

Annemin 2,babamın 1 kardeşi vardı .Annem erkek kız babamın erkek var

Şimdi annemin* kız kardeşinin 2çocuğu var .(Anal ve Ayla)

                             *erkek kardeşinin çocuğu yok dünyayı geziyor

Şimdi babamın* erkek  kardeşininde 2 çocuğu var. (Ege ve Ezgi  ) ( Ezginin annesi ve Egenin annesi aynı değil)

Anallar Muğlada oturuyo zaten Egeyi biliyosunuzbide Ayla var 13 yaşında Anıl ise 17 yaşında yani bizden bir yaş büyük.Ezgi ise bizimle yaşıt.

Evet tanıttığıma göre devam.

- Şimdi babanemler ve annanemlerde gelir .

-Tam şenlik yeri haa

- Bayram tadında

İkimizde gülüştük bu gün hepsi Ereni görmeye geliyodu annanemler bizde kalıcaktı zaten babanemler İstanbulda oturuyo yani burda sabah kahvaltıda buluşucaz.

- Ne diycem dayım gelirmi?

- Bilmiyorum ama bence gelmeli.

Hafifçe gülümsedi.

-Alası en son ne zaman gördün ?

- Sen gidince destek olmak için gelmişti 2gün kalmıştı.Bir kerede sanırım yaz tatilinde geldi hatırlayamıyorum rüyamı gerçekmi.

- Nasıl yani.

- 8. Sınıf ve 9.Sınıfın yaz tatilini uyuyarak geçirdim

-Şaka dimi

-Sadece yemek yemek ve 1saat yürüyüş gitmek için kalkıyordum

Yanıma gelip bana sarıldı ve yarısını ısırdığım çileği yedi.

- Beren kızım gell

Evet biliyosunuz misafirler geliyo ben kadrolu bir işçiden daha çok çalışıyorum.

- Geldim.

- Beren çabul gel

-Geldim

Her seferinde bunu iki kere yaparız çünkü alt katta olduğu için beni duymuyuo duyana kasar bağırır en son ben artık bağırmam aşağı inerim. Telsiz olmayı pilanlıyorum.

Benim İkizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin