EREN'DEN
Dün yeni arkadaşlarla tanıştım hepsi çok iyi insanlar birlikte yemek yiyip ,sinemeya gittik. Amerikada bir kaç Türk arkadaşım vardı onlarlala da hala mesajlasıp görüntülü konuşuyorum . Galiba herşey eskisi gibi olmaya başladı.
- Hayır anlamıyorumki Ayşe neden markete giderken adımını sayıyosun hayır adımını sayıyorsan bana nee ? Amına koyucam ha nasıl yarım adım atabiliyosun.
- Beren toplama çarp çıkar .
Bana baktı sonra soruya kafasını salladı ve
- Oldu ve diğer soru.
2dk sonra bidaha başladı
- Amık evladı babandan daha büyük olma ihtimalin kaç olabilirki . Hayır küçük kardeşin yaşı büyük babadan fazla çıkıyo büyük baba 3yaşında lan neresi büyük bunun.
- Beren bölme çarp .
Tekrardan bana baktı sonra soruda birkaç şey yapıp cevabı işaretledi bana güldü ve önüne döndü
- Amı-
-Beren artık şunlara sövme mantık yürüt .Bi susmadın kızım paragraf çözüyorum.
- Öyle olsun ben odamda çözücem zaten odan beni bunaltı nefes alamıyorum.
- Doğru her yer pembe olmayınca .
- Onu mu diyorum bir beyaz seçseydin bari sim siyah herşey bunaldım gidiyorum beeen
-Git
-Taaamaaam
-Git
-Gidiyom be uff
BEREN'DEN
Çıktım odama gittim. Sıcaktı bu yüzden kısa pijamalarımı giydim. Birazdaha soru çözdüm ve atıştıracak birşey almak için odamdan çıktım mutfağa gidip kahve yaptım.
-Eren kafve istermisin ?
-Eeeeereeeeğğğğn ?
- Neğğğ vağğrr?
- Kahveee iştiyonmu ?
-Eveğğt
Hemen kahveyi kulplara doldurdum ve biraz kurabiye aldım tepsiye koyup Erenin odasın doğru yürüdüm tepsiyi kenara koyup kapıyı açtım ve tepsiyi alıp içeri girdim .
-OMAYGOOOD
-Kızım napıyosun çekil ordan hemen abi bakmayın kameraya .
Eren kamerayı kapatmaya çalışırken bende yavaş adımlarka yanına gidip masaya tepsiyi koydum ve kameraya el salladım.
- Hello
- Hello güzellik nasılsın?
- Aa türkç-
Lafımı Erenin bana giydirdiği uzun swetle kesildi.
- Emre ne yapıyosun zaten sıcakk
-Ya odana git ya onla dur .
-Emre eve kızmı attın kank
-Hayır benim ikizim
- Joke
-Değil tanıştırıyım Beren.Bunlarda Kaan ,Mikel ve Martin ama hepsi türk .
- Memnun oldum.
- Bizde.
BİZ BİR MİKELİ GÖRÜN MAVİ GÖZLERİ SARI SAÇLARI KASLIMI KASLI TAM BANA GÖRE .Hafifçe eğildim Erenin kulağına.
- Mikel Meteor yanlız masallahı var.
Eren kızardı sonra morardı ve
- Odana .
- Birlikte kurabiye yiycektik.
- Burda durduğun sürece sen kurabiye değil başka şeyler yiyeceksin al kurabiyeni Ayşeye sövmeye devam et.
-Ha ha çok biliyosun sen gitmek istemiyorum.
Bana sinirlice bakınca .
- Çüzzz .
diyip odadan çıkıp banyoya girdim çilekli sampoanlarımla yıkandım ve bornozumu giyip odadan çıktım .
-İiiiikiiiiiziiiimmm
-Ne var?
-Benle denize gelirmisin.
- Sırasımı şimdi?
- Yaa işte yazın ilk denizine gireriz fenamı olur.
- Neden ben?
-Sen bilirsin bene Asaf ı çağırırım.
- Neden Asaf neden Ada değil
- Tamam gelme bizim kızlarla gidicez zaten Doğa da gelicek bikinili felan. Sen bilirsin
-Şimdi bütün kızlar geliyoras başınızda erkek bulunmalı .Tabi gelicem hazırlanıyoru.
- Gelme ya fikrimi değiştirdim.
- Kızım ya birsey olursa .
- Peki madem Topraklarıda çağır hazırlan.
Yüzüme sırıttı bende odadan çıktım.
Üzerime siyah düz bikinilerimi giyip üstüne ayak bileğime kadar uzanan ve belime kadar yırtmacı olan tüllü bir etek giydim üstünede beyaz tişört giydim çantamı hazırladım ve Adayı aradım.
- Aloo
-Alo
- Kızım biz sahildeyiz her zamanki yerde .
- Bizde birazdan evden çıkacağız Eren bey süsleniyoda.
- Şaka yapıyo olmalısın.
- Yoo. EREN HADİ ARTIK
-Siz gelene kadar güneşlenicez biz.
- Tamam öptum.
- bende.
Erende indi sonunda altında düz siyah mayo vardı üstünede kolsuz düz mavi tişört birde ucunda anlayamadığım birşey olan bir kolye vardı.
Asansöre bindik
- Beril
-Ne?
-Sana birşey sorucam sakın dalga geçme.
- Sor
-Sornasamı
-SOR DEİM
-Sakin tamam yakışıklı olmuşmuyum.
Ah sen benim kardeşim olmasaydın emin ol sana yavşardım neyse
- Boka basmış ayakkabıya benziyosun.
- Kızım dalga geçme.
- Tamam çok minnoş olmuşun.
- Ne minnoşu ya
-Ateşlimi diyiyim Eren
- Sakın deme kardeşimden bunu duymaya hazır değilim.
Kıkırdadım ve koluna girdim Sahil yürüme mesafesiydi hemen geldik.
- Naberin hello.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İkizim
Teen FictionKüçükken birbirleriyle yaşadıkları zıtlıklar yüzünden Ablalarını kaybetmeleri ikisinide derinden etkilemişti ve4yıl ayrı kalmışlardı kendilerinin zıt kişilikler olduklarından farketmişlerdir . Farketmeleri sonucunda ikiz olmaktan vazgeçmişlerdir...