BEREN'DEN
✔Anane ,Babane ve Dedelerimiz 76421256965 kere öpüldü.
✔Yakın akrabalar tek tek itibata geçildi.
✔Kuzenler gezdirildi ve hasret giderildi.
✔Tanımadığın insanlar yanaklarımızı sömürdü .
Böylece eski hayatımıza geri dönebiliriz .
- Ne dersin bitti sanırım.
- Kendimi hissetmiyorum öldüm galiba bir baksana.
- Abartma Eren
-Lan ne abarmaması tanımadığım biri vakum gibi üzerima atlayıp yanaklarımı sömürdü sonra neden gittin diye ağlamaya başladı.
- Ha Serpil teyze annemin yakın arkadaşı o öyle herşeyi abartır takma.
- Kadın resmen üstüme salya akıtı.
- Onu boş verde . Ortalıkta kimse yok .
- Hıı Egeler evlerine gittiler artık bu gün . Aylanında biliyosun yakın arkadaşları burda bizimle takılmıyo onlarla takılıyo. Alaz ben gidiyorum işim var dedi ve gitti.
Bu arada annem ve babam çalışıyo . Teyzemle ve kocasıda (İneşte bir türlü yazıp söyleyemediğim tek kelime kusura bakmayın) İstanbul 'u geziyolar o yüzden evde yoklar.
- Ege demin televizyon izliyodu .
- Bak bu Alaz ve Ege birşey karıştıyo demedi deme ha.
- Aa napıcaksın sen onları boşver. Şu mükemel ötesi varlığa odaklan.
- Ayna getirsene.
- Neden?
- Senin dediğini yapıcam mükemel ötesi varlığa odaklanmak istiyorum.
İfadesizce yüzüme bakıp göz devirdi. Bende gülüp konuşmaya başladım.
- Şimdi doğanın tarzı takım elbise değil . Spor giyimli ,kaslı erkeklerden hoşlanıyo .
- Öv beni kardeşim.
- Ne kadar inkar etsemde biraz kaslı olabilirsin.
- Yok devesinin bale pabucunun kurdalesinin ucu. 7Ay karın kası yapmak için uğraştım kıçımdan ter geldi biraz mı ? Kusura bskma ama siktir git yani Beren yuh .
- Tamam anladık kaslısın . Konunumuz kasların değil ne giyeceğin .
- Takım elbise giymiycem demi?
- Baştan söyliyim takım elbise giyceksen ben gidiyorum çünkü hiç anlamam bence hepsi aynı.
- Hayır giymicem zaten.
- Öyleyse ince beyaz uzun kolu gönlek ilk iki düğmelerini açık bırakırsın altına siyah pantolon. Böylece onlarda gözükmüş olur.
- Neyler?
- Onlar işte.
- Neyler işte?
- Sen benim sabrımı zorluyosun.
- Kabullen işte ben yakışıklı , kaslı , taş gibi bir erkeğim aynı zamanda tatlıyım.
- Siktir git ordan tatlıymış.
- Ama sende çok tatlısın ikizim.
Dedi ve yalakalık yaparak yanağımı sıktırdı.
-İyi hadi nutella yiyelim.
- Tamam olur
EREN'DEN
Dün nutella yedikten sonra yatmıştık ve 5saat sonra Doğayı almaya gidicem ve hazır değilimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İkizim
Teen FictionKüçükken birbirleriyle yaşadıkları zıtlıklar yüzünden Ablalarını kaybetmeleri ikisinide derinden etkilemişti ve4yıl ayrı kalmışlardı kendilerinin zıt kişilikler olduklarından farketmişlerdir . Farketmeleri sonucunda ikiz olmaktan vazgeçmişlerdir...