BEREN'DEN
- Seninle açık konuşucam sinirimi bözuyosun ve beni kaşındırıyosun .Bazen varlığını hissetmiyorum ama insanların içinden olur olmadık zamanda kendini bana hissetiriyosun ve senden ciddi anlamda rahatsız oluyorum ve seni hayatımda tutmamın tek nedeni ne biliyomusun?
Eren bana bu kız delirmiş bakışları atarken konuşmaya devam ettim.
- Söyliyeyim .Eren bana "Son bodonondon boş bodon boyok koyofotlor goyoson (Sen bedeninden beş beden büyük kıyafetler giyiniyosun)" demesin senin modelinin büyük olduğunu göstermek için ama buraya kadar artık sana acımıycam benim makasım nerde?
Eren kahkaha atarken ben deli gibi eğilip kalkarak makası arıyodum.Tahmin ettiğiniz gibi tişörtümün beden gösteren etiketiyle konuşuyordum sanki kaktüş var batırıyorlar bütün sırtım kaşınıyo ap
-Sen delirmişsin
-Evet o delirti beni.
Tekrardan gülmeye başladığı sırada başım dönmeye başladı büyük ihtimalle uzun süredir oturduğum ve bir anda makası aradığım için eğilip kalkmaya başladığımdan oldu .Hemen duvara yaslandımve gözlerimi kapattım resmen heryer dönüyordu.
- Ne oldu?
- İyimisin?
- Beren aç gözünü
Elimle bidakika işareti yapıp yere oturdum.
- İyiyim sadece bir an başım döndü.
- Rengin attı senin
-Ne rengi ne atması yemek yemedim bir anda ayağa kalkınca ve eğilip doğrulunca başım döndü.
- Hadi yemek yiyelim .
dedi ve beni kolumdan tutup yavaşça mutfağa götürdü .
-Evet Eren usta bize bu gün ne yapacaksınız.
-Hımm bu gün size 3adımda sigra böregi yapıcam.
- Hmmm
-Evet başlayalım. 1.Adım dondurucuyu açıp içinden sigara böreklerini çıkartıyoruz.
- 2.Adım Çıkartmış oşduğumuz börekleri Mikro Dalgaya koyup ayarlıyoruz.
- 3.Adım Mikro dalgadan börekleri çıkartıyoruz alfiyetolsun
Ben kahkahalarla gülerken bir tane böreği azıma tıktı .
- Çoş (Çüş)
-Hadi çok konuşma ye böreğini .
Başımı sallayıp yemeye başladım ama daha ikinciyi azıma almadan midem bulandı ve koşarak lavoboya gidip kusmaya başladım . Erende arkamdan koşarak geldi ve
- Sen iyi değilsin doktora gidiyoruz.
Elimle bir daka yapıp azımı yıkadım kusmayı hiç sevmiyorum boğazım ağrıyor.
- Bidaha olursa söz vallaha şimdi uğraşamıycam .
Askında annaneme gidebilirdik ama Eren birkaç gün dinlensin diye geldiğini kimseye söylememiştik bu hafta sonu herkese söylüycektik ve evimiz misafirle dolucağından eminim.
- Ben biraz yatıyımı ?
- Tabi gel gidelim yat sen
Dedi ve benim odana gittik. Beni yatırıp üstümü örtü üstümde bir kırgınlık vardı birden uyku bastırdı.
- Sen en son ne yedin?
- Dün gece birlikte kahve içmiştik .
- Ondan önce ?
- Öğlen çorba içmiştik ve bir çikolatalı ekmek yemiştim.
- Neden yemek yemiyosun?
- Unutuyorum ve çok uykum var .
- Tamam uyu
dedi ve beni öpüp gitti bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟A basarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İkizim
Teen FictionKüçükken birbirleriyle yaşadıkları zıtlıklar yüzünden Ablalarını kaybetmeleri ikisinide derinden etkilemişti ve4yıl ayrı kalmışlardı kendilerinin zıt kişilikler olduklarından farketmişlerdir . Farketmeleri sonucunda ikiz olmaktan vazgeçmişlerdir...