Svatební den 

Ráno: (pohled Janka)

Včera jsem šel spát hodně brzo abych dneska vstal brzo abych si mohl jít zaběhat a byl fresh na můj a Týnky velký den.

Když jsem se vzbudil tak vedle mně nikdo nebyl. Asi je už dávno vzhůru,myslel jsem si a tak jsem si šel zaběhat. 

Když jsem se vrátil z běhu tak jsem uviděl Týnku jak spí na lavičce venku před statkem. 

Šel jsem k ní. Chvilku jsem ji pozoroval ale najednou se začala pomalu probouzet.

Já: Dobré ráno, šípková růženko. 

Týnka: Dobré ráno, lásko. 

Já: Jak si se vyspala na náš velkej den a proč jsi nešla spát do našeho pokoje?

Týnka: Vyspala jsem se dorůžova.Chtěla jsem být v noci ještě chvilku na čerstvém vzduchu a nějak jsem tu usnula. Co ty?

Já: Překvapivě dobře. 

Týnka: Kolik je hodin?

Já: půl desáté. 

Týnka: Musím už jít. Musím se jít chystat. 

Já: Dobře. Uvidíme se v kostele. Miluju tě Týnko. 

Týnka: Miluju tě, Janku. 


Pak jsem se šel taky chystat ale do pokoje táty abych Týnu neviděl. 


Táta: Tak co máš nervy?

Já: Docela jo. Tys je měl taky?

Táta: Jo. Ale neboj ona řekne ano. A když jsme u toho, kdy ze mně hodláte udělat dědečka?

Já: Táto je mi teprve 24, Týnce 26 takže bych rád ještě tak 6 let počkal. 

Táta: Okey, jen jsem se zeptal. 


Pak jsem se oblékl do obleku, učesal jsem se a společně s Hanou jsme jeli ke kostelu. 

Přípravy Týny:(pohled Týny)

Když jsem se rozloučila s Jankem tak jsem se šla chystat. 

Nejdřív byla kadeřnice a líčení a pak jsem si oblékla sexy prádílko a oblíkla jsem si šaty. 

Pak jsem si vzala kytku a společně s Johnem jsem jela k zadnímu vchodu kostele aby mě Janek neviděl.  To bylo tak kolem za 10 minut dvanáct , obřad měl začít ve 12:00.

 Obřad (pohled Janka)

Když Týna vcházela do kostela hrála ta klasická svatební hudba. 

Když mi jí můj táta předával tak řekl: 

Táta: Hlavně to neposer

Já: Neboj tati. 

A pak to začalo. 

Kněz: Sešli jsme se tu dnes abychom společně stvrdili svazek manželský Týny a Janka. 

Ptám se tě Janku Linharte bereš si Týnu Popelkovou z lásky, budeš po jejím boku v dobrém i ve zlém v bohatství i chudobě , budeš jí chránit jako oko v hlavě ? 

SLUNEČNÁ (cover by: @Artsis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat