16

600 15 1
                                    


O měsíc a půl později: 

Ráno:(pohled Janka)

Od té doby co je Týna v 9. měsíci tak už nechodím ráno běhat. 

Když jsem se vzbudil tak si Týnka mazala bříško olejíčkem proti striím. Pořád má malé bříško. 

Šel jsem za ní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šel jsem za ní. 

Já: Dobré ráno, lásko. 

Týnka: Dobré ráno, dneska nám mají přivést všechny věci pro našeho fotbalistu že ?

Já: Jo v 10:00. Včera mi napsali SMS. 

Týnka: Můžu tě o něco poprosit ?

Já: Ano ?

Týnka:Poskládáš prosím ten nábytek nebo to už přijede poskládané?

Já: Už to přijede poskládané ale kočárek budeme muset poskládat sami. Proč?

Týnka: Abych si mohla uložit oblečení pro našeho fotbalistu do skříněk a nachystat si přebalovák a kočárek. A taky si musím dochystat tašku do porodnice. 

Já: Týnko, já to oblečení pro našeho fotbalistu do těch skříní dám. Ty mezitím můžeš chystat postýlku a kočárek. 

Týnka: Tak jo. Děkuji ti Janku. 

Já: Za co ?

Týnka: Že mi pomáháš . 

Já: Nemáš zač. Miluju tě, Týnko. 

Týnka: Miluju tě, Janku. 


Pak jsme se šli nasnídat a ani ne za 30 minut po snídani přijeli z Malvíku. 

Takže jsme pak celý den chystali celý den vše pro našeho fotbalistu, protože teď už může maličký přijít každým dnem. Moc se na tu novou zkušenost těším. 


Asi v 15:12 mi volala Hana:

Hana: Dobrý den Janku, omlouvám se ale váš táta vám přivedl nového zákazníka a chce aby jste zítra v 9:00 přijel do firmy máte schůzku s tím novým klientem. 

Já: Aha a on neví že Týnka může každým dnem porodit a že u toho chci být ?

Hana: Vy jste mu jaksi zapomněl říct že bude děda.

Já: Aha. Vyřiďte mu že mám angínu a že nemůžu přijít.

Hana: Dobře. Mějte se a pozdravujte ode mne Týnu. 

Já: Vyřídím. Taky se mějte. Naschle


Týnka: Co se stalo, lásko?

SLUNEČNÁ (cover by: @Artsis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat